براون اند براون خانه ای را در کنار تپه در پارک ملی اسکاتلند تکمیل می کند

Spyon Cop دارای یک خط سقف شیبدار است که زاویه ای دارد تا در هنگام نزدیک شدن، ارتفاعی فراگیر ایجاد کند. سقفی خاکی با چمنزارهای بریده شده از دامنه تپه کاشته شده و خانه را می پوشاند تا در محل خود فرو برود.

در هنگام ورود، یک دهلیز Cor-ten، اتاق‌های ابزار و انبار را پنهان می‌کند. از این قسمت، یک راهرو ورودی به آشپزخانه و اتاق نشیمن با پلان باز منتهی می شود که در گستره ای از لعاب بر روی گلن آن طرف قرار گرفته اند.

آشپزخانه اوپن مرکزی و اتاق نشیمن به سمت شرق توسط اتاق خواب اصلی مجزا احاطه شده است، در حالی که یک حمام خانوادگی، اتاق ابزار و دو اتاق خواب در غرب قرار دارد. مناظر از دره شرقی برای اتاق خواب اصلی محفوظ بود که دارای یک پنجره شیار در سطح چشم در دوش است.

در داخل، یک پالت حداقلی از مواد برای ایجاد سلسله مراتب به چشم انداز اطراف استفاده شده است. یک دیوار بتنی با علامت تخته، بافتی را به فضای نشیمن و ناهارخوری می‌افزاید و در تضاد با سطح صاف کفپوش میکرو سیمانی آن است.

سیمان میکرو بر روی نیمکت جزیره یکپارچه آشپزخانه و اسکلت های اسپلش بک و همچنین دامن های دیوار و در اتاق های مرطوب ادامه می یابد. یک آشپزخانه تخته سه لا سفارشی با درهای داخلی و نیمکت ذخیره سازی اتاق غذاخوری مطابقت دارد.

ما هنگام ساختن بسیار آگاه بودیم که این خانه تعطیلات ما باشد و مصمم بودیم که انبار مسکن را از منطقه محلی خارج نکنیم. با همکاری با یک شرکت معماری محلی، با سازندگان محلی و تا حد امکان تامین کنندگان و صنعتگران محلی، ما توانسته ایم رویای خود را محقق کنیم، خانه ای بسازیم که بهترین استفاده را از زمین و مناظر داشته باشد و این کار را با ملایمت انجام دهد. بی سر و صدا، ارائه مکانی که در آن در آرامش هستیم.
سیوبهان ترنر، مشتری

دیدگاه مشتری

نشستن روی تپه در Spyon Cop شبیه هیچ چیز دیگری نیست. تجربه مورد علاقه من از خانه نشستن روی صندلی ارکول یا – در هوای خوب – بیرون روی عرشه، قهوه در دست، تماشای طلوع خورشید از بالای دره است.

این طرح با اشغال ردپای یک کلبه سنگی ویران شده که قبل از خرید توسط مالکان در سال 2018 تخریب شده بود، به گونه ای طراحی شده است که به صورت تپه ظاهر شود، در حالی که نماهای دو دره و رودخانه دان را قاب بندی می کند.

خطوط دیدنی هر اتاق برای نشان دادن مناظر دره طراحی شده است.

دریچه های قطره چکانی به جای پنجره ها در دیوارها قرار می گیرند تا قاب های باریک پنجره را در خود جای دهند، در حالی که پنجره ها در نقاط استراتژیک برای تهویه طبیعی خانه باز می شوند.

روکش اولیه چوب کاج سیاه رنگ شده با چند لحظه چوب بدون رنگ برای ترکیب خانه با منظره است. دهلیز ورودی از فولاد Cor-ten پوشیده شده است که رنگ آن را از تپه های اطراف گرفته است.

دیدگاه معمار

از همان ابتدا می خواستیم ساختمانی طراحی کنیم که با ظرافت در منظره بنشیند و خط افق را به هم نزند. نتیجه Spyon Cop یک طراحی ساده است که به موجب آن همه چیز از همان پایان سرچشمه می‌گیرد و عمداً محدود می‌شود و اجازه می‌دهد تا دیدگاه‌ها اولویت داشته باشند. چالش ساختمان در این شرایط، طراحی چیزی است که هماهنگ با منظره ناهموار باشد. Spyon Cop با خانه‌ای که به نظر می‌رسد از دامنه تپه رشد کرده، با خانه‌ای معاصر که مشتریان ما می‌خواستند ازدواج می‌کند.
کیت براون، یکی از بنیانگذاران و کارگردان، Brown & Brown

داده های پروژه

در حالت نشسته شروع کنیدe دسامبر 2019
تکمیل جولای 2022
محل پارک ملی کایرنگورمز، اسکاتلند
اندازه پروژه 123 متر مربع
هزینه ساخت فاش نشده
معمار قهوه ای و قهوه ای
مشتریان سیوبهان ترنر و روری وبستر
مهندس کارگاه مهندسی طراحی
پیمانکار اصلی کروبی
وصال کروبی



منبع