استودیو Invisible استودیوی یوگای سنگی را در سامرست تکمیل می کند

ساختمان جدید به عنوان یک سازه مکمل برای یک زنبورستان کنار دریاچه و در کنار یک سالن ورزشی قرار دارد که هر دو قبلا توسط تمرین طراحی شده بودند.

غشای سقف روی جان پناه در بالا پوشانده می شود تا از آن محافظت کند، اما یک اینچ یا بیشتر از لبه عقب نگه داشته شده تا آن را پنهان کند. سپس قسمت در معرض دید با پوششی محافظت می شود.
پیر تیلور، بنیانگذار استودیو نامرئی

استودیوی یوگا نیز مانند ساختمان سالن بدنسازی، از ساختار سنگی استفاده می کند و از یک سنگ محلی ساخته شده است که رنگ قرمز متمایز به آن می بخشد. جزئیات مس نیز از خانواده مواد مستقر در زنبورستان وام گرفته شده است.

پیت واکر – یک مهندس در دانشگاه – یک متخصص زمین rammed است و فوق العاده مفید بوده است. دیوارها با استفاده از یک بالابر 600 میلی متری، تقریباً. 4-6 لایه “ریختن” در هر بالابر. سنگ همه در محل مخلوط شد و سطل به سطل در قالب ریخته شد. لوله های فولادی ضد زنگ در دیوار برای تهویه یک حفره در پشت وجود دارد که با استفاده از Surecav تشکیل شده است. پوست خارجی از طریق Surecav به غلاف لایه ای که به دیوار گل میخ داخلی ثابت شده است بسته می شود.

هیچ ماسه ای اضافه نمی شود، فقط مقدار کمی ماده چسبنده که در این مورد آهک / GBS / سیمان است. ما از آزمایشگاه علوم مواد در دانشگاه باث برای آزمایش مخلوط‌های متعدد استفاده کرده‌ایم، و فقط با استفاده از آهک آزمایش‌های گسترده‌ای انجام داده‌ایم، اما فرآیند پخت به این معنی است که شاتر باید برای مدت طولانی‌تری ثابت بماند و همچنین به سختی می‌توان استحکام لازم را بدست آورد.

این استودیو به طور کامل با تخته های راش ساخته شده است که برای ایجاد فضایی گرم و غوطه ور مانند پناهگاه طراحی شده است.

داده های پروژه

در حالی که فضای داخلی سالن بدنسازی حول یک نمای منفرد از باغ از طریق پنجره بزرگ آن متمرکز شده است، استودیوی یوگا از طریق یک نور سقف عظیم 11 متری، که از یک واحد عایق دو جداره ساخته شده است، یک نمای واحد از آسمان دارد.

درصد مساحت کف با ضریب نور روز > 2% 80%
درصد مساحت کف با ضریب نور روز > 5% 100%
تولید انرژی در محل صفر
ضد هوا در 50Pa 3 متر3/hm2
گرمایش و بار آب گرم 2 کیلووات ساعت در متر2/سال
U-value وزن کلی منطقه 0.12 وات بر متر2ک
زندگی طراحی 50 سال
کربن تجسم یافته / تمام عمر 5 کیلوگرم CO2eq/m2
CO سالانه2 انتشارات 20 کیلوگرم CO2eq/m2



منبع

دیدگاه معمار

در سایت شروع کنید جولای 2021
تکمیل آوریل 2022
سطح ناخالص طبقه داخلی 100 متر مربع
مساحت کف ناخالص (داخلی + خارجی). 110 متر مربع
فرم قرارداد یا مسیر تدارکات دو مرحله ای JCT IFC
هزینه ساخت فاش نشده
معمار استودیو نامرئی
مشتری امیلی استیتز
مهندس سازه هیدروک و شیشه
مشاور M&E مشاوره E3
QS کوری و براون
طراح اصلی مشارکت هوک وی
هماهنگ کننده CDM مشارکت هوک وی
بازرس ساختمان تایید شده مقامات محلی
پیمانکار اصلی کن بیگز
نرم افزار CAD استفاده شده است میکرو استیشن

داده های عملکرد زیست محیطی

پوسته بیرونی سنگ کوبیده چیزی است که از ما در مورد یک معامله خوب پرسیده می شود، به خصوص که هیچ برآمدگی سقفی وجود ندارد. این مخلوط فقط با استفاده از سنگ آهک محلی Hadspen رنگ می شود که دارای رنگ قرمز متمایز است که از 45 میلی متر خرد شده و به گرد و غبار تبدیل می شود.