“برای دستیابی به تغییر باید درک کنیم که چه چیزی کار می کند”

پرسشنامه آنلاین، که هم زندگی در عمل و هم تجربیات در طول آموزش معماری را پوشش می دهد، سه سال پس از آخرین تحقیق AJ در مورد این مسائل ارائه می شود.

با این حال، او افزود: «اما برای دستیابی به تغییر معنادار، باید درک کنیم که چه چیزی مؤثر است و تأثیر اقدامات انجام شده را دنبال کنیم. بنابراین امسال انجام بررسی نژاد و تنوع بسیار حیاتی تر از همیشه خواهد بود.

همه‌گیری کووید-19 به طور همزمان نشان داد که حتی یک بحران جهانی بر همه ما به طور یکسان تأثیر نمی‌گذارد، به طوری که افراد دارای میراث قومی متفاوت اغلب بدترین تأثیر را از نظر ماندن در تحصیل و شغل می‌بینند و همچنین احتمال بیشتری برای کار در مشاغل در معرض ویروس

نظرسنجی AJ برای همه، صرف نظر از نژاد یا قومیت، آزاد است و از شما سوالاتی در مورد، سوابق، تجربیات شما در صنعت و پاسخ شما به اظهارات مختلف می پرسد.

اما برای دستیابی به تغییر معنادار، باید درک کنیم که چه چیزی مؤثر است و تأثیر اقدامات انجام شده را دنبال کنیم. بنابراین امسال انجام بررسی نژاد و تنوع بسیار حیاتی تر از همیشه خواهد بود. من از همه کسانی که شرکت کردند سپاسگزارم و ما بسیار خوشحالیم که یک بار دیگر با AJ در این زمینه همکاری می کنیم..



منبع نتایج در ماه آوریل منتشر خواهد شد.

کلیک اینجا برای شرکت در نظرسنجی

فراخوانی برای شرکت: سونیا واتسون، مدیر اجرایی Blueprint For All

سه سال پس از آخرین بررسی ما از نژاد و تنوع در معماری، زمان فوق‌العاده‌ای برای کسانی بود که در برابری و شمول اجتماعی کار می‌کردیم. قتل جورج فلوید در ماه مه 2020 توسط یک افسر پلیس سفیدپوست در ایالات متحده، جنبش Black Lives Matter را در دستور کار خبری جهانی قرار داد و نژادپرستی را تقریباً در همه حوزه‌ها و از جمله در معماری بریتانیا در مرکز بحث قرار داد.

AJ اکنون این نظرسنجی را تکرار می کند، این بار با دقت بیشتری به تمام مراحل شغلی نگاه می کند تا ببیند آیا نگرش ها تغییر کرده است یا خیر.

نظرسنجی سال 2020 که توسط بیش از 1300 معمار، فن‌شناس و دانشجوی مقیم بریتانیا تکمیل شد، نشان داد که پاسخ‌دهندگان معتقد بودند که نژادپرستی در این حرفه در حال رایج‌تر شدن است. درصد افرادی که از پیشینه‌های قومی متفاوت بودند و فکر می‌کردند نژادپرستی در حرفه معماری «گستره» است، به طور قابل‌توجهی افزایش یافته است، از 23 درصد نسبت به اولین نظرسنجی در سال 2018 به یک سوم پاسخ‌دهندگان در سال 2020.

از این شرایط غم انگیز آگاهی افزایش یافته است و من به شدت از گفتگوهای معماری در طول سه سال گذشته دلگرم شده ام. من می‌دانم که بسیاری از تمرین‌ها گوش می‌دهند و اقدامات روشنی با هدف فراگیرتر کردن حرفه انجام می‌دهند. درک و عزم بیشتری برای تأثیرگذاری بر تغییر نسبت به گذشته وجود دارد.

سونیا واتسون، مدیر اجرایی شریک پروژه Blueprint for All – موسسه خیریه آموزشی ملی متعهد به شمول اجتماعی – گفت که بسیاری از اقدامات “گوش دادن و انجام اقدامات واضح با هدف فراگیرتر کردن حرفه” بود و اینکه “درک و عزم بیشتری برای این حرفه وجود دارد”. تغییرات را نسبت به گذشته تحت تاثیر قرار دهد.

کلیک اینجا برای شرکت در نظرسنجی

این نسبت در میان پاسخ دهندگان سیاهپوست حتی بیشتر بود، به طوری که 43 درصد از این گروه گفتند که نژادپرستی “به طور گسترده” در مقایسه با 30 درصد پنج سال پیش.