استودیوی وست سنت مجوز گسترش خانه در جنگل وینی پو را دریافت کرد

نیمه باقی‌مانده فضای سقف شیبدار نیز با پنجره‌ای جدید تبدیل می‌شود که با الوار سیاه رنگ پوشانده شده است تا با روکش‌های موجود مطابقت داشته باشد و با باله‌های چوبی طبیعی تجهیز شود و زبان طبقه همکف را تکمیل کند.

انتظار می رود کار در این محل در پاییز امسال آغاز شود.

بلوک جدید زیر یک بام سبز “نیمه فشرده” قرار می گیرد و اتاق خواب های بیشتری، فضای اداری و استودیویی را در خود جای می دهد.

منظره در منطقه High Weald از زیبایی طبیعی برجسته به عنوان کتاب های صد هکتاری چوب در پو که توسط نویسنده AA Milne نوشته شده است شناخته شد.

این طرح توسط شرکت نوظهور مبتنی بر هاستینگز – که در سال 2019 توسط معمار سابق کارگاه متروپولیتن جک هیوز تأسیس شد – 100 متر مربع به یک خانه موجود در جنگل اشداون در شرق ساسکس اضافه می کند.

خانه و امتداد با یک ایوان خمیده با شیب ملایمی که از طرح کلی تاج درخت آویزان پیروی می کند به هم متصل می شوند. در جنوب، یک سایبان منحنی حیاط را در بر می گیرد که عناصر جدید و موجود را متحد می کند.

خانه جنگلی توسط West St Studio – نمای بالای سر

داده های پروژه

حیاط با زوناهای سرو طبیعی، همراه با پنجره ها و درهای چوبی پوشانده شده است که به آب و هوا رها می شود و با جنگل ترکیب می شود. سایبان جدید و ارتفاع رو به شمال با تخته های چوبی سیاه رنگ پوشانده می شود که مطابق با خانه موجود است.

طرح تایید شده خانه تک طبقه اصلی را که به طور “ناکارآمد” و “دوره ای” اقتباس شده است، بازسازی می کند و دارای یک ایوان منحنی است که به بال جدیدی منتهی می شود که به باغی مرتفع در شرق بریده می شود.

به منظور حفظ خصوصیات مسکن موجود و چشم انداز، تصمیم گرفته شد تا هر گونه گسترش تنها به شرق ملک محدود شود، جایی که توپوگرافی سایت هر گونه تاثیر بصری را کاهش می دهد، و توده های نامناسب در امتداد ارتفاع عقب را می توان حل کرد. .

یک بال 100 متر مربعی جدید در باغ مرتفع در شرق تراس بریده شده است و اتاق خواب های بیشتر، فضای اداری و استودیویی را فراهم می کند که به طور طبیعی توسط یک چاه نور در عقب روشن شده و با یک سقف سبز نیمه فشرده با کاشت مناسب پوشیده شده است. عمق برای گیاهان چند ساله و درختچه های کوچک.

خانه جنگلی توسط West St Studio – حیاط

دیدگاه معمار

معمار استودیو سنت وست
تدارکات سنتی
محل Forest Row، شرق ساسکس
مقامات محلی ولدن
فرم قرارداد تایید شدن
مشتری خصوصی
بوم شناسی اکولوژی مانتفیلد
درختکاری اوون آل پرس
تاریخ مناقصه بهار 2023
از تاریخ سایت شروع کنید پاییز 2023
مدت قرارداد 12 ماه
سطح ناخالص طبقه داخلی 230 متر مربع (خانه موجود) 100 متر مربع (پسوند)



منبع

در طول فرآیند طراحی به حفظ باز بودن سایت و حفظ شخصیت خانه موجود و محیط جنگلی آن توجه شده است. هدف این نبوده است که عناصر جدید را در بالای صحنه یا به وضوح از عناصر موجود متمایز کند، بلکه این بوده است که با حساسیت فضای بیشتری را برای برآوردن نیازهای در حال تغییر مالکان ایجاد کنیم.

این خانه در محل یک آجرکاری قرن 19 واقع شده است، این خانه در جنگل اشدان – سایتی با علاقه علمی خاص – قرار دارد و از هر طرف توسط جنگلی احاطه شده است.

این یک طبقه است و به طور دوره ای گسترش یافته است که منجر به یک چیدمان داخلی ناکارآمد و بدون اتاق ابزار، مناطق وسیع گردش خون و فضاهای اضافی و غیرقابل دسترس سقف شده است. در پشت ساختمان، حجم‌های اضافی با فرم‌های سقف متفاوت به یک تراس پیش می‌روند، خط لبه‌ها را قطع می‌کند و مجموعه‌ای از فضاهای نامناسب و ارتفاعی نامنسجم بصری ایجاد می‌کند.

افزودنی پیشنهادی در اطراف تراس موجود می پیچد و یک حیاط را تشکیل می دهد و ورودی جدیدی را رو به شمال ایجاد می کند. این ارتفاع با مجموعه‌ای از طاقچه‌ها و سوله‌های تکیه جایگزین شده است تا فضای اضافی برای قرار دادن لباس‌شویی و انباری فراهم شود. در همین حال، اتاق خواب های موجود برای ایجاد یک سوئیت اصلی و اتاق خواب مهمان بازسازی شده اند.