اقامتگاه های دانشگاه کاردیف

با توجه به خلاصه: “این تدارکات برای انتصاب دو تیم طراحی چند رشته ای جداگانه با یک مشاور منصوب برای هر لات، (لات 1 و لات 2) به همراه دو مشاور ذخیره چارچوب (یک نفر در هر لات) برای کمک به تحویل برنامه تابستان 2023 – 2027.

بخش ها بر اساس مکان سایت تقسیم می شوند، در حالی که محدوده کار مشابه خواهد بود، مکان ها متفاوت خواهند بود. ماهیت کار برای هر دو PMP و FSPMP dovetail از نقطه نظر تحویل تضمین می کند که دنباله کارها به کارآمدترین روش ارائه می شود.

این چارچوب دو تیم طراحی چند رشته ای و دو تیم ذخیره دیگر را برای نظارت بر تحویل تعمیرات، کارهای واکنشی و کارهای جزئی در ساختمان های سالن های دانشجویی و سایر سازه های متعلق به دانشگاه کاردیف انتخاب خواهد کرد.

“این تمرین تدارکاتی به دلیل زمانبندی فشرده برنامه و مقدار کار درگیر به دو بخش تقسیم شده است. هر دو بخش برای PMP و FSPMP، کارهای واکنشی برنامه ریزی نشده و پروژه های مختلف کارهای جزئی هستند، جریان های کاری برای سهولت تحویل و بهترین ارزش/عمل برای دانشگاه هماهنگ شده اند.

Adjaye Associates و Stride Treglown پنج سال پیش برنده یک مناقصه عمومی برای طراحی ساختمان ریاضی و محاسباتی 23 میلیون پوندی در دانشگاه کاردیف شدند. این پروژه بخشی از طرح 600 میلیون پوندی معماران موزس کامرون ویلیامز برای بازسازی دانشگاه ولز بود.

در سال 2016 استودیوهای Feilden Clegg Bradley (FCBS)، HawkinsBrown و HOK همگی مجوز برنامه‌ریزی برای پروژه‌های بزرگ در دانشگاه کاردیف را دریافت کردند که تحت طرح اصلی به دست آوردند. معماران موزس کامرون ویلیامز در سال 2014 برنده شغل اصلی برنامه ریزی شدند، زمانی که پیش از فاستر + شرکا، HOK، WilkinsonEyre، Allies and Morrison، Stride Treglown و Sheppard Robson انتخاب شدند.



منبع

این چارچوب برای برنامه نگهداری و تعمیرات برنامه ریزی شده سکونتگاه ها (PMP)، برنامه تعمیر و نگهداری برنامه ریزی شده استراتژی آتش سوزی سکونتگاه ها (FSPMP)، کارهای واکنشی برنامه ریزی نشده مسکونی و پروژه های مختلف کارهای جزئی خواهد بود.