بازسازی ساختمان تجاری

سلوکیان: این دوره از 819 تا 999 قبل از میلاد گسترش یافته و متعلق به دوره رنسانس ایران است. امپراطوری ایران مجموعه ای از هنرهای با شکوه در دوره های مختلف را شامل می شد که بر فرهنگ های دیگر نیز تاثیر گذار بودند. خوشنویسی زبان فارسی نیز شکل پیچیده ای از هنر تلقی می شود. این بنا مجموعه ای از کاخ های باشکوه است که در محوطه ای وسیع قرار دارد. کاخ گلستان یک شاهکاری معماری ایرانی است که به کاخ گل ها نیز معروف است. این کاخ سلطنتی در شهر اصفهان در ابتدا به صورت دروازه هایی ایجاد شد که به یک کاخ وسیع منتهی می شد. تخت جمشید از یک طرف به کوه رحمت و از سمت دیگر به مرودشت منتهی می شود. اما بعدها به عنوان یک چایخانه، رستوران ایرانی و همچنین فروشگاه نیز مورد استفاده قرار گرفت. این پل در دنیا به عنوان شاهکار معماری ایرانی شناخته شدهاست.

طراحان نمای ساختمان بیشتر طراحی های خود را برای ساختمان های مسکونی انجام می دهند. مجموعه معماری گرایش معماری-معماری: این گرایش بیشتر به طراحی فضاهایی برای انسان و مطالعه روی ارتقای کیفیت معماریهایی که در حال انجام است میپردازد. داشتن مجوز برای انجام هرنوع کار دفتری و فعالیت اداری، بزرگترین مزیت یک واحد اداری است که این امکان درمورد املاکی با موقعیت اداری وجود ندارد. بعدها، ۴ سطح افقی مجزا برای طراحی درونی کلیساها در نظر گرفته شد و ستونها و طاقهایی که برای نگه داشتن این طبقات استفاده میکردند، شکلهای هندسی تکراری و قدرتمندی را در نمای داخلی ساختمانها به وجود میآورْد.نمای داخلی کلیسای جامع لائونآذین توری و پنجرههای رنگارنگ نیز کمکم در این دوره رواج پیدا کردند. بازار کار رشته مهندسی معماری بسیار متنوع و گسترده است و برای فارغ التحصیلانی که دارای مهارتهای بالایی هستند، زمینه اشتغال به خوبی فراهم است. ایرانیان در زمینه نقاشی، سفالگری، کاشی کاری، مجسمه سازی و البته معماری شهرت داشتند.

این دروازه ها از میدان نقش جهان تا بلوار چهار باغ ادامه می یابد. اصفهانی: این سبک معماری شامل چهار سلسله (صفویه، افشاریه، زندیه و قاجاریه) است و از قرن شانزدهم آغاز شده است. تخت جمشید یکی از مهمترین آثار معماری ایرانی است که ساخت آن در سال 512 ق.م آغاز و تا 150 سال به طول انجامید. در طول یک سال، این ساختمان به همان میزان که انرژی دریافت کرده است را پس می دهد. حیاط های مرکزی مجتمع مسکونی اینترلیس به عنوان قلب این پروژه عمل میکنند. در امپراطوری هخامنشی، اهورا مزدا به عنوان خالق جهان معرفی می شد و علیه شر یعنی انگرا میانیو مبارزه می جنگید. انگیزه اصلی در این داستان های باستانی، نبرد خیر و شر بود که همیشه خیر غالب می شد. دین زرتشت یک سرنوشت دوگانه است که حول تعادل قوی بین خیر و شر می چرخد. اما هنوز این دین در بین حدود 120000 نفر در هند و ایالات متحده رواج دارد.

پس باید بین حوزه کاری و نمای ساختمان سازمانتان تان ارتباط ایجاد کنید. سنت کاشی کاری به دوران قبل از اسلام در امپراطوری ایران باز می گردد. انچه گنبدهای ایرانی را از سایرین متمایز می کند، کاشی کاری های رنگارنگ و تزئینی بودن داخل و خارج آن است. معماران ایرانی نه تنها در داخل ایران، بلکه در آن سوی مرزها نیز آثار جالب توجهی از خود بر جای گذاشته اند. این بخش معمولا به صورت تزیینی و یا رساندنِ نور به داخل بنا ساختهمیشد. این بخش معمولا با کاشی، خوشنویسی و طراحی های پیچیده تزیین می شد. این کاشی ها برای تزیین نمای بیرونی و داخلی ساختمان ها استفاده می شدند. انسانها از سیستمهای عددی دهدهی (دسیمال | مبنای ۱۰ | Decimal) برای شمارش و اندازهگیری استفاده میکنند. معمولاً قالبها را با روغن (مثلاً روغن سوختهی ماشین) چرب میکنند تا بتن به آنها نچسبد و بعد از سفت شدن، بتوان آنها را جدا کرد.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت سایت معماری آرین.

براساس این قانون ، مهندسان برای فعالیت در زمینه طراحي ، نظارت و اجراي ساختمانهاي بخش غیردولتي می بایست دارای صلاحیت حرفه اي (پروانه اشتغال به کار مهندسي) باشند. بنابراین برای یافتن مساحت فضاهای مختلفِ یک ساختمان اداری همچون ساختمان نظام مهندسی ابتدا باید دریابیم که هر کدام از آن فضاها در کدام یک از گروههای 5 گانه فضایی می گنجد و متعلق به کارکنان کدام یک از رده های شغلی 10 گانه است.برای این پاورپوینت ضوابط ساختمان اداری نظام مهندسی منظور در ادامه تعاریف 5 گروه مختلف فضاهای اداری و 10 رده شغلی کارکنان اداری را بررسی می کنیم… رازی: این سبک را میتوان به سه دسته تقسیم کرد: دوره سامانیان، دوره زیاریان و دوره سلجوقیان که از قرن یازدهم تا حملات مغولان ادامه یافت. این سبک از 224 تا 651 بعد از میلاد رایج بود. پارتی: پارتیان که نام دیگر آن امپراطوری اشکانیان است، از 247 قبل از میلاد تا 224 بعد از میلاد در ایران باستان رایج بود. در واقع وقتی فردی در این مجتمع ساکن است، مالک یا مستاجر تفاوتی نمیکند، باید اصول و قوانین را رعایت کند. عبدی قهرودی ادامه داد: این هفته ما در وزارت راه و شهرسازی گزارش متروپل را که یک گزارش فنی بوده و در آن نظرات کارشناسان اخذ و اعمال شده است، منتشر خواهیم کرد.