اسائل طرح زندگی مشترک 315 استودیویی را در واندسورث تکمیل می کند

استودیوها در اندازه‌های مختلف، از جمله اتاق‌های دوبلکس به سبک شیروانی، با 35 درصد از آنها با اجاره‌های مقرون به صرفه، از جمله پنج استودیو برای جوانان محلی که قبلا تحت سرپرستی بودند، در نظر گرفته شده است.

این توسعه، رودخانه و جامعه وسیع‌تر را از طریق یک کافه/رستوران جدید کنار آب برای استفاده هم ساکنان و هم کاربران مسیر دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی، مسیر وندل، باز می‌کند.

یک ورودی دو ارتفاع، یک پیوند مرکزی بین دو ساختمان ایجاد می کند. فضای داخلی آن‌ها توسط Assael و Atypical Practice با استفاده از پالت مواد جداشده از روکش‌های خام و در معرض، مواد طبیعی، آجرکاری داخلی، رنگ‌های خاکی و مبلمان نرم، از جمله جداکننده‌های اتاق ماکرامه طراحی شده است.

من از دیدن راه اندازی ساندی میلز پس از تحویل موفقیت آمیز دیگر توسط تیم ما در Halcyon هیجان زده هستم. من برای اولین بار در سال 2018 با این سایت درگیر شدم و مشخص بود که اعتبار مناسبی برای ایجاد یک مقصد زندگی مشترک پر جنب و جوش دارد. تبدیل سایت از یک حیاط انبار صنعتی به یک ساختمان زندگی مشترک که بازی را تغییر می دهد، نفس گیر و دستاوردی است که من و تیم به شدت به آن افتخار می کنیم.
دومینیک باتلر، شریک، شرکای توسعه Halcyon

داده های عملکرد زیست محیطی

این طرح که توسط سرمایه گذاران DTZ تامین می شود و توسط McAcleer & Rushe ساخته شده است، از زمانی که در پایان اکتبر افتتاح شد توسط Urban Bubble اداره می شود.

داده های پروژه

دیدگاه مشتری

این طرح که توسط شرکت Halcyon Development Partners for Folk Co-Living توسعه داده شده است، شامل دو ساختمان با فرم‌های سقف متنوع و رنگ‌های آجری قرمز و صورتی است که به نظر می‌رسد در طول زمان ساخته شده‌اند. زبان معماری و جزئیات به گونه ای طراحی شده است که میراث صنعتی منطقه را منعکس کند، از جمله فلزکاری خاکستری تیره، راه پله های فرار ساختاری و پنجره های سبک کریتال.

تولید انرژی در محل 1.21 کیلووات ساعت در متر مربع (فتوولتائیک از کل انرژی مصرفی: 72.11 کیلووات ساعت در متر مربع) و پمپ های حرارتی منبع هوا
ضد هوا در 50Pa 4.93 متر3/hm2
گرمایش 5.81 کیلووات ساعت در متر2/سال
بار آب گرم 41.13 کیلووات ساعت در متر2/سال
U-value وزن کلی منطقه 0.38 وات بر متر2ک
زندگی طراحی 60 سال
کربن تجسم یافته / کل زندگی در دسترس نیست
CO سالانه2 انتشارات 21.4 کیلوگرم CO2eq/m2



منبع چشم انداز ما طراحی و ارائه یک توسعه با احساس بی زمانی بود، به آن اجازه می داد با محیط خود ترکیب شود و به زیبایی در کنار رودخانه پیر شود، در حالی که هویت و حس مکان واضحی ارائه می داد. این اولین طرح زندگی مشترک هدفمند در واندسورث است و هدف ما ایجاد مقصدی بود که ساکنان جدید را با جامعه موجود گرد هم آورد. هر فضا با دقت ساخته شده است تا تعادل کاربری را تضمین کند، از تشویق تعامل اجتماعی در آشپزخانه و سالن مشترک گرفته تا فراهم کردن فضاهای درون نگر برای مطالعه و انعکاس به شکل طاقچه ها و گوشه هایی که در سرتاسر ساختمان قرار دارند. ما می خواستیم توسعه ای ایجاد کنیم که تک تک ساکنان آن را خانه بنامند.
تیم چپمن کاوانا، کارگردان، Assael Architects

در سایت شروع کنید نوامبر 2020
تاریخ تکمیل اکتبر 2022
سطح ناخالص طبقه داخلی 11200 متر2
فرم قرارداد یا مسیر تدارکات طراحی و ساخت
هزینه ساخت فاش نشده
معمار معماری Assael
مشتری شرکای توسعه DTZi و Halcyon
اپراتور زندگی مشترک مردمی
مهندس سازه WSP / والش
مشاور M&E WSP / کالدولز
نقشه بردار کمیت Savile Brown / Turner & Townsend
مشاور منظر Farrer Huxley Associates / Park Hood
مشاور آکوستیک مایر براون / آکوستیک KRS
مشاور نور خورشید / نور روز EB7
طراحی داخلی طراحی داخلی Assael و تمرین غیر معمول
مشاور برنامه ریزی DP9
میراث و منظره شهر مونتاگو ایوانز
مشاور محیط زیست WSP
مدیر پروژه ترنر و تاونسند
طراح اصلی معماری Assael
هماهنگ کننده CDM CQMS
پیمانکار اصلی مک آلیر و راش
نرم افزار CAD استفاده شده است وکتور ورک

دیدگاه معمار