باکلی گری یومن طرح هایی را برای دفتر 20 طبقه واترلو ارائه می دهد

این توسعه 32000 متر ایجاد خواهد کرد2 فضای اداری و همچنین فضای فروشگاهی در طبقه همکف. دارای تراس های کاشته شده در پشت بام برج و سکو و همچنین بالکن هایی با درختان است.

نمای سایت موجود:



منبع

باکلی گری یومن گفت که ساختمان آن از نظر عملیاتی کربن خالص صفر خواهد بود و اولین ساختمان در بریتانیا خواهد بود که دارای پوسته خورشیدی با پانل های فتوولتائیک ادغام شده در سیستم نمای آن است.

شورای لمبث در مورد برنامه ریزی در ماه های آینده تصمیم خواهد گرفت.

طرح Grandseal و Connect Properties شامل تخریب چهار ملک در جاده واترلو و جاده کورنوال می شود و یک برج 74 متری جایگزین آنها می شود. در همین حال، معماری MATT یک ساختمان چهار طبقه با کاربری مختلط به نام مرکوری هاوس را بازسازی خواهد کرد که به عنوان یک تریبون عمل خواهد کرد.

در همین حال، برج جدید دارای یک قاب فلزی تیره، لعاب و فینس آبی-سبز در پایه خود خواهد بود، در حالی که بخش میانی آن دارای اسپندل‌های لعابدار در قاب فلزی سفید است. این ساختمان دارای یک تاج دو طبقه با یک خرپا فولادی سبز رنگ خواهد بود.

این برج در کنار کپیتال تاور و باشگاه یونیون جک قرار دارد، دو برج دهه 1970 که دارای هسته های آجری و صفحات کف لعابدار هستند. اولی یک دفتر است، در حالی که دومی باشگاهی برای اعضای نیروهای مسلح است.

طبق گفته MATT، که قصد دارد پنجره‌های ساختمان‌ها را جایگزین کند و دیوارهای سفالی و نشیمن را به نما اضافه کند، و همچنین قسمت‌هایی از دیوار آجری اصلی را به رنگ خاکستری بکشد، خانه مرکوری «تمیز می‌شود، منطقی می‌شود و از نظر بصری جذاب می‌شود».