باغ های پاین ویو، لیمریک

این مسابقه به دنبال پیشنهادهایی برای 55 خانه جدید برای ساخت یک شهرک مسکونی در حاشیه شمالی شهر است که در تابستان گذشته شاهد اعتراضات نسبت به تخریب بود.

پروژه بازسازی باغ های Pineview برای دستیابی به یک “توسعه یکپارچه منسجم” در پاسخ به ساختمان های حفظ شده در سایت تنظیم می شود. پیشنهادات برای تحویل قرارداد 70 درصد از نظر کیفیت و 30 درصد از نظر قیمت ارزیابی خواهد شد.



منبع

لیمریک سومین شهر پرجمعیت جمهوری ایرلند است. این سکونتگاه تاریخی که با رودخانه‌های شانون و ابی هم مرز است، به‌خاطر منطقه مرکزی گرجستانی‌اش معروف است که دارای بیشترین تمرکز خانه‌های شهری در ایرلند در خارج از دوبلین است.

“در حالی که، طرح های پیشنهادی اولیه نشان می دهد واحدهای تراس در تمام مراحل، ممکن است نیاز به ارائه برخی از خانه های نیمه مستقل در انتظار تقاضا و این با مشاور موفق در انتصاب بحث خواهد شد.”

یک طرح اولیه برای مسکن پرکننده تهیه شده است که به موجب آن 55 خانه در فازهای A، B و C پیشنهاد شده است.

آخرین مسابقه سه سال پس از آن برگزار شد که Limerick 2030 جستجوی تیم طراحی را برای ارائه اولین مرحله از توسعه بلندپروازانه 180 میلیون یورویی Project Opera آغاز کرد. پروژه اپرا یک بلوک شهری بزرگ در کنار رودخانه را متحول خواهد کرد که دارای کتابخانه شهری، پارکینگ بزرگ و چندین ساختمان غیرفعال گرجی است.

با توجه به خلاصه: “توسعه پرکننده پیشنهادی شامل ارائه 55 واحد مسکونی بدون واحد مسکونی در سه فاز (A، B و C) در باغ Pineview در خیابان Moyross است.

تیم طراحی یکپارچه به رهبری معمار برنده، تغییر مرحله‌ای 14.5 میلیون یورویی سایت را طراحی و ارائه می‌کند، خانه‌های جدید ایجاد می‌کند و جاده‌های دسترسی را دوباره تنظیم می‌کند.