استودیوی استولون برای ۱۰۰ خانه در کنار رودخانه در ساسکس موافقت می‌کند

این طرح با مخالفت شورای شهر لیتل همپتون و مدیر استراتژی مسکن شورای منطقه آرون مواجه شد که هر دو به عدم وجود مسکن مقرون به صرفه در این طرح اعتراض کردند.

برنامه های استودیو استولون برای 105 خانه در لیتل همپتون



منبع این طرح همچنین دارای یک دیوار و خاکریز به عنوان دفاع در برابر سیل است، به طوری که همه خانه ها حداقل 60 سانتی متر بالاتر از سطح آب مورد انتظار در یک سیل جزر و مدی در 200 سال قرار دارند. ارزیابی خطر سیل شامل طرح هایی برای تخلیه اضطراری در صورت نیاز است. با این حال، سایت به گونه ای طراحی شده است که مناطق کلیدی در سطوح بالاتر قرار دارند.

این سایت در شمال و غرب A295 قرار دارد و از طریق جاده 60 متری دسترسی دارد که به دوربرگردان جاده پل می پیوندد. برای کارهای اخیر در برابر سیل پاکسازی شده است و از شمال و غرب با حومه شهر با پمپ بنزین و سوپرمارکت در شرق احاطه شده است.

خانه‌ها در چهار ساختمان در ساحل رودخانه آرون، حدود یک مایلی بالادست از جایی که به دریا می‌پیوندد، چیده می‌شوند.

این طرح پس از توصیه مسئولان برنامه‌ریزی آن توسط شورای منطقه آرون در ماه جولای تصویب شد – آنها خاطرنشان کردند که با توجه به اینکه این مرجع زمین مسکن پنج ساله مطابق با برنامه‌ریزی ملی ندارد، یک فرض به نفع تصویب وجود دارد. چارچوب سیاست

این طرح فقط شامل هشت خانه برای مالکیت مشترک خواهد بود – بدون خانه برای اجاره مقرون به صرفه – علیرغم طرح محلی که انتظار دارد طرح های مسکونی بزرگ شامل 30 درصد مسکن مقرون به صرفه باشد. با این حال، توسعه دهنده، Hampton Quay Holdings، استدلال کرد که ارائه پیشنهادی آن حداکثر قابل دوام است.

این ساختمان ها از سه و هشت طبقه و یک کافه (220 متر) ارائه می کنند2) و فضای خرده فروشی (100 متر2) در کنار خانه ها. این طرح همچنین شامل 420 متر پانتون برای فراهم کردن 32 لنگر برای قایق‌های کوچک، پارکینگ خودرو و مسیرهای جدید عابر پیاده و دوچرخه‌سواری است.

با این حال، یک ماده 106، پس از فروخته شدن 75 درصد خانه‌ها – با 60 درصد سود مازاد که به عنوان کمکی به مسکن مقرون به صرفه در منطقه مورد نیاز است، یک بررسی پایداری در مراحل آخر توسعه را انجام می‌دهد.

تمرین جنوب شرقی لندن این طرح ها را به عنوان یک “دروازه” برای لیتل همپتون توصیف می کند که ورودی شهر را از طریق رودخانه و پل جاده A259 نشان می دهد.