این بچه‌ها در MIPIM هستند و این راهی است که ما آن را دوست داریم

لطفا، MIPIM، هرگز تغییر نکنید! بلیزر، عینک آفتابی، چینی آماده است. شما را در la Croisette در سال 2024 می بینیم. ما می دانیم که هنوز هم استقبال خواهیم کرد.

برخلاف سایر رویدادهای جهانی که در برابر فشار بیدار شده اند، MIPIM به ترویج بحث های همه جانبه ادامه می دهد.

مطمئناً این پایه ممکن است برخی از پرها را به هم بزند و منجر به بهانه‌گیری عجیب شود: “فقط متخصصان پسر در دسترس بودند” … “این یک تیم کوچک است که فقط کارگردانان پسر دارند” … “زن نشانه حذف شد” و غیره اما نمایش پسر باید ادامه پیدا کند. مردم همچنان در این گفتگوها شرکت خواهند کرد، زیرا، همانطور که همه ما می دانیم، بچه ها فقط می خواهند به صحبت های دیگر افراد برتر گوش کنند.

می توانید اکانت طنز توئیتر MIPIM Lads را دنبال کنید اینجا





منبع

مطمئناً، در MIPIM روکش بهبودی صورت گرفته است. خبر خوب این است که تکان دادن سر در جهت برابری در سال‌های اخیر کافی به نظر می‌رسد – کار تمام شده، زمان آن است که به همان شکل قبلی ادامه دهیم! مطمئناً، مردم به آرمان‌های برابری جنسیتی و نژادی احترام می‌گذارند، اما هسته سیستمی MIPIM – و صنایع گسترده‌تر املاک، معماری و ساخت‌وساز – واقعاً تغییر نکرده است. اکثریت قریب به اتفاق نمایندگان و سخنرانان هنوز هم بچه‌هایی هستند که روی صحبت با دیگر بچه‌ها تمرکز می‌کنند و همگی یونیفرم جدید پس از همه‌گیری کت و شلوار تیره و مربی‌های سفید را به تن دارند.

در دنیایی که در حال تغییر است، این اطمینان‌بخش است که MIPIM یک فضای امن برای بچه‌ها باقی می‌ماند. رویداد ملک دیروز آغاز شد و ما در حال لذت بردن از یک گردهمایی عالی دیگر در جنوب فرانسه هستیم.

در MIPIM امسال، برنامه ما این است که برنامه ای نداشته باشیم. ما فرهنگ را می پذیریم – قبل از ظهر هیچ جلسه ای برگزار نمی شود، معاملات دیر انجام می شود – سخت بنوشید، با بچه ها ملاقات کنید، در کار پیروز شوید! و ما خوشحالیم که می بینیم بسیاری دیگر همین کار را می کنند.

به جای نادیده گرفتن این موضوع، ما بچه های MIPIM آن را پذیرفته ایم. و ما خوشحالیم که بسیاری از افراد دیگر نیز این فرهنگ را در توییتر پذیرفته اند. ما پسر هستیم! ما MIPIM هستیم! هدف ما این است که فرهنگ بی پایان و تغییر ناپذیر پسر را در MIPIM جشن بگیریم. ما می‌خواهیم شرکت‌های همفکر و جوانان برتر را که فرهنگ پسرانه MIPIM را جشن می‌گیرند برجسته کنیم. آبجو بیشتر در کافه روما! بچه ها بیشتر!

همچنین این توانمند است که MIPIM موضعی جسورانه در مورد پانل ها اتخاذ کرده است. برخلاف سایر رویدادهای جهانی که در برابر فشار بیدار شده اند، این سازمان همچنان به اجازه و ترویج بحث های همه جانبه ادامه می دهد. به عنوان مثال، روند در بازارهای املاک و سرمایه ایالات متحده، یکی از موضوعاتی است که فقط بر روی بچه ها تأثیر می گذارد، بنابراین کاملاً مناسب است که فقط از بچه ها دعوت شود تا در مورد آن صحبت کنند.

ما از دیدن جریان پست‌های همه بچه‌ها قبل از مراسم هیجان‌زده می‌شویم و وقتی شرکت‌کنندگان عکس پشت سر هم از بچه‌ها در حال لذت بردن از آفتاب پست می‌کنند، احساس اطمینان می‌کنیم. ممکن است در جاهای دیگر فشار فزاینده‌ای وجود داشته باشد که با وقاحت توجه را به تنبلی آشکار تیم و مدیریت ارشد خود جلب نکنید، اما اینجا نه. همه مهم ترین افراد در شرکت مرد هستند. کی دیگه قراره بفرستیم؟ چرا ما در مورد آن فریاد نمی زنیم؟ با ما در MIPIM ملاقات کنید!

در حالی که رویدادهای دیگر در برابر صحت سیاسی تسلیم شده اند و فراخوان هایی برای «عدالت» برانگیخته اند، هنوز یک رویداد جهانی وجود دارد که در آن نیازی به بهانه آوردن نیست. همه ما می‌توانیم به پذیرش فرهنگ اصلی و تاریخی این رویداد ادامه دهیم. مانل‌ها هنوز وجود دارند، حساب‌های رسانه‌های اجتماعی هیئت‌های کاملاً پسرانه را تبلیغ می‌کنند، پسران چینی‌پوش با کسب‌وکارهای بزرگ صحبت می‌کنند و بچه‌ها با بچه‌ها معاشرت می‌کنند – این دنیا (یا دنیای MIPIM) است که باید باشد.

در حالی که برخی می‌خواهند از تعهد MIPIM به بچه‌ها انتقاد کنند یا حتی آن را تغییر دهند، اما مسئله این است که برای ما بچه‌ها دقیقاً همانطور که هست عالی است. این صنعت را آنگونه که ما دوست داریم منعکس می کند: یکی از آخرین سنگرهای جوانمردی.