اجرای بازسازی ساختمان و پروژه‌های اداری در تهران | arianarchitects

توجه به اینکه افراد داخل یک ساختمان چه چشم اندازی را خواهند دید می تواند به طراحی بهتر پلان یک ساختمان اداری کمک کند. این ساختمان یک انبار بازسازی شده می باشد که به دفتر مرکزی منطقه شمال غربی برای مهندسان ارتش آمریكا تبدیل شده است. نه تنها یک محیط کار مشترک بلکه بازسازی آن به صورت پایدار و به صرفه از ویژگی بارز این ساختمان به شمار می آید. این ساختمان از الوارهای انبار غیر تاریخی 1202 و سیستم های فعال و غیرفعال برای صرفه جویی در مصرف انرژی استفاده می کند.

بازسازی و طراحی داخلی دفتر اداری TZ

ساختمان های اکوتک برای دستیابی به محیطی سازگار و پایدار به منظور هماهنگ سازی اکولوژی و تکنولوژی پا به عرصه ی ظهور گذاشته اند. طراحی دقیق معماری، انتخاب مصالح مناسب، استفاده از سیستم های پیشرفته ی الکترونیکی و فناوری های نوین در ساخت وساز از ویژگی های چنین ساختمان هایی است. بنابراین برای دستیابی به اهداف معماری پایدار می بایست از آنها بهره برد. یک معماری خوب و پایدار بایست کم ترین تأثیر را به محیط خود وارد کند.

  • موقعيت ویژه ساختمان، گروه طراحي را بر آن داشت تا از طريق ايجاد نماي دو پوسته، ساختمانی شاخص و متفاوت را به تصویر کشد.
  • رویکرد ما به هر یک از پروژه هایمان به نوعی با این معیار مطابقت داشته است.
  • مصالح مورد استفاده باید معرف کاربری ساختمان و با دوام و ماندگاری بالا باشد.
  • از این رو بسیار مهم است که المان های مورد نظر شما که در نتیجه کار می خواهید آن ها را داشته باشید.
  • این رویکرد در طراحی داخلی نه تنها در حفظ انرژی های حیاطی کره زمین بلکه در بر فاکتورهای روانشناختی، اقتصادی و نگرش کارفرمایان و ذینفعان دیگر تأثیرگذار بوده است.
  • برای انتخاب متریال بازه گسترده ای از انتخاب ها و گزینه های گوناگون پیش روی ما قرار دارد.
راستی ما یک مقاله‌ی جامع درباره‌ی نمای کامپوزیتداریم که ممکن است برایتان جالب باشد. ارتباط با گروه معماری آرکا از طریق شماره های تماس و شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام آرکا میسّر و امکان پذیر است. در صورت تمایل می توانید از مشاوره های طراحان و دکوراتورها و … شرکت آرکا بهره مند گردید.

بسیار مجله خبری معماری آریانا است که یک ساختمان اداری طوری نقشه کشی شود که برای کسب و کارهای مختلف کاربرد داشته باشد. همانطور که گفته شد وجود فضای فلت در ساختمان می تواند به شرکت ها این اختیار را بدهد طراحی داخلی اداری بهتری داشته باشند. بنابراین اگر شرکت دیگری جایگزین شرکت فعلی شد بتواند با توجه به سلیقه و نیاز خودش فضای داخل واحد اداری را دکور کرده و تغییر دهد.

سه نکته کلیدی در بازسازی اداری و دفتر کار

مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد. در صورت نیاز، گچ‌کاری، تعمیر سقف و سایر تعمیرات اساسی در این مرحله انجام می‌شه. بنابراین، کارکنان عصر جدید از تجربه کار در دفاتر اداری شاد و شگفت انگیز لذت می برند. شما می‌توانید از مشاوره جامع کارشناسان و مهندسین نما‌ دیزاین در قالب مکالمه تلفنی و بازدید‌های حضوری استفاده کنید. زمانی که هدف خود را مشخص کردید، لیست کاملی از خواسته ها و تغییرات مد نظرتان تهیه کنید و یک تصویر از طرح مورد نظرتان بکشید. سایت فروشگاه تجهیزات نمایشگاهی و فروشگاه فروش میز، صندلی و کمد آرکا یکی از کامل ترین و مجهزترین سایت های فروشگاهی در این عرصه می باشند.

http://barbarinemoone.ir