استودیو هیترویک دفتر شانگهای را با افزایش درآمد آسیا افتتاح می کند


طبق حساب‌های مالی منتشر شده در این هفته، این مرکز یک شرکت را در کلان شهر چین به ثبت رسانده و یک فضای استودیویی را در ساختمان 1000 درختی خود اجاره کرده است – یک مرکز خرید 9 طبقه با کاربری مختلط که شبیه یک کوه است و اوایل امسال تکمیل شد. سال

در گزارشی که توسط توماس هیترویک، بنیانگذار تمرین نوشته شده است، آمده است که این فضا “پایه ای برای حضور طراحان در منطقه و همچنین فراهم کردن فضای گالری برای نمایش آثار استودیو خواهد بود”. AJ می‌داند که شش طراح – همگی اتباع چین – در ابتدا در استودیو مستقر خواهند شد.

حساب ها نشان می دهد که استودیو هیترویک در سال منتهی به اول آوریل 2022، 13.5 میلیون پوند در آسیا کسب کرده است که 52 درصد افزایش نسبت به سال قبل است. در همین حال، 3.8 میلیون پوند در بریتانیا و 24 میلیون پوند در مجموع درآمد کسب کرد و سود پیش از مالیات 3.2 میلیون پوند به دست آورد.

استودیو هیترویک در سال گذشته 56 درصد از درآمد خود را در آسیا به دست آورد که 16 درصد آن از انگلیس، 15 درصد از ایالات متحده و 9 درصد از بقیه اروپا بود. گردش مالی کلی آن 2 میلیون پوند افزایش یافت، در حالی که سود قبل از مالیات آن اندکی افزایش یافت.

سال گذشته این مرکز که تنها متعلق به Heatherwick است، 256000 پوند اجاره به استودیوی King’s Cross و همچنین 370000 پوند به عنوان سود سهام پرداخت کرد. حساب های شرکت نمی گوید که هیترویک چه حقوقی دریافت کرده است.

این دفتر 12 سال پس از آن که طراحی آن برای غرفه بریتانیا در نمایشگاه شانگهای 2010 با تحسین منتقدان به نمایش درآمد، دفتر خود را در شانگهای افتتاح کرد. کار فعلی آن در شرق آسیا شامل توسعه فرودگاه در سنگاپور، یک پارک جزیره ای در سئول و یک مجموعه “کلاچی کاشته” در توکیو است.

هیترویک گفت: “ما به عنوان یک استودیو در حال رشد و تغییر هستیم، با یک ساختمان جدید استودیویی که سال آینده در لندن افتتاح می شود و پروژه هایی که از ماشین Airo تا ساختمان هایی در مکان های باورنکردنی مانند توکیو، پراگ، کیپ تاون و ناتینگهام را شامل می شود.”

همه اینها با ایده انسان‌سازی شهرها و استفاده از توانایی ما به‌عنوان سازندگان و طراحان برای کمک به رفع برخی از چالش‌های اجتماعی که مردم در سرتاسر جهان با آن‌ها مواجه هستند، مرتبط هستند.»



منبع