الجواد پایک طرح هایی را برای مسکن شورای برموندسی ارائه می کند

آنها دارای پنجره‌ها و بالکن‌های فرورفته و همچنین پله‌ها و رمپ‌هایی با نرده‌های فولادی به ورودی‌ها هستند – که برای انعطاف‌پذیری کف 75 سانتی‌متر ارتفاع دارند. ساختمان‌ها همچنین دارای سقف‌های پاراپتی ​​با سیستم‌هایی هستند که اجازه می‌دهد تا آب باران سطحی برای حمایت از کاشت کار کند.

طرح شورای ساوتوارک شامل تخریب 9 گاراژ در میسون هاوس و تاونسند هاوس و جایگزینی آنها با دو بلوک مسکونی همراه با یک ایستگاه فرعی و ساختمان ذخیره سازی دوچرخه است.

طرح جدید پنج و چهار طبقه مسکن شورایی به گونه ای طراحی شده است که ارتفاعات آپارتمان های همسایه موجود را منعکس کند.

ساختمان‌ها عمود بر یکدیگر قرار می‌گیرند و دارای گوشه‌های صدفی هستند که به گفته الجواد پایک، مقیاس و عرض ساختمان‌ها را کاهش می‌دهد و «ژست معماری را ایجاد می‌کند که فضای بیشتری را به قلمرو عمومی ارائه می‌کند و به جای درختان کمک می‌کند».

نمای فعلی سایت:



منبع

برای اظهار نظر با الجواد پایک تماس گرفته شده است.

الجواد پایک از طریق طرح جدید – برای فعالیت هایی که کمتر از 2 میلیون پوند درآمد دارند – در چارچوب خدمات طراحی معمار ساوتوارک منصوب شد. این استودیو هفت ساله قبلا خانه هایی را برای شورای هاکنی طراحی کرده بود که در حال حاضر در دست ساخت هستند.

بلوک‌ها از آجر قرمز و بتن پیش‌ساخته رنگدانه‌ای قرمز ساخته می‌شوند، با «تن‌های متفاوت و مکمل» که به آن‌ها اجازه می‌دهد «به‌عنوان یک جفت خوانده شوند در حالی که هر کدام هویت ظریف خود را دارند».

ساختمان بزرگتر شامل 10 خانه برای اجاره اجتماعی، از جمله چهار سه تخته و چهار تخته دو تخته است، در حالی که ساختمان کوچکتر شامل 8 خانه مالکیت مشترک، با سه سه تخته و سه تخته دو تخته است.