ارتقاء مناطق حفاظت شده برای شرایط اضطراری آب و هوایی

او از توسعه کتاب‌های جزئیات الگوی محلی، کامل با تولیدکنندگان تایید شده، برای ساده‌سازی فرآیند رضایت برای مالکان ساختمان، کاهش بار کاری برنامه‌ریزان و تسریع بازسازی حمایت می‌کند.

او توضیح می دهد که چگونه مناطق حفاظت شده می توانند فرآیند رضایت را با توسعه یک رویکرد کتاب الگو برای عناصر ساختمان ساده کنند.

اسلایس خانه

کریس جوفه

کریس پروکتر معماران پراکتر-ریل را در سال 1995 تأسیس کرد. این کار بیشتر به خاطر برنده جایزه اسلایس هاوس، یک خانه بتنی و فولادی در پورتو آلگره، برزیل، که در سال 2005 تکمیل شد، شناخته شده است. کارهای بعدی شامل ترکیبی از الحاقات خانه های لندن است کارهای حوزه عمومی و چندین پروژه مسکونی Passivhaus در ورمونت، ایالات متحده، جایی که او اهل آن است. پروکتر که اولین پذیرنده بود، آموزش Passivhaus خود را در سال 2011 در یکی از اولین دوره های Passivhaus در انگلستان انجام داد.

پروژه ها و منابع ذکر شده در این قسمت

او همچنین به موضوع حساس تعویض پنجره می پردازد و استدلال می کند که اگر پنجره های موجود با الگوی اصلی پنجره یک ساختمان مطابقت نداشته باشند، باید واجد شرایط ارتقا باشند.

بسته ابزار حفاظت اضطراری آب و هوا – انگلستان: گزارشی برای سیاستمداران و سیاستگذاران (شبکه اقدام Architects Climate Action، نوامبر 2022)

برای دریافت همه قسمت‌های AJ Climate Champions، اینجا را کلیک کنید.


Climate Champions با همکاری ACAN، شبکه اقدام معماران در آب و هوا تولید می شود
پادکست توسط سایمون آلدوس تهیه و تدوین شده است
موسیقی: Edmilson do Pífano، Forró de dois Amigos. تفسیر: Felipe Tanaka e Banda Balaio de Baião





منبع

Climate Champions را در برنامه پادکست مورد علاقه خود پیدا کنید: از طریق Spotify، Apple Podcasts، Google Podcasts، Deezer و Podbean مشترک شوید.


درباره کریس پراکتر

و او در مورد ممیزی دقیق خود از منطقه حفاظت شده ایسلینگتون کراس استریت صحبت می کند. این نشان داد که دو سوم پنجره‌های تک جداره موجود می‌توانند برای شیشه‌های دوجداره یا سه جداره مناسب باشند، 44 درصد از دیوارهای خارجی جامد را می‌توان با عایق دیوارهای خارجی پیچیده و بیش از 30 درصد از سقف‌ها را می‌توان با پنل‌های خورشیدی نصب کرد.

گروه ساختمان های موجود ACAN

در قسمت دوم خود که بررسی می کنیم چگونه پایداری بر ساختمان های میراث تاثیر می گذارد، با کریس پراکتر از معماران پراکتر-ریل، نویسنده اصلی ACAN صحبت می کنیم. جعبه ابزار منطقه حفاظت اضطراری آب و هوا – انگلستان، که در 6 دسامبر راه اندازی می شود.

شوراهای لندن بازسازی لندن

وام

بحث لبه

معماران پروکتر-ریل

جشنواره Reimagined Retrofit