با وجود تعمیرات اساسی 30 میلیون پوندی پرسل، جاذبه قلعه ناتینگهام بسته می‌شود

این جاذبه در سال 2018 به دلیل تعمیرات اساسی Purcell بسته شد که یک مرکز بازدیدکننده جدید با یک کافه و فروشگاه و همچنین یک زمین بازی ماجراجویی با مضمون قرون وسطایی ایجاد کرد.

پورسل گفت که از بسته شدن قلعه “غمگین” است.

پس از آنکه پروژه 30 میلیون پوندی حفاظت و توسعه مجدد این تمرین نتوانست ثروت خود را تغییر دهد، مؤسسه خیریه پشت جاذبه بازدیدکنندگان ایست میدلندز این هفته انحلال دهندگان را فراخواند.

سخنگوی این مرکز گفت: «قلعه و مجموعه‌های آن از اهمیت تاریخی و فرهنگی عظیمی برخوردار هستند و همیشه پایه‌ای برای تاریخ ناتینگهام بوده‌اند. ما امیدواریم در اسرع وقت شاهد بازگشایی سایت برای عموم مردم باشیم تا به لذت بردن از قلعه و محوطه ادامه دهند.

یک گالری نساجی سابق به شکل اولیه خود بازسازی شد و به گالری شورش تبدیل شد و به بازدیدکنندگان این امکان را داد که سه تا از خونین‌ترین قسمت‌های ناتینگهام را دوباره مرور کنند.

قلعه ناتینگهام در محل یک قلعه نورمن ساخته شده است که تقریباً به طور کامل در اواسط 17 تخریب شد.هفتم قرن. کاخ دوک نشین جایگزین آن شد، اما در سال 1831 توسط شورشیان سوزانده شد و در دهه 1870 بازسازی و مرمت شد تا گالری هنری و موزه را در خود جای دهد.

ما از تلاش‌های قابل توجهی که کارمندان اعتماد در سایت انجام داده‌اند قدردانی می‌کنیم و درک می‌کنیم که چقدر باید از این خبر ویران شوند.

ما می خواهیم از همه حامیان قلعه، از جمله هزاران بازدید کننده ای که از دروازه های ما عبور کرده اند، تشکر کنیم. در نهایت، از کارکنان و داوطلبانی که قلعه ناتینگهام را به مکانی شگفت انگیز برای بازدید تبدیل کردند، تشکر می کنم.

کوتسونیس گفت: «اولویت فوری شورا همکاری با مدیران تصفیه منصوب برای حمایت از آن دسته از کارکنان قلعه است که تحت تأثیر این خبر غم انگیز قرار گرفته‌اند و حفاظت از سایت و مجموعه‌های آن در حالی که عملیاتی نیست.»

قلعه ناتینگهام پس از بازگشایی



منبع

ما قلعه را در اسرع وقت باز می کنیم. هنگامی که تصویر واضح تری از انحلال دهندگان داشته باشیم، همه گزینه های موجود را به همراه شرکای کلیدی خود، صندوق میراث ملی قرعه کشی، شورای هنر انگلستان و دیگران بررسی خواهیم کرد تا یک مدل تجاری جدید ایجاد کنیم.

با این حال، تراست این هفته در بیانیه‌ای اعلام کرد: «با کمال تأسف اعلام می‌کنیم که ناتینگهام کسل تراست فرآیند انتصاب مدیران تصفیه را آغاز کرده است و محوطه‌ها و نمایشگاه‌های قلعه تا اطلاع ثانوی به روی بازدیدکنندگان بسته خواهند بود.

پورسل همچنین نمای قلعه را تعمیر کرد و کارهای حفاظتی روی دروازه و پل انجام داد. برای اینکه غارهای زیر قلعه قابل مشاهده تر، قابل دسترس تر و چشمگیرتر شوند، نورپردازی تقویت شده نصب شد.

او در آن زمان گفت: «پرسل با دلسوزی کاخ دوک‌های قرن هفدهم، به‌علاوه دروازه‌ها و غارهای تاریخی را بازسازی کرده است و آنها را بیش از هر زمان دیگری در دسترس قرار داده است – چیزی که برای ناتینگهام قلعه تراست بسیار مهم است».

پاولوس کوتسونیس، صاحب پورتفولیوی شورای شهر ناتینگهام برای اوقات فراغت، فرهنگ و برنامه ریزی، از بسته شدن سایت «ناامیدی بزرگ» ابراز کرد. وی افزود که این قلعه به مقامات محلی تحویل داده خواهد شد.

سارا بلر-منینگ، مدیر اجرایی سابق قلعه، تعمیرات اساسی را در زمان تکمیل در ژوئن 2021، “باورنکردنی” توصیف کرد.

تعهد واقعی همه طرف‌ها وجود دارد که ببینند این سرمایه مهم فرهنگی تمام پتانسیل خود را برای شهر و منطقه به عنوان یک جاذبه بازدیدکننده موفق عمل می‌کند و نقش مهمی در برنامه‌های گسترده‌تر ما برای آوردن سرمایه‌گذاری، مشاغل، بازدیدکنندگان و رشد دارد. ناتینگهام و ساکنان آن.