باترس طرح هایی برای جایگزینی مرکز تفریحی دهه 1920 با خانه های مقرون به صرفه ارائه می دهد


این طرح برای گروه مسکن Mosscare St Vincent’s Housing Group (MSV) مالک اجتماعی، مرکز تفریحی Chorlton را که در سال 2015 بسته شد، با یک جفت ساختمان پنج طبقه جدید جایگزین خواهد کرد.

باترس گفت 100 سال تغییر، کیفیت معماری ساختمان دهه 1920 را “فرسایش” کرده است، در حالی که هفت سال جای خالی، آن را “معروف” و ساکنان متحصن کرده است.

اسناد ارائه شده به شورای شهر منچستر نشان می دهد که طرح جایگزینی ترکیبی از آپارتمان های یک و دو تخته را برای افراد بالای 55 سال فراهم می کند.

هفت تا از آپارتمان ها برای مالکیت مشترک، سه آپارتمان کوتاه مدت “مسکن سریع” و 40 باقیمانده در سطوح اجاره زندگی منچستر محدود خواهند شد.

این توسعه بر اساس اصول پانل جمعیت سالمند ما (Happi) ساخته شده است، به معنای تمرکز بر سلامت و رفاه و در نظر گرفتن نیازهای در حال تکامل ساکنان.

بالکن های بزرگ، سطوح نور سخاوتمندانه و فضاهای اجتماعی مشترک در کنار وسایل و یراق آلات باکیفیت وعده داده شده است.

باترس گفت که آجرکاری گاومیش و آلومینیوم آنودایز شده برنزی یا روکش شده با پودر پلی استر را برای “نرم کردن جرم ساختمان” انتخاب کرده است و این توده‌بندی توسط نوار افقی آجری با کنتراست تیره در سطح زمین “تقاطع” شده است.

گاوین، عضو اجرایی شورای شهر منچستر در بخش مسکن و توسعه اظهار داشت: “ما می دانیم که مردم محلی مدتی است که مشتاق دیدن دوباره استفاده از این سایت بوده اند و دیدن این پروژه با تمام قوا بسیار عالی است.”

ما با همکاری با MSV، از این فرصت استفاده کردیم تا از این سایت برای ساختن مسکن جدید پایدار و مقرون به صرفه استفاده کنیم تا تقاضا در منطقه را برآورده کنیم و به تنوع بخشیدن به بازار مسکن در Chorlton کمک کنیم – تحویل خانه‌ها در منچستر Living Rent برای اطمینان از هر چه بیشتر مردم. می تواند آنها را تامین کند. این یک پیشرفت واقعا هیجان انگیز است و ما مشتاقانه منتظر شکل گیری این خانه ها هستیم.

انتظار می رود این طرح 12 میلیون پوندی در سال 2025 تکمیل شود.

مرکز تفریحی چورلتون که امروزه استفاده نشده است

مرکز تفریحی چورلتون که امروزه استفاده نشده است

توجیه تخریب: دیوید کولسون، همکار، باترس

ما سابقه طولانی و تثبیت شده ای در حفظ و استفاده مجدد تطبیقی ​​از ساختمان ها داریم، و در طول مراحل اولیه امکان سنجی، در نظر گرفتیم که چگونه ساختمان حمام موجود می تواند در توسعه مجدد گسترده سایت گنجانده شود. با این حال، از همان مرحله اولیه مشخص بود که حفظ، به طور کامل یا جزئی، شکل، مواد و ردپای اصلی حمام ها چالش برانگیز خواهد بود.

در این مثال، چیدمان ساختمان موجود، نوع کاربری آن و موقعیت آن در جنوب سایت مساعد و محدود کننده نبود تا بتوانیم سایت را به جنبه اصلی مختصر مشتری در ارائه آپارتمان های بعدی هاپی توسعه دهیم.

حذف ساختمان طرح توسعه را قادر می سازد تا درختان موجود سایت را حفظ کند، دسترسی ایمن به پارکینگ در جنوب سایت را در خود جای دهد، اتصال ایمن تر به بزرگراه موجود ایجاد کند، و امکان قرار دادن آپارتمان ها در مرکز سایت را فراهم کند. ، و باغ های خصوصی در شمال و در بین ساختمان ها ایجاد کرد.

با طراحی بر اساس دستورالعمل های هاپی، ساختمان به گونه ای طراحی شده است که یک طراحی دو وجهی با یک عرشه دسترسی عمومی و مرکزی و حیاط بین ساختمان های شرقی و غربی ارائه دهد. سپس فضای رفاهی را برای اطمینان از عملکرد کارآمد توسعه فراهم می کند و فضاهای خارجی را برای لذت بردن ساکنان فراهم می کند.

فضای اجتماعی در طبقه همکف همچنین دسترسی به محوطه را فراهم می‌کند و در کنار آپارتمان‌های محله «پله‌آپ» طبقه همکف حضور خیابانی دارد که برای کمک به ساکنان در حال حرکت از محیط‌های بیمارستانی به خانه‌های خود ارائه شده است.



منبع