آیا ورود به جوایز گستاخانه و خودپسندانه است؟

جوایز راهی آسان برای به دست آوردن روابط عمومی مثبت و نمایش در اخبار صنعتی، محلی و ملی است. آنها همچنین آگاهی از فعالیت های شما را افزایش می دهند که مشتریان فعلی و کارمندان بالقوه را تحت تاثیر قرار می دهد. به این ترتیب، برنده شدن یک جایزه می تواند بازگشت سرمایه داشته باشد، اگر بتواند درها را باز کند، و همچنین به شما امکان می دهد آن را در طرح ها و ارائه ها برای برنده شدن در تجارت جدید برجسته کنید.

فرآیند درخواست به خودی خود می تواند به شرکا و کل تیم این فرصت را بدهد که از منظری متفاوت به کسب و کار نگاه کنند و در مورد کاری که انجام می دهید ارتباط برقرار کنند. این می‌تواند شما را به برقراری ارتباط بهتر و همچنین شناسایی زمینه‌های فرصت و رشد، از جمله نوآوری، خدماتی که به مشتریان ارائه می‌دهید، رضایت کارکنان و بازاریابی بهبود یافته، هدایت کند.

شریک من می گوید ما باید زمان و هزینه خود را برای ورود به پروژه های خود برای جوایز اختصاص دهیم. من فکر می‌کنم زمان ما بهتر است برای خدمت به مشتریانمان صرف شود، و دنبال کردن جوایز نابخردانه و خودپسندانه است. شما چی فکر میکنید؟

همه ما مستعد اقناع روانشناختی هستیم و ذاتاً افراد بیشتر احتمال دارد چیزهایی را که دیگران ارزیابی می کنند تأیید کنند و به آنها اعتماد کنند. نامزدی جایزه کسب‌وکار، فهرست نهایی یا برنده شدن، تأیید شخص ثالث از کسب‌وکار شما است که اعتبار را از طریق اثبات اجتماعی و اعتبار افزایش می‌دهد. به رسمیت شناختن به دیگران می گوید که شما در کاری که انجام می دهید بهترین هستید و شواهد بیرونی برای تأیید این موضوع دارید.

برنده شدن یک جایزه نه تنها می تواند روحیه کارکنان را تقویت کند، بلکه می تواند انگیزه را نیز تقویت و بهبود بخشد

متیو ترنر مربی AJ یک معمار و مشاور شغلی است که مشاور ساختمان در معماری را اداره می کند. با اطمینان به او ایمیل بزنید [email protected]



منبع

جوایز فقط مربوط به گواهی فانتزی روی دیوار یا لوگوی وب سایت شما نیستند. بیهوده نیست که اکثر صنایع آنها را دارند. برنده شدن یا قرار گرفتن در فهرست نهایی جوایز تجاری می تواند تأثیر مثبتی بر شما، مشتریان و کارمندان شما داشته باشد. به این دلایل، من در کنار شریک زندگی شما هستم.

جوایز نه تنها تمرین را به رسمیت می شناسند، بلکه تلاش ها و دستاوردهای تیم اطراف شما را نیز به رسمیت می شناسند: کارمندان شما. برنده شدن یک جایزه نه تنها می تواند روحیه کارکنان را تقویت کند، بلکه می تواند انگیزه را تقویت کرده و بهبود بخشد، و همچنین اعتبار “برند” عمل خود را در میان افراد جدید استخدام کند، بنابراین می توانید به جذب بهترین استعدادها ادامه دهید.