استودیو Woodroffe Papa طرح چند منظوره را در Southwark تکمیل می کند

در سایت شروع کنید ژانویه 2020
تکمیل آگوست 2022
سطح ناخالص طبقه داخلی 9020 متر2
مساحت کف ناخالص (داخلی + خارجی). 10678 متر2
فرم قرارداد یا مسیر تدارکات طراحی و ساخت تک مرحله
هزینه ساخت 30.5 میلیون پوند
هزینه ساخت در هر متر2 2856 پوند
معماری استودیو Woodroffe Papa با معماری Poggi
مشتری تطبیق سبز
نماینده کارفرما ویلیام اوری با مسئولیت محدود
مهندس سازه گروه الیوت وود/ترل
مشاور M&E مکس فوردهام/خیزش
QS مشاوره برابر است
مشاور منظر TO Studio
مشاور آکوستیک هان تاکر
مشاور برنامه ریزی گروه معبد/مدیریت واکر
مشاور آتش نشانی JGA
مشاور نور روز GIA
مدیریت پروژه مشاوره برابر است
طراح اصلی مشاور وی
هماهنگ کننده CDM مشاور وی
ارزیابان BREEAM SCS
کیفیت هوا AECOM
بوم شناسی گرین لینک
باستان شناسی گروه باستان شناسی AOC
بازرس ساختمان تایید شده ساقی + جوان
کارگزاران املاک JLL
پایداری AES
مشاوران حمل و نقل هدایت کنید
پیمانکار اصلی لژاندر انگلستان
نرم افزار CAD استفاده شده است Revit



منبع

رویکردی برابری‌خواهانه به سمت طراحی مناطق گردشی مشترک، ورودی‌ها، آسانسورها، هسته‌های پله‌ها و فضاهای مشترک – برای آپارتمان‌های اجاره‌ای خصوصی و اجتماعی اتخاذ شده است. با همه اینها یکسان رفتار می‌شود و مشارکت اجتماعی و مدارا را تشویق می‌کند. همه ساکنان می توانند به حیاط مرکزی، مناطق بازی و فروشگاه دوچرخه مشترک دسترسی داشته باشند.

من از روشی که استودیو Woodroffe Papa به همراه پیمانکار ما Legendre طراحی اصلی توسط Poggi Architecture را به توسعه بسیار موفقی تبدیل کرده است که فروش خوبی دارد، خوشحالم. بازخورد خریداران ما بسیار مثبت است و من بسیار امیدوار هستم که طراحی اقامتگاه منجر به ایجاد یک حس اجتماعی واقعی برای همه ساکنان در نزدیکی پایانه اسپا اطراف شود و منجر به بازسازی طاق‌های راه‌آهن به یک مرکز تولید مواد غذایی صنعتگر پر جنب و جوش شود. .
جیمز آلن، مدیر عامل Matching Green

دیدگاه مشتری

داده های پروژه

واحدهای یک، دو و سه تخته توسعه، همگی دو بعدی و دارای تهویه طبیعی هستند و دارای بالکن های بزرگ هستند. این توسعه دارای فضای رفاهی سخاوتمندانه در فضای باز است و واحدهای مسکونی در اطراف یک حیاط مشترک قرار گرفته اند که شامل فضاهای بازی کودکان است. ساکنان از گالری‌های وسیعی که گردش می‌کنند و مشرف به حیاط مشترک هستند و به تراس‌های پشت بام در سطوح اول، چهارم و پنجم امتداد می‌یابند، دسترسی پیدا می‌کنند که هر کدام دارای کاشت و نیمکت هستند.

این طرح که یک سایت صنعتی سابق را اشغال کرده است، احاطه شده توسط شهرک‌های مسکونی و یک راه‌آهن راه‌آهن، ترکیبی از مالکیت خصوصی، مشترک و مالکیت مسکن اجتماعی است. فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و کافه‌ها، در کنار تولیدکنندگان و عمده‌فروشان مواد غذایی صنعتگر، در سطح زمین و همچنین در طاق‌های راه‌آهن مجاور واقع شده‌اند که بخش دوم بازسازی گسترده‌تر در امتداد «خط پایین» ساوت‌وارک است.

این طرح از MVHR برای تهویه آن و همچنین ترکیب یک سیستم ترکیبی حرارت و برق (CHP) استفاده می کند. 145 متر2 PV ها 5.2 درصد از انرژی مورد نیاز ساختمان را تامین می کنند.

همه آپارتمان ها از بالکن های بزرگی بهره می برند که سایه های تابستانی و غذا خوردن در فضای باز را ارائه می دهند. تراس های پشت بام اشتراکی فضای اضافی برای ساکنان و فرصت هایی برای محوطه سازی فراهم می کند. فضای رفاهی سخاوتمندانه در فضای باز ارائه شده توسط این طرح تقریباً دو برابر فضای مورد نیاز تحت سیاست برنامه ریزی محلی است.
جاناتان وودروف، کارگردان استودیو وودروف پاپا

فضاهای بیرونی نقش مهمی را ایفا می کنند که فراتر از یک کارکرد واحد است و ابعاد و هندسه آنها درک شکل ساختمان را تغییر می دهد. این مورد بیشتر توسط روکش فلزی آجدار طلا تأکید می شود. ما معتقدیم که این، همراه با آپارتمان‌های بزرگ با چشم‌اندازی از لندن، Dockley Road را به مکانی عالی برای زندگی تبدیل می‌کند.
Emmanuelle Poggi، بنیانگذار، Poggi Architecture

برای ما، این پروژه از مرحله رقابت اولیه به یک داستان موفقیت تبدیل شد، زیرا هم به نیازهای مشتری پاسخ داد و هم جاه‌طلبی بزرگی را برای سایت نشان داد و یک برداشت منحصر به فرد در بیان طراحی نوآورانه در طرح‌های مسکن مختلط ارائه داد.

کار با مشتری که می خواست ارزش اجتماعی و اقتصادی را برای منطقه محلی ارائه دهد عالی بود. طرح ما به فعال کردن اقتصاد محلی طاق های راه آهن اطراف کمک می کند و در عین حال فضای زندگی سخاوتمندانه و انعطاف پذیری را برای مستاجران فراهم می کند. فعالیت‌های حیاط و فضاهای بازی از طریق نفوذپذیری بصری در سطح زمین به زندگی خیابان کمک می‌کند و امیدواریم نه تنها در ارائه مسکن با کیفیت خوب بلکه در ایجاد یک جامعه برای منطقه محلی کمک کند.

دیدگاه معمار

این توسعه از چهار تا نه طبقه بلند است، با فرم ساختمان پلکانی که به بافت اطراف سایت پاسخ می دهد. آجر تیره در سطح زمین با نمای فولادی بارانی در سطوح بالا با پرداخت هایی که برای ارجاع به میراث صنعتی منطقه در نظر گرفته شده است ترکیب شده است.