اکنون برای رویداد راه اندازی پروژه های کوچک AJ 2023 ثبت نام کنید

از زمانی که آنها برای اولین بار در سال 1996 راه اندازی شدند، هدف این جایزه یکسان باقی مانده است: به رسمیت شناختن طرح هایی که با هزینه کمتری تحقق یافته اند. معماران در سرتاسر کشور مشغول کار بر روی پروژه‌هایی هستند که ممکن است تیتر اخبار نباشند، اما با این وجود نشانه‌ای واقعی از عمق استعداد طراحی در سراسر بریتانیا امروزی هستند، از وسعت‌های خانه گرفته تا فضاهای کاری، رستوران‌ها تا لوازم فروشگاهی، آلاچیق‌ها تا خانه‌های کوچک.

تمام پروژه‌های وارد شده به جوایز در این بخش نمایش داده می‌شوند کتابخانه ساختمان های ای جی و 20 پروژه انتخاب شده در یک شماره چاپی ویژه منتشر خواهد شد مجله معماران در آوریل 2023. افرادی که در فهرست نهایی قرار می گیرند، طرح های خود را در مقابل هیئت داوران برای یک جلسه داوری زنده ارائه خواهند کرد.

این رویداد راه اندازی فرصتی عالی برای دریافت نکات برتر برای ورود و پرسیدن سوالات در مورد جایزه پروژه های کوچک AJ خواهد بود.

در اوایل سال جاری، هیئت داوران از جمله فاوست، گفت که طرح «سخت‌انگیز» استودیو آکین «به شیوه‌ای متفکرانه و سفارشی پاسخ داد» و پروژه 70200 پوندی را «نتیجه‌ای فوق‌العاده برای یک فرآیند تصمیم‌گیری کارآمد» ارزیابی کرد.

این یک رویداد رایگان است – پس از دست ندهید! برای شرکت در حال حاضر رزرو کنید.

AJ Small Projects 2023 راه اندازی شد

چه زمانی ساعت 18، چهارشنبه 9 نوامبر
جایی که شپرد رابسون، 77 پارک وی، لندن NW1 7PU
اینجا رزرو کنید

اکنون در بیست و هشتمین سال خود، جایزه سالانه پروژه های کوچک AJ، که دوباره با همکاری مارلی اجرا می شود، پروژه های تکمیل شده با ارزش قراردادی 350000 پوند و کمتر را جشن می گیرد. این بار مجدداً محدودیت افزایش یافته است تا منعکس کننده افزایش هزینه های تورم باشد و اطمینان حاصل شود که می توانیم تنوع غنی پروژه ها را با بودجه کمتری جشن بگیریم.

حمایت شده توسط



منبع

برندگان قبلی شامل معماران David Leech، Carmody Groarke، Haworth Tompkins، HawkinsBrown، Mole Architects و برنده سال گذشته، Akin Studio بودند.