باکلی گری یومن تاییدیه آخرین طرح های خانه پورتلند را به دست آورد


بلوک اداری سال 1963 در ابتدا توسط Howard, Fairbairn & Partners برای شرکت املاک شهر و ویکتوریا طراحی شد.

در سال 2013، به معماران دیوید چیپرفیلد چراغ سبز داده شد تا نمای آن را جایگزین کرده و ساختمان را به 200 خانه تبدیل کند.

در سال 2019، معماران Gensler و Snøhetta طرح‌های اصلاح‌شده‌ای را طراحی کردند که شامل یک پسوند 15 طبقه مقعر شکل در کنار ساختمان در Bressenden Place و یک «تاج» با یک غرفه روی پشت بام در بلوک اصلی بود.

این طرح ها که توسط برنامه ریزان وست مینستر تایید شده بود، ساختمان را به عنوان دفاتر حفظ کردند و همچنین شامل بازسازی نمای موجود و جایگزینی پنجره ها بود.

اما دو سال بعد، Landsec یک مسابقه معماری جدید برگزار کرد و متعاقباً باکلی گری یومن را برای کار بر روی طرح های جدید تحت رهبری محل کار که “به طور قابل توجهی عملکرد محیطی خانه پورتلند را بهبود می بخشد” منصوب کرد.

این طرح 27900 متر مربعی که بودجه آن حدود 380 میلیون پوند است، شامل یک نمای تمیز و بازسازی شده، پنجره های جدید از کف تا سقف، یک گسترش سطح 30 روی پشت بام با روف گاردن و یک ساختمان دو طبقه جدید در برسندن است. محل اقامت یک فضای پذیرایی با ارتفاع دوبل.

به گفته باکلی گری یومن، این ساختمان “پایه ای خوانا برای برج اصلی فراهم می کند و نمای خیابان را فعال می کند، که از طریق یک ستون جدید نشان داده شده است که رهبری خود را از ساختمان اصلی می گیرد”.

سقف طاق‌دار بشکه‌ای در بالای لابی قرار می‌گیرد که توسط پایه‌هایی که با کاشی‌های موزاییک تیره با آجر لعاب‌دار زمردی در لبه خیابان پوشیده شده‌اند، حمایت می‌شود.

خانه پورتلند به یک ساختمان تمام الکتریکی تبدیل خواهد شد که پمپ های حرارتی برای تامین CO طراحی شده است2 کاهش حداقل 35 درصدی

Landsec ادعا کرد که نوسازی یک ساختمان موجود با حفظ ساختار اصلی آن اولین مورد برای توسعه دهنده بود.

توسعه پیشنهادی مرحله بعدی طرح جامع ویکتوریا را نشان می دهد.

مدیر عامل باکلی گری یومن، اولیور بیلیس، گفت: «خانه پورتلند در مقیاس قابل توجهی بازسازی شده است که از فلسفه «مداخله کم، حداکثر تأثیر» پیروی می کند.

از طریق یک رویکرد سختگیرانه انطباق و استفاده مجدد، ما نه تنها اعتبار پایداری ساختمان را بهبود بخشیده ایم، بلکه نحوه استفاده و بهره مندی از ساختمان توسط ساکنان آن و همچنین ایجاد فرصت هایی برای عموم مردم برای تعامل با ساختمان.’

مشخص است که پروژه به مرحله 4 RIBA رسیده است و پنجره ها در حال حاضر در حال بیرون آوردن هستند.

این طرح قرار است در بهار 2025 تکمیل شود.

انبوه طرح های مفهومی

داده های پروژه

محل ویکتوریا، لندن
مقامات محلی
شهر وست مینستر
نوع پروژه
نوسازی تجاری
مشتری
Landsec
معمار
باکلی گری یئومان
معمار منظر
Standtec (قبلی از بارتون ویلمور)
مشاور برنامه ریزی
جرالد ایو
مهندس سازه
پارماربروک
مشاور M&E
واتکینز پین
نقشه بردار کمیت
اگزیگر
طراح اصلی
گاردینر و تئوبالد
مساحت ناخالص طبقه داخلی متر مربع
46,021متر مربع (تقریبا تمام موارد استفاده اداری کلاس E)

پلان طبقه معمولی – طبقات 9-14



منبع