برای تبدیل جان لوئیس سابق بیرمنگام به فضای تفریحی و کاری


این فروشگاه لنگرگاه مرکز خرید گراند سنترال بود که در بالای ایستگاه خیابان جدید بیرمنگام قرار دارد و در سال 2015 توسط رایدر و آلخاندرو زائرا-پولو و معماری مایدر لاگونو (AZPML) تکمیل شد.

پیشنهادات تمرین AJ100 یک 18600 متر را تغییر می دهد2 بخشی از سایت به یک فضای کاری، به نام Drum، که انتظار می رود 2000 نفر را در خود جای دهد.

طبقه همکف 3716 متر2 تبدیل به یک مکان غذا و تفریح ​​با رستوران، بار، باشگاه ورزشی، بازار مواد غذایی، و سوپر مارکت خواهد شد تا پیشنهاد فعلی گرند سنترال را تکمیل کند.

فضای رفاهی، فضای رویدادهای انعطاف پذیر و فضاهای ذخیره دوچرخه سواران نیز برای طبقه همکف پیشنهاد شده است، در حالی که یک “سالن گاردن روی پشت بام” برای طبقه فوقانی ساختمان در نظر گرفته شده است.

Make تغییرات متعددی را در ساختار داخلی پیشنهاد داده است، که در هر طبقه دهلیز را در حین بالا آمدن عریض می کند. این تمرین می‌گوید که یک «دیوار سبز» جدید نیز ایجاد می‌شود تا «ظاهر باغ را که از داخل ساختمان برمی‌گرداند» ایجاد شود.

14000 تن CO2 طبق گفته Make، با استفاده مجدد از ساختار داخلی موجود تا حد امکان ذخیره می شود و مالک Hammerson رتبه عالی BREEAM و رتبه EPC A را هدف قرار داده است.

معمار پروژه، گرگ ویلیس، گفت: “طرح ها برای ایجاد یک محل کار فوق العاده سخت کار می کنند و در عین حال از طریق استفاده مجدد از سازه انرژی قابل توجهی را ذخیره می کنند.”

خیابان جدید بیرمنگام

وی افزود: “پیشنهادات منعکس کننده استراتژی هامرسون برای تقویت مجدد املاک شهری اصلی خود از طریق تنوع بخشیدن به کاربری ها و در عین حال به حداکثر رساندن استفاده مجدد از کربن تجسم یافته در ساختمان های موجود است.”

شریک سازنده Make، کن شاتل‌ورث، گفت که طرح‌های درام «به تمام معنا فراتر از فضای کاری سنتی» رفته است و این تمرین برای تغییر کاربری فروشگاه قبلی سخت کار کرده است.

شاتل ورث گفت: «ما خلاقانه در نظر گرفته‌ایم که چگونه خرده‌فروشی‌های بزرگ در مراکز شهرها را بازنگری می‌کنیم تا مطمئن شویم که می‌توانیم این فضاهای کلیدی را زنده کنیم و با اولویت دادن به رفاه و پویایی، مردم را به محل کار بازگردانیم».

هامرسون، که مالک بولرینگ بیرمنگام است، پس از بسته شدن جان لوئیس در سال 2020، “بازبینی گسترده” این واحد را انجام داد.

«ما خلاقانه در نظر گرفته‌ایم که چگونه خرده‌فروشی باکس بزرگ در مراکز شهر را بازنگری می‌کنیم».

هری بادهام، مدیر ارشد توسعه و جابجایی دارایی های شرکت، گفت که Drum “گام بعدی در چشم انداز Hammerson برای تغییر املاک ما در بیرمنگام است.”

‘[Drum] نوع جدیدی از فضای کاری را برای بیرمنگام به ارمغان خواهد آورد که الزامات پس از همه گیر شدن کسب و کارهای تاسیس شده و تازه تاسیس را برآورده می کند و یک محیط جدید در سطح جهانی را در این تبادل ملی کلیدی و دروازه ورود به سریع ترین شهر در حال رشد بریتانیا ایجاد می کند.

کار بر روی این تحول اواخر سال جاری آغاز خواهد شد، با پتانسیل تکمیل در سال 2025، مشروط به تایید.



منبع