اتاق فکر پیشرو به تراس می‌گوید که انقلابی را آغاز می‌کند

وی گفت: نخست وزیر جدید و صدراعظم گفته اند که می خواهند بر رشد تمرکز کنند. این گزارش نشان می‌دهد که یک برنامه ملی مقاوم‌سازی می‌تواند شغل و رشد را در سراسر کشور به ارمغان بیاورد و هم‌زمان هم سطح‌سازی را انجام دهد.

فکر کردن به مداخله دیگری که بتواند اهداف زیادی را در یک زمان برآورده کند، سخت است.

همچنین هشدار می‌دهد که انگلیس در حال حاضر بسیار بیشتر از همسایگان اروپایی مانند فرانسه و آلمان در معرض بحران‌های بین‌المللی قیمت سوخت قرار دارد و پنج توصیه کلیدی برای دولت ارائه می‌کند تا «پیشرفت قابل توجهی» در مقاوم‌سازی داشته باشد:

  • استانداردها – تعیین یک جهت روشن برای بازار و معرفی حداقل استانداردهای سختگیرانه EPC و تصمیم گیری در مورد تاریخ توقف تدریجی فروش دیگ های نفت و گاز.
  • مهارت ها – گسترش استانداردهای آموزشی برای سرمایه گذاری در مهارت ها و محدود کردن شیوه های بد مانند آموزش “پرداخت به پاس”
  • تامین مالی – معرفی یک “یک توقفگاه” جامع برای حمایت مالی معروف به طرح GreenGo، که شامل کمک های بلاعوض کامل برای خانه های فقیرنشین سوخت و کمک های مالی قابل توجه و وام های بدون بهره برای گروه های دیگر می شود.
  • ارتباطات – یک کمپین اطلاعات ملی گسترده و یک سرویس مشاوره با منابع مناسب راه اندازی کنید
  • ظرفیت محلی – افزایش بودجه به مقامات محلی برای ارائه طرح های مقاوم سازی متناسب با مناطق آنها

لوک مورفی، دستیار مدیر تیم انرژی، آب و هوا، مسکن و زیرساخت در IPPR، گفت که ارتقاء خانه‌های این کشور «بی‌معنایی» است.

مناطق چپ مانند مراکز صنعتی سابق و جوامع ساحلی بیشترین سود را از این مشاغل و رشد اقتصادی که به همراه خواهد داشت، خواهند داشت. وضعیت کشور بهتر می شود، اقتصاد بهتر می شود و آب و هوا بهتر می شود.

سخنگوی محیط زیست، دیوید رنارد، عضو شورای شهر، افزود: شوراها بهترین موقعیت را برای ارائه برنامه هایی برای کمک به کربن زدایی ساختمان های انگلستان دارند. آنها دانش محلی، تجربه، وضعیت قابل اعتماد، روابط با ساکنان و توانایی ایجاد مشارکت های محلی را دارند.

این گزارش ادعا می‌کند که یک طرح ۷ میلیارد پوندی در سال، ۲.۷ میلیون شغل مستقیم را تا سال ۲۰۵۰ حفظ می‌کند و به طور متوسط ​​۴۳۰ پوند از هزینه‌های خانوارها صرفه‌جویی می‌کند.

در روزهای اخیر، درخواست‌های متعددی از دولت برای حمایت از طرح بازسازی گسترده، از جمله از سوی گروه پارلمانی همه‌حزبی در مورد طرح سبز نیو دیل، اتاق فکر راست میانه به پیش، و صلح سبز وجود داشته است.

این امر همچنین باعث کاهش صورت‌حساب‌های انرژی، کاهش تقاضای انرژی و وابستگی ما به پوتین و کاهش انتشار کربن می‌شود.

پیش از بودجه کوچک این جمعه (23 سپتامبر) – یا بیانیه مالی که به طور رسمی نامیده می شود – این گزارش از صدراعظم، کواسی کوارتنگ و نخست وزیر لیز تراس درخواست می کند تا یک طرح 7 میلیارد پوندی در سال را برای بازسازی خانه ها راه اندازی کنند. عایق خوب و پمپ حرارتی جدید

جاشوا امدن، پژوهشگر ارشد IPPR، گفت: «بهسازی نه تنها با کاهش مصرف انرژی نقش مهمی ایفا می‌کند، بلکه این ظرفیت را دارد که مناطقی را که بیشترین نیاز را دارند، ارتقا دهد. اگر دولت این طرح مقاوم‌سازی را دنبال کند، بیش از یک میلیون شغل مستقیم و بیش از یک میلیون شغل غیرمستقیم ایجاد می‌شود.

AJ Retrofit Live، یک رویداد کاملاً جدید بر اساس کمپین AJ RetroFirst و برنامه جوایز Retrofit، در شهر لندن در 23 نوامبر برگزار خواهد شد.



منبع

IPPR می‌گوید چنین برنامه‌ای در 28 سال آینده به نفع مناطقی است که نیاز به سطح‌بندی دارند، از جمله بسیاری از جوامع ساحلی و «حوزه‌های دیوار قرمز»، دو برابر لندن. مقابله با بحران انرژی؛ و به کشور کمک کند تا به هدف خالص خود برسد.

انجمن دولت های محلی از این گزارش استقبال کرد و اشاره کرد که شوراها از مدت ها قبل از دولت مرکزی برای سرمایه گذاری برای بازسازی خانه ها و ساختمان های عمومی خواسته بودند.

ما مشتاقیم که به دولت کمک کنیم این سیاست برد-برد را اجرا کند و خانه های بیشتری را عایق بندی کند.