ایجاد تعادل بین میراث و فوریت های اقلیمی در ساختمان های فهرست شده

منبع: تیموتی سوار

گزارش JLL، از ایجاد ارزش تا حفظ ارزش – سرمایه گذاران املاک و مستغلات در مورد “ارزش سبز” تجدید نظر می کنند (ژانویه، 2022)

بیل بورداس، تراست ساختمان های قابل استفاده

قبل از تأسیس 5هفتم استودیو در سال 1997، الیور هشت سال برای ریچارد مک کورمک و شش سال در استرلینگ ویلفورد کار کرد. او بیش از یک دهه در دانشکده معماری کمبریج تدریس کرد. او عضو پنل کیفیت کمبریج شایر، اتاق فکر Edge و عضو وابسته شورای صنعت ساخت و ساز است.

پروژه ها و منابع ذکر شده در این قسمت

جوزف لیتل، شکستن قالب

معماری

Climate Champions را در برنامه پادکست مورد علاقه خود پیدا کنید: از طریق Spotify، Apple Podcasts، Google Podcasts، Deezer و Podbean مشترک شوید.


درباره الیور اسمیت

در ارتباط با

الیور توضیح می دهد که چگونه می توان در ساختمان های میراثی به گونه ای مداخله کرد که به شخصیت آنها احترام بگذارد و همچنین 21 را برآورده کند.خیابان– انتظارات قرن برای آسایش، آسایش و پایداری. او حکمت پذیرفته شده را بر روی پل های سرد در قرنیزها و دیوارهای مهمانی به چالش می کشد و مفهوم پل های “باحال” را ترویج می کند. او از ساختن یک ساختمان «به همان اندازه که می‌تواند» بدون هدف گرفتن گواهی زیست محیطی خاص حمایت می‌کند، که می‌تواند منجر به عایق‌سازی بیشتر (و در نتیجه هزینه بیشتر) از حد لازم شود.

مدل سازی WUFI

Edge Debate: Heritage & Net Zero: یک مشکل بد؟

طرح کربن زدایی بخش عمومی سالیکس

برج های تیمزمید

با این قسمت، Climate Champions یک مینی سریال در مورد چگونگی آماده سازی ساختمان های میراثی برای شرایط آب و هوایی راه اندازی می کند.

منبع: تیموتی سوار

ونترولا

در این قسمت، الیور توضیح می‌دهد که چقدر باید روی یک پروژه خاص مدل‌سازی و چقدر نظارت کرد و چرا این کار به بهترین شکل در زمستان انجام می‌شود. او نظارت در نیو کورت را دلیلی بر مفهومی می داند که ساختمان های بعدی می توانند از آن الگوبرداری کنند.

Climate Champions با همکاری ACAN، شبکه اقدام معماران در آب و هوا تولید می شود
پادکست توسط سایمون آلدوس تهیه و تدوین شده است
موسیقی: Edmilson do Pífano، Forró de dois Amigos. تفسیر: Felipe Tanaka e Banda Balaio de Baião





منبع دادگاه جدید، کالج ترینیتی، کمبریج، (ویلیام ویلکینز، 1825؛ بازسازی، پنجمین استودیو، 2016)
ارتفاع حیاط با رنگ رندر آهکی جدید نفوذپذیر به بخار مطابق با قطعات رندر اخری اصلی

پل بیکر، مرکز تحقیقات آب و هوا و سلامت داخلی، دانشگاه کالدونین گلاسکو

دادگاه جدید، کالج ترینیتی، کمبریج 2016. اتاق دانشجویی مرمت شده با عایق دیوار داخلی در کنار قرنیز و نازک کاری جدید که امکان تعقیب و گریز پنهانی برای خدمات را فراهم می کند.

فرماسل

ما با الیور اسمیت از 5 صحبت می کنیمهفتم استودیو درباره بازسازی بنیادی نیو کورت در کالج ترینیتی، کمبریج. کورت جدید که در سال 2016 تکمیل شد، همچنان پروژه‌ای پیشرو باقی می‌ماند، زیرا با استفاده از رویکردی ظریف که نگرانی‌های میراث را با ارتقای عملکرد حرارتی و انرژی و آسایش داخلی متعادل می‌کند، در یک دستور کار پایداری بلندپروازانه در ساختمان‌های فهرست شده درجه I پیشگام بود. متدلوژی حفاظتی که در نیو کورت ایجاد شد، متعاقباً توسط شورای شهر کمبریج به تصویب رسید.

کریس جوفه، رئیس، کربن زدایی خانه های موجود در دولت ولز

الیور اسمیت مدیر موسس 5 استهفتم استودیو، یک تمرین 25 نفره با دفاتر در کمبریج، لندن و آکسفورد. 5هفتم استودیو در مقیاس‌های مختلفی از برنامه‌ریزی اصلی (به هم پیوستن شبکه‌های عابر پیاده از طریق دره لیا حتی قبل از پیشنهاد المپیک لندن) تا BLOQS، فضایی به مساحت 32000 فوت مربع در مریدین واتر، انفیلد، در فهرست نهایی جوایز معماری AJ امسال کار می‌کند. این عمل همچنین پیشگام یک رویکرد جاه طلبانه برای ارتقاء بافت تاریخی ساختمان های فهرست شده است.

برای دریافت همه قسمت‌های AJ Climate Champions، اینجا را کلیک کنید.