اعتماد NHS هشدار می دهد که خیابان بزرگ Ormond در BDP برنامه “خطر آسیب به بیماران” دارد

در حال حاضر، کودکان مبتلا به سرطان در برخی از قدیمی‌ترین ساختمان‌های بیمارستان که دوست‌دار محیط‌زیست نیستند، درمان می‌شوند. یک مرکز سرطان کودکان برای ارائه بهترین مراقبت ممکن برای کودکان و خانواده های ما که با این بیماری ویرانگر مواجه هستند مورد نیاز است.

ما به همکاری نزدیک با ذینفعان ادامه می دهیم تا آنها را بخشی از فرآیند برنامه ریزی کنیم و این مرکز پیشرو در زمینه سرطان کودکان را به گونه ای ارائه دهیم که تا آنجا که امکان دارد اختلال را به حداقل برساند.

ریچل استایلز، مدیر ارشد خدمات املاک UCLH در نامه ای به شورا نوشت: «ما فکر می کنیم که این منجر به خطر قابل توجهی برای آسیب به بیماران، به ویژه افرادی که نیاز به درمان فوری و فوری دارند، خواهد شد.

بیانیه طراحی و دسترسی برای طرح توسعه مجدد، قصد ایجاد یک ورودی اصلی موقت در Powis Place را بیان می‌کند، یک جاده فرعی که GOSH را از دو تأسیسات اداره شده توسط UCLH جدا می‌کند.نقشه زیر را ببینید).

چشم انداز برنده مسابقه BDP از سال 2017 برای فاز چهارم در بازسازی بیمارستان گریت اورموند استریت



منبع

بیانیه طراحی و دسترسی می گوید که یک برنامه جداگانه در مورد ورودی موقت ساخته خواهد شد، اما استایلز اصرار داشت که برنامه فعلی بدون این اطلاعات “ناقص” است.

اسناد برنامه‌ریزی، جاه‌طلبی مشتری را اینگونه توصیف می‌کنند که شامل «تامین امکانات بالینی جدید برای یکی از خدمات شاخص و همچنین چهره عمومی جدید برای سازمان… هویت قوی‌تر و خوش‌آمدتر از خیابان و تجربه بسیار بهبود یافته ورود برای کودکان و نوجوانان است. مردم و خانواده هایشان.

برای نظر دادن با BDP تماس گرفته شده است.

چشم انداز برنده مسابقه BDP برای مرحله بعدی در توسعه مجدد بیمارستان خیابان بزرگ اورموند

استایلز اضافه کرد که یک ورودی با حجم بالا در جاده فرعی با مسیر نور آبی اضطراری برای بیماران بدحال که به سمت بیمارستان ملی عصب‌شناسی و جراحی اعصاب UCLH می‌روند، در تضاد است.

BDP بخشی از تیمی به رهبری پیمانکار جان سیسک و پسر است که در رقابتی در سال 2017 برای ارائه طرح 190 میلیون پوندی برنده شد و ماه گذشته درخواستی را به شورای کمدن ارسال کرد.

طرح BDP نمایانگر مرحله چهارم یک طرح توسعه مجدد در حال انجام در GOSH است – مرحله سوم توسط استانتون ویلیامز در سال 2019 تکمیل شد. آخرین پیشنهاد یک مرکز سرطان کودکان و ساختمان ورودی اصلی ایجاد می کند.

بنیاد بنیاد NHS بیمارستان کالج لندن (UCLH) به پیشنهاد این مرکز برای بازسازی ساختمان فرانتج و محل ورودی اصلی در مرکز سلامت کودکان مشهور اعتراض کرد.

GOSH و UCLH با صدور بیانیه ای مشترک برای هموارسازی این صف حرکت کردند. آنها گفتند: “ما بیمارستان‌های NHS همسایه‌ایم که سابقه طولانی کار با هم به عنوان شرکای نزدیک داریم و بخشی از یک مرکز اصلی درمان سرطان مشترک هستیم.” ما در حال گفتگو با یکدیگر هستیم تا راهی به جلو پیدا کنیم که هم برای سازمان‌ها و هم برای بیماران مفید باشد. ما امیدواریم که بتوانیم مسائل مطرح شده را حل کنیم.

سخنگوی GOSH گفت: «سرطان شایع‌ترین علت مرگ کودکان پنج تا ۱۴ ساله در بریتانیا است و ما می‌دانیم که تقاضا برای خدمات سرطان در حال افزایش است.

همچنین نگرانی های مادی در رابطه با ایمنی بیماران آمبولانس GOSH و UCLH که از Powis Place استفاده می کنند، وجود دارد.

اما UCLH جزئیات افشا شده در اسناد برنامه ریزی در مورد جابجایی ورودی عمومی اصلی بیمارستان کودکان در حین ساخت را به شدت مورد انتقاد قرار داده است.