اریک پری طرح هایی را برای دفاتر سنگ باربری در Islington ارائه می دهد

این تیم BREEAM Outstanding را برای توسعه هدف قرار داده است که «با ابزارهای کاملاً غیرفعال، با استفاده از جرم حرارتی ساختمان، با پنجره های خودکار و کنترل دستی و تهویه پشته ای» خنک می شود.

طبقه همکف دارای ورودی مرکزی با مغازه ها و دفاتر در طرفین خواهد بود. تسهیلات پایان سفر برای سفر فعال در زیرزمین در کنار 40 جای پارک دوچرخه ارائه می شود.

تیم پروژه

تنوع زیستی منطقه محلی توسط یک تراس محوطه سازی شده در سطح 5 و باغ روی پشت بام، با فاسیای تنوع زیستی به طبقه فوقانی پشتیبانی می شود که جعبه های حشرات، پرندگان و خفاش ها و زیستگاه را فراهم می کند.

“استفاده از سنگ های ساختاری، به ویژه گرانیت استخراج شده خشن که ما انتخاب کرده ایم، در کنار CLT، به ما کمک می کند تا تاثیر کربن ساخت و ساز جدید را کاهش دهیم.”

ساختمان با سنگ سازه ای کربن تجسم یافته ساختمان را کاهش می دهد و کفپوش های باز و بدون ستون ایجاد می کند که ساختمان های سابق کارخانه رایج در منطقه را به یاد می آورد.

وی افزود: “این یک تکنیک ساخت و ساز است که ما قبلاً به عنوان یک عمل استفاده کرده ایم، به ویژه در میدان Finsbury 30، و منجر به ساختمانی با نمای زیبا و ساختاری می شود که به طور مثبت به منطقه حفاظت شده سنت لوک کمک می کند.”

طبق این رویه، ساختمان‌های موجود “کیفیت فضای مورد انتظار ساکنان را ارائه نمی‌کنند و دسترسی قانون تبعیض معلولیت (DDA) را به همه طبقات فراهم نمی‌کنند.

ساختار ساختمان در اطراف توسط پایه های سنگی باربر از سنگ گرانیت استخراج شده خشن که به نمای لعاب دار ایستاده است حمایت می شود و منطق ساختاری معماری را روشن می کند. طبقات توسط دال های بتنی در محل تشکیل می شود که توسط اتصالات بند انگشتی فولادی ضد زنگ شکسته شده به پایه ها متصل می شوند. در طبقه فوقانی ساختمان، یک ساختار سبک وزن CLT برای کاهش بیشتر انتشار کربن استفاده خواهد شد.

این طرح در خیابان مرکزی 31-37 در محله سنت لوک در ایسلینگتون جایگزین پارکینگ خارجی عقب و گروهی از ساختمان‌های کم ارتفاع خواهد شد که قدمت برخی از آنها به دهه 1880 برمی‌گردد. این پیشنهاد برای مشتری یونیورسال ادغام شده، 2500 متر مربع فضای اداری و مغازه های همکف ایجاد می کند.

مشتری گروه یونیورسال تلفیقی
معمار Eric Parry Architects Limited
مشاور برنامه ریزی DP9
ارتباطات مشاوره کاندا
مهندس سازه همکاران مایکل هادی
مهندس خدمات ساختمان P3R
ارزیاب BREEAM EB7
نقشه بردار کمیت گاردینر و تئوبالد
مشاور آتش نشانی هور لیا
مشاور آکوستیک همکاران سندی براون
مشاور حمل و نقل و خدمات سرعت
حقوق مشاور نور نقطه 2
مشاور باستان شناسی میراث هاکس
مشاور میراث فرهنگی میراث KM
مشاور ارزیابی اراضی خاک های سازه ای
مشاور کیفیت هوا مشاوران کیفیت هوا
مشاور CDM دیوید ایگل
بازآفرینی اقتصادی DPG و UCG



منبع

بازه زمانی هنوز مشخص نیست.

دیدگاه معمار

این ساختمان گرمایش خود را از مرکز انرژی Bunhill در مجاورت می گیرد و هیچ سوخت فسیلی در محل سوزانده نخواهد شد. سرمایش توسط یک سیستم کاملاً غیرفعال که از جرم حرارتی سازه و پنجره‌های کنترل‌شده خودکار استفاده می‌کند، با هوای گرم که از طریق دودکش‌های هوای تازه روی سقف تخلیه می‌شود، ارائه می‌شود. دودکش ها بر روی پشت بام بیان می شوند و اعتبار سبز ساختمان را در کنار دودکش های مسکونی سنتی سوخت فسیلی نشان می دهند.

مایک مک ماهون، یکی از همکاران معمار اریک پری، گفت: «ساختمان به گونه‌ای طراحی شده است که در ساخت و ساز و بهره‌برداری از کربن کم باشد.

بلوک جدید دارای ساختاری سنگی با پایه‌های سنگ گرانیت استخراج شده خشن، طبقه فوقانی CLT و نمای چوبی کامپوزیت، آلومینیوم و چوب زغالی بریز سولیل خواهد بود. ارتفاع آن با ساختمان های همسایه در خیابان Gee و خیابان Bastwick مطابقت دارد.

در نمای خیابان مرکزی 31-37 از چوب کامپوزیت، پانل های آلومینیومی، با قاب پنجره های چوبی و پانل های روی استفاده شده است. نما با دستورالعمل LETI برای لعاب بیش از 40 درصد از سطح مطابقت دارد و با یک کفی بریز با پوشش چوبی متمایز زغالی سایه می اندازد که بافتی ارگانیک را فراهم می کند که سنگ خشن پایه ها را تکمیل می کند.