برج اداری گلن هاولز در منچستر در معرض دید عموم قرار گرفت

از دیگر پروژه های بلندمرتبه معماران گلن هاولز، طرح هایی برای یک برج مسکونی 37 طبقه در بیرمنگام در نزدیکی ایستگاه در حال ساخت کرزن استریت HS2 است.



منبع گروه سولر و معماران گلن هاولز انتظار دارند این طرح ها در بهار 2023 برای تکمیل در سال 2026 ارائه شوند، در صورت تایید.

طرح هایی برای برج اداری گلن هاولز در خیابان اهرم منچستر

گروه سولر ادعا می‌کند که این پیشنهادها، که به‌عنوان «محور میراث» توصیف شده‌اند، بر اساس ارزیابی تأثیر اقتصادی که در ماه اوت انجام شد، می‌تواند حدود 800 شغل ایجاد کند. سود اقتصادی منچستر بزرگ سالانه 60 میلیون پوند تخمین زده می شود.

نیک تردوی، مدیر عامل سولر، در بیانیه‌ای گفت: «این سایت بسیار پیچیده است که چالش‌های طراحی زیادی را هم از نظر میراث و هم از نظر انبوه ارائه می‌کند. این اولویت ما بوده است که این طرح‌ها را با حساسیت و احترام توسعه دهیم و اطمینان حاصل کنیم که نتیجه نهایی ساختمانی مدرن را فراهم می‌کند که با همدلی در محیط اطراف خود قرار می‌گیرد.

Historic England گفت: مشارکت ما در توسعه این سایت محدود به [its] تأثیر بالقوه بر ساختمان دیلی اکسپرس در فهرست نزدیک به درجه II*، که از اهمیت استثنایی برخوردار است و اینکه آیا پیشنهادات این رابطه را با حساسیت مدیریت می کنند یا خیر. ما انتظار داریم که متقاضی برای پشتیبانی از درخواست خود، تجسم های کار شده را ارائه دهد.

این قطعه در حال حاضر میزبان رستوران های بم برزیل و گلدن تنوری است. به گفته Soller Group، توسعه سایت در گوشه خیابان Great Ancoats و خیابان Level، فضای اداری درجه یک مورد نیاز را برای محله شمالی منچستر فراهم می کند.

منبع: معماران گلن هاولز

به گفته گروه سولر، در صورت تایید، طرح‌های معماران گلن هاولز، یک مرکز اجتماعی در ساختمان‌های بازسازی‌شده در جلوی سایت ایجاد می‌کند که 40 درصد از نمای اصلی آن حفظ خواهد شد.

آدام دزبورو، مدیر گلن هاولز، گفت: «این پیشنهادها این سایت برجسته و در عین حال عمدتاً نادیده گرفته شده را به یک مرکز شغلی با شخصیت و سالم برای جامعه کوچک و متوسط ​​در محله شمالی پررونق تبدیل خواهد کرد.

شرکت مستقر در بیرمنگام و لندن در نوامبر گذشته توسط سولر گروپ که سایت را در سال 2020 خریداری کرد، به طرح خیابان اهرم در محله شمالی خلاق منچستر منصوب شد.

یک رویداد مشاوره عمومی در ساختمان دیلی اکسپرس درجه دوم، طراحی شده توسط اوون ویلیامز، در مقابل توسعه پیشنهادی خیابان اهرم برگزار شد.

این طرح با تغییر کاربری ساختمان‌های تاریخی در امتداد خیابان Lever و ارائه یک ساختمان جدید به عنوان پس‌زمینه معاصر، طراحی واقعاً پایدار را نشان می‌دهد که در آن میراث با محل کار مدرن ملاقات می‌کند.

بر اساس این طرح ها که در روز چهارشنبه (2 نوامبر) به رایزنی عمومی ارائه شد، این طرح بازسازی نمای میراثی در سطح خیابان و احداث یک بلوک تجاری به ارتفاع 15 طبقه در پشت سایت 9300 متر مربعی را پیشنهاد می کند.