استراید ترگلون بر سر نمای “خطرناک” در هاستل کرودون با دادگاه روبرو می شود

این سند نشان می دهد که استراید ترگلون ضمانت نامه ای را برای این آثار ارائه کرده است. Evolve هنوز پرونده مفصل خود را علیه معمار تنظیم نکرده است.

Evolve گفته بود که “معلوم نیست دقیقاً چه کسی سیستم روکش فلزی را طراحی کرده است” اما اضافه کرد که “اشاره به [Stride Treglown] هدایت و هماهنگی طراحی از گارانتی قراردادی مشخص است و به همین دلیل است [the practice] در هر صورت مسئول هر گونه نقض طراحی است.

در فوریه، Evolve استدلال کرده بود که قبل از اینکه بتواند ادعای خود را بیان کند، به اطلاعات بیشتری نیاز دارد. با این حال، معاون قاضی دادگاه عالی راجر تر هار در دادگاه فناوری و ساخت و ساز حکم داد که Evolve قبل از افشای نحوه تشکیل پرونده علیه استراید ترگلون به اطلاعات بیشتری نیاز ندارد.

Evolve همچنین گفت که “به سادگی نمی داند چه زمانی و اگر، [Stride Treglown] به منظور بررسی آثار در محل حاضر شد، اما گفت که مشکلات ادعا شده در دیوارهای خارجی، اگر رژیم بازرسی مناسبی برنامه ریزی و اجرا می شد، برای مدتی در مرحله ساخت و ساز برای یک معمار بازرس ذیصلاح آشکارا آشکار می شد.

Evolve Housing علیه معمار، پیمانکار Bouygues UK و مشاور Potter Raper Partnership به دلیل مشکلات ادعایی با دو سیستم دیوار خارجی در Alexandria House، خوابگاه YMCA که در سال 2012 به پایان رسید، اقدام قانونی کرده است.

وی افزود: طراحی و/یا هماهنگی در طراحی یک سیستم پوششی معیوب و خطرناک (و/یا عدم توجه به عیوب در هر بازرسی) فی نفسه یک واقعیت کافی برای اثبات ادعای ظالمانه است. [Stride Treglown].

بر اساس سندی که توسط دادگاه عالی پس از یک جلسه پیش از محاکمه در فوریه منتشر شد، Evolve مدعی است که هر سه شرکت در انجام وظایف قراردادی خود کوتاهی کرده‌اند و طراحی، نصب و بازرسی دیوارهای خارجی کمتر از حد استاندارد مورد انتظار بوده است.

Evolve ادعا می‌کند که دیوار خارجی با روکش مس و دیوار خارجی با روکش سفالی در طرح 10 ساله دارای موانع حفره‌ای نبوده یا معیوب نصب شده‌اند. قلاده ها و دمپرهای آتش از دست رفته؛ شکاف بیش از حد در اطراف دهانه های پنجره با توقف آتش از دست رفته. و تخته های عایق معیوب نصب شده است.

همچنین می گوید سیستم دیوار خارجی با روکش مسی حاوی تخته سه لا است که قابل احتراق است.

انتظار می‌رود که این شرکت‌ها در جلسه دیگری برای توافق بر سر هزینه‌ها و بودجه‌های نبرد دادگاه، که قرار است در نوامبر 2023 برگزار شود، ملاقات کنند.



منبع

Stride Treglown و Evolve هر دو از اظهار نظر در طول اقدام قانونی در حال انجام خودداری کردند. Potter Raper Partnership و Bouygues UK به درخواستی برای اظهار نظر پاسخ ندادند.