بارتلت با اتهامات جدید قلدری و پنهانکاری مواجه شد


گزارش مستقلی که در ژوئن منتشر شد، «فرهنگ سمی دهه‌ها ماندگار» را در دانشکده معماری بارتلت با گزارش‌های متعدد از قلدری، تبعیض جنسی و نژادپرستی افشا کرد. اکنون اتهاماتی در مدرسه دیگری در دانشکده محیط ساخته شده بارتلت، بخشی از دانشگاه کالج لندن (UCL) مطرح شده است.

بر اساس گزارشی در روزنامه گاردین، 9 نفر از دانشگاهیان در مدرسه ساخت و ساز پایدار نامه ای مشترک به UCL نوشتند و گفتند که “کارها و زندگی آکادمیک خودمان و همکارانمان را دیده اند که از طریق قلدری، آزار و اذیت و سایر اقدامات غارتگرانه نابود شده است”.

در ادامه بیان می کند:[We] بدانید که هر تلاشی برای مطرح کردن مسائل سوء رفتار یا رفتار متقلبانه منجر به انتقام گیری می شود و زندگی و شغل ما را به خطر می اندازد.’

در این نامه ادعا شده است که در انتصاب‌های پرمخاطب خویشاوندی وجود دارد و آزار و اذیت و قلدری کارکنان مسن‌تر برای «تسریع در استعفا یا بازنشستگی پیش از موعد به منظور جایگزینی آنها با کارکنان پایین‌تر ارزان‌تر با قراردادهای معین» استفاده می‌شود.

همچنین می‌گوید کارکنان مدرسه ساخت‌وساز شاهد «قلدری و نژادپرستی عمیق» بوده‌اند – از جمله اخراج اعضای هیئت علمی بدون روند قانونی و «تمدید تبعیض‌آمیز دوره آزمایشی».

این سند از UCL می‌خواهد به استفاده از بندهای محرمانه پایان دهد تا کارکنان بتوانند آزادانه صحبت کنند و شکایات کارکنان را جدی بگیرد. همچنین می گوید که تحقیقات مستقل در مورد دانشکده معماری بارتلت باید تمرکز بیشتری بر تجربیات کارکنان داشته باشد.

یکی از سخنگویان UCL گفت: ما از افراد برای مطرح کردن این مسائل تشکر می کنیم و از شنیدن تجربیات آنها متأسفیم. ما برای اطلاع از این حوادث عمیقاً مضطرب هستیم و در مورد آنها و هر مورد دیگری که مورد توجه ما قرار گیرد تحقیق خواهیم کرد.

در حالی که تحقیقات Howlett Brown به فرهنگ، شیوه‌های آموزشی و محیط در دانشکده معماری بارتلت نگاه می‌کرد، می‌دانیم که رفتار غیرقابل قبولی در جاهای دیگر UCL اتفاق می‌افتد و تنها در یک بخش یا مدرسه جدا نیست.

“ما متعهد به مقابله با نابرابری ها و اطمینان از این هستیم که دانشگاه ما محیطی است که در آن دانشجویان و کارکنان بتوانند در تنوع خود پیشرفت کنند.”

UCL هنوز در حال بررسی برخی از کارکنان دانشکده معماری بارتلت پس از انتشار گزارش مستقل در ماه ژوئن است. اینها شامل برخی از کارکنانی است که در همان ماه از سمت های دانشجویی و اداری تعلیق شدند.

امی کولپر قرار است از 1 سپتامبر به عنوان مدیر دانشکده معماری بارتلت انتخاب شود، در حالی که ژاکی گلس، استاد ساخت و ساز در مدرسه ساخت و ساز پایدار بارتلت، پس از استعفای باب شیل به طور موقت این کار را آغاز کرد. ژوئن.



منبع