استودیو Heatherwick برای تغییر دفتر مرکزی هارلی دیویدسون در ایالات متحده

ساختمان‌های آجر قرمز در سال 1926 تکمیل شدند و زمانی تمام دفتر، تحقیقات، تولید، انبارداری و تاسیسات حمل و نقل شرکت را در خود جای دادند. معماران ساختمان ها عبارتند از AC Eschweiler و H William Washburn.

کار ساخت و ساز قرار است در بهار امسال آغاز شود و تا سال 2024 تکمیل شود. معمار محلی HGA نیز در میان کسانی است که درگیر آن هستند.

هیترویک افزود: “جاه طلبی برجسته کردن و جشن گرفتن زندگی دوباره در سمت غرب نزدیک این شهر بسیار خاص است”.

یوخن زیتز، رئیس، رئیس و مدیر اجرایی هارلی دیویدسون گفت: برای ما مهم است که از این بخش از میراث خود به گونه‌ای محافظت کنیم که مطابق با استراتژی ما باشد و اطمینان حاصل کنیم که برای نسل‌های آینده مرتبط خواهد بود.

بر اساس طرح‌های هیترویک، بتن موجود حذف خواهد شد تا راه را برای بیش از 120 گونه گیاهی بومی و یک «خیابان بازار»، «باغ متفکرانه» و «زمین بازی طبیعت» باز کند.

تولید در خیابان جونو در سال 1973 متوقف شد، اما ساختمان ها همچنان به عنوان دفتر مرکزی شرکت هارلی-دیویدسون مورد استفاده قرار می گیرند.

شروع پروژه در صد و بیستمین سال ما بر اهمیت پروژه و تعهدی که ما به میلواکی انجام می دهیم تأکید می کند.

او گفت: “هدف ما این است که این زمین کارخانه تاریخی را به یک پارک عمومی جدید برای مردم میلواکی تبدیل کنیم.” ما می خواهیم فضای اجتماعی هیجان انگیزی بسازیم که در آن مردم بتوانند با دوستان و خانواده گرد هم آیند و طبیعت وحشی را در کنار فضاهایی برای غذا، اجرا و بازی تجربه کنند.

استودیو هیترویک برای پردیس هارلی دیویدسون در ویسکانسین طراحی می کند



منبع پردیس جونوی هارلی دیویدسون تقریبا یک قرن پیش در محل اولین کارخانه این شرکت، در یک بلوک شمال خانه خانواده دیویدسون در میلواکی ساخته شد.

استودیوی طراحی مستقر در بریتانیا در روز چهارشنبه (11 ژانویه) با اعلام پیشنهادهایی برای پردیس خیابان جونو تولید کننده آمریکایی، گفت که سایت کارخانه سابق به یک پارک و فضای مدنی برای کارمندان و جامعه گسترده تر تبدیل خواهد شد.

توماس هیترویک، مدیر و موسس تمرین، گفت که هاب فضایی برای اعضای جامعه میلواکی خواهد بود تا گرد هم آیند.

این تمرین می گوید که نقطه کانونی این تحول، یک فضای غرق شده جدید با عرض 84 متر به نام The Hub خواهد بود که نمایی 360 درجه از 18812 متر اطراف را ارائه می دهد.2 محوطه دانشگاه. فضای دیسکی شکل 4830 متر خواهد بود2 و عمق 6 متر