اتاق فرار چیست؟ مرکز بازی‌های‌فکری و اتاق فرار تهران-آل اسکیپ

اتاق فرار چیست؟ مرکز بازی‌های‌فکری و اتاق فرار تهران-آل اسکیپ موضوعاتی مثل اسلشر ، روانشناختی، زندان ها و شکنجه گاه های وحشتناک، زامبی، شیطانی و هیولایی از مهم ترین ژانرهای فرعی اتاق فرار ترسناک به اسکیپ روم ترسناک کرج شمار می روند. این نوع سناریوها محبوب ترین سناریو اتاق فرار در ایران است. یکی از ژانرهای سرشار از هیجان و جذاب اتاق فرار ژانرکارآگاهی است که علاقه‌مندان به فیلم های کاراگاهی و شخصیت‌های آن می‌توانند در جریان مسیر باب‌میل خود قرار گیرند. اگر این موضوع را برای بازی انتخاب کنید باید همچون یک کاراگاه در جست‌وجوی پرونده های قتل، سرقت،خودکشی،اخاذییا آدم ربایی بروید تا با روئیت سرنخ‌های مختلف، معمای داستان را حل کنید. فضا سازی ودکور این سبک از بازی‌ها اگر به صورت حرفه‌ای کار شده باشد مخاطب خود را متحیر خواهد ساخت، زیرا ماجراجویی های جدید و خلاقانه‌ای قابل طرح و اجرا هستند. اگر به سفر به مناطق عجیب دنیا، زندگی در جنگل یا داستان‌های اسطوره‌ای علاقه دارید حتما یکی از انواع اتاق فرار تهران با ژانر ماجراجویانه را امتحان کنید.

  • در این گونه موارد نیز باید با اپراتور بازی اتاق فرار تماس بگیرید.
  • سناریو، طراحی صحنه و موقعیت قرارگیری آن روی هزینه بلیت تاثیر می‌گذارند.
  • شاید در ابتدا خیلی حس ترس را تجربه نکنید و بگویید این یک بازی است، اما هرچقدر که بگذرد، واقعا در بازی غرق می‌شوید.
  • پس در همین ابتدا اگر فوبیا جن دارید، این اتاق فرار را انتخاب نکنید.

واقعا هیچ چیزی مثل گذروندن زمان با آدمایی که واقعا باهاشون حال می کنیم نیست! اما رفتن به رستوران یا سینما یا چیزایی مثل اینا واقعا قدیمی شده. چون شما کاری ندارید جز اینکه با حوصله های سر رفته به همدیگه خیره شید. اگر تجربه این بازی را دارید لطفا نطرات خودتون را در کامنت با ما و دیگران در میان بگذارید ولی از اسپویل کردن بازی خودداری کنید.

مجموعه انیگما سعی کرده در این بازی شما را وارد یک رویا کند. مراحلی که بیشتر به جای درگیر کردن ذهن شما داخل بازی، از شما انرژی فیزیکی خواهد گرفت. در کل اتاق فرار رویا یه تجربه کاملا متفاوتیه و ترکیب خیلی بامزه ای از حس ترس، دلهره و هیجانه که با فعالیت فیزیکی عجین شده و اصلا قابل مقایسه با هیچ کدوم از تجربه های قبلی زندگی آدما نیست.

شما می توانید با توجه به روحیه گروه یکی از ژانرهای دیگر را انتخاب و از بازی در کنار هم لذت ببرید. با اسکیپ مگ همراه باشید تا تجربه خودمان را از این اتاق فرار با شما در میان بگذرایم. درسته که این بازی برای خانواده ها مناسبه ولی اصلا بچگونه نیست، بلکه جوری طراحی شده که سرگرمی های مختلف مثل حل کردن معما رو با فعالیت های ورزشی و بازی های مختلف مثل دوچرخه سواری، پرش، طناب بازی و…

اتاق فرار با سناریو درام خودش زیرمجموعه‌ های زیادی مانند درام تاریخی، درام عاشقانه، درام سیاسی و درام جنایی دارد. به همین دلیل این اسکیپ روم ها می توانند بسته به خلاقیت طراحان، سناریوهای جذاب متنوعی جهت تعریف کردن داشته باشند. سناریوی این اتاق های فرار مربوط به دوره های زمانی گذشته می باشد. در این سناریو با یک دکور کاملاً تاریخی مواجه هستید که ممکن است مربوط به غرب وحشی، دوران مصر باستان یا حتی انسان های نخستین باشد! اتاق فرار تاریخی اصولاً به عنوان یک ژانر جداگانه محسوب نمی شود.

اتاق فرار هیپنوتیزم

در این اتاق‌ها خبری از ترس نیست و تمام تمرکز گروه بر حل مسئله معطوف می‌شود؛ یا می‌توان گفت اعضای گروه با همبستگی کاری شبیه میز فکر انجام می‌دهند. بیشتر اسکیپرها به حضور در اتاق فرار معمایی علاقه دارند زیرا هم می‌توانند خودشان را به چالش بکشند و هم از پاسخ‌های جالب هم‌تیمی‌هایشان لذت ببرند. اگر برای بار اول می‌خواهید بازی اتاق فرار را تجربه کنید این ژانر توصیه نمی‌شوند زیرا شرکت‌کننده‌‌های تازه کار بیشتر انرژی و هیجان ترس و آشوب را دارند. در ادامه مطلب درباره انواع اتاق فرار بیشتر صحبت خواهیم کرد. برای انتخاب بازی های اسکیپ روم، در صورتی که علاقه به امتحان کردن یک بازی مهیج دارید که دلهره آور و ترسناک نباشه، بهتر است بازی های معمایی و ماجراجویی را در نظر بگیرید.

دربند تهران؛ دمی آرامش به دور از شلوغی پایتخت