بازدید مجدد از ساختمان AJ بینش های جالبی را ارائه می دهد

ما عاشق بازدید مجدد از ساختمان ها هستیم. چه کسی این کار را نمی کند؟ آن تخته‌های فرسوده، آن توسعه هوشمندانه، واقعیت دوچرخه‌ها و سطل‌ها و فضاهای بیرون زده – این چیزهای زندگی است. در حالی که آنها ایستاده اند (و ما امیدواریم که برای مدت طولانی باشد) ساختمان ها واقعاً تمام نشده اند. اساس معماری این است که مردم چگونه از ساختمان ها استفاده می کنند و نسبت به آنها احساس می کنند. سؤالات مهمی نیز وجود دارد، در مورد اینکه چگونه ساختارها در برابر بررسی دقیق قرار می گیرند و می توانند برای آینده سازگار شوند.

بنابراین دیدن اینکه چه چیزی در سری ویژه بازدیدهای مجدد ما در این ماه چه کار کرده است (و چه چیزی کمتر موفق بوده است) بسیار جذاب بوده است. محور اصلی این امر صداقت و حمایت معمارانی بوده است که آموخته‌های شخصی و خاطرات پروژه‌های برجسته‌ای را به اشتراک گذاشته‌اند که آزمون زمان را پس داده‌اند. تشکر ما از آنها بسیاری از پروژه‌هایی که ما ارائه کرده‌ایم اولین‌های مهمی بودند – برای جوامع، برای سایت‌ها و برای رویکردهای پایدار.

در به اشتراک گذاشتن چنین دانشی است که به سختی به دست آمده است که این حرفه و ساختمان های ما بهبود خواهند یافت. معماران چیزهای زیادی را به مشکلات پیچیده می رسانند: از زیر سوال بردن خلاصه، تفکر جامع و یافتن راه حل. این یادگیری نمی تواند در یک سیلو وجود داشته باشد. و نمی‌تواند بدون وارد کردن نسل بعدی معماران، از طریق پرداخت و توسعه مناسب وجود داشته باشد – که گینو اسپوکیا در ویژگی‌های خود در مورد اینکه آیا شما هنوز هم می‌توانید از پس هزینه‌های معمار شدن برآیید، به طور قانع‌کننده‌ای بررسی کرده است.

یک مزه کننده: رون انکومبا از استودیو فیلدن کلگ برادلی به صراحت در مورد واقعیت بازدید مجدد و مقاوم سازی یک ساختمان اداری صحبت می کند. طی دهه‌ها حرکتی از کار سلولی به کار با پلان باز صورت گرفته است و اکنون، با پذیرش کار ترکیبی، رویکرد کاملاً جدیدی وجود دارد. آزمایش همچنان ادامه دارد، اما نکته انکوبا در مورد طراحی خوب برای همه طنین انداز خواهد شد: اگر اصول اولیه را به درستی دریافت کنید، آنگاه یک ساختمان باید بتواند تغییرات را برای سال های آینده در خود جای دهد.

در طول سال 2022 و چالش‌های جهانی آن، اشتراک‌گذاری و یادگیری از پروژه‌ها، رویکردها و بینش شما یک امتیاز بوده است. از حمایت شما متشکریم: ما مشتاقانه منتظر تشویق، اطلاع رسانی و به چالش کشیدن شما در سال آینده و پس از آن هستیم. در حال حاضر، ما کریسمس بسیار مبارک و سال نوی شاد و آرام را برای شما آرزو می کنیم.



منبع