باغ های یادبود، کینگستون

معماران منظره سفید Davies یک چشم انداز RIBA Stage 2 برای این سایت دو سال پیش ترسیم کردند. پیشنهادات برای تحویل RIBA مرحله 2 تا 4 70 درصد از نظر کیفیت و 30 درصد از نظر هزینه ارزیابی خواهد شد.

جدیدترین پروژه ظاهر بصری باغ یادبود کینگستون را بهبود می بخشد و ارتباطات فیزیکی با اولویت عابران پیاده را با امکانات اطراف بهبود می بخشد. عناصر کلیدی شامل محوطه سازی سخت و نرم جدید، نورپردازی و فرصت هایی برای رویدادها خواهد بود.

تیم چند رشته ای به رهبری معمار منظر که برای قرارداد 60000 پوندی انتخاب شده است، برنامه هایی را برای ارتقاء فضای سبز برجسته مرکز شهر که در فاصله کوتاهی از بازار باستانی کینگستون و مکان دیدنی ABK در سال 1986 جان لوئیس کینگستون قرار دارد، طراحی خواهند کرد.

جزئیات مسابقه

در سال 2014، هاورث تامپکینز بازسازی 3.3 میلیون پوندی اسکله را در کنار پل کینگستون در فهرست درجه II*، با رستوران‌ها، مغازه‌ها و فضای عمومی تکمیل کرد. شرکت معماری Weston Rengifo (WR-AP) در رقابتی برای طراحی بازسازی 200000 پوندی حاشیه رودخانه تیمز در کینگستون در سال 2021 برنده شد.

با توجه به این خلاصه: “هدف این کمیسیون جستجوی یک تیم طراحی حرفه ای چند رشته ای است که بهبودهای نوآورانه، در دسترس و فراگیر حوزه عمومی را در باغ های یادبود، یک سایت استراتژیک متعلق به شورا، ارائه دهد.”

کینگستون توسط رومی ها در محل اولین گذرگاه بر روی تیمز بالادست پل لندن تاسیس شد. بعدها محل تاجگذاری چندین پادشاه ساکسون شد و دارای یک سنگ تاجگذاری در خارج از گیلدهال بود. امروزه این منطقه یک مرکز عمده خرده فروشی است و هر سال 18 میلیون بازدید کننده دارد.

به‌عنوان یک فضای باز عمومی کلیدی در مرکز شهر کینگستون و بزرگترین فضای سبز باز، لحظه‌ای هیجان‌انگیز است که نه تنها باغ‌های یادبود آینده را در نظر بگیرید، بلکه به جوامعی که در آن خدمات ارائه می‌دهند، توجه کنید. این یک فرصت منحصر به فرد – با در نظر گرفتن میراث این بخش باستانی کینگستون – برای ایجاد یک فضای جدید متمایز در مرکز شهر است.

این پروژه 600000 پوندی که برای تکمیل در سال 2024 برنامه ریزی شده است، بخشی از بسته ای از بهبودهای حوزه عمومی است که برای بازآفرینی میراث و بازسازی به رهبری فرهنگی در سراسر شهر تاریخی جنوب غربی لندن طراحی شده است. جستجو برای تیم طراحی یک سال پس از دریافت جایزه میس ون در روهه، برنده جایزه استرلینگ، ساختمان دانشجویی دانشگاه کینگستون توسط معماران گرافتون انجام شد.

عنوان پروژه طرح طراحی قلمرو عمومی Memorial Gardens – تیم طراحی منظر
مشتری منطقه سلطنتی کینگستون بر تیمز
ارزش قرارداد 60000 پوند
مهلت دور اول ظهر، 6 آوریل 2023
محدودیت های متقاضیان باید نمونه هایی از دو پروژه مشابه ارائه دهند که نشان دهنده تجربه لازم برای ارائه برنامه و برآورده کردن الزامات crief باشد.
اطلاعات بیشتر https://www.contractsfinder.service.gov.uk/Notice/8903579c-2537-44d4-bfef-886124516a15



منبع