برج جنجالی GRID Architects برای زنان آسیب پذیر برنده برنامه ریزی شد


این پیشنهادها برای خانه زنان پیشگام (WPH)، شامل مسطح کردن 39 آپارتمان در سه ساختمان موجود در 100 Gunnersbury Lane، Acton است تا راه را برای برج 28 میلیون پوندی باز کند.

بلوک جدید بروک هاوس 102 خانه یک خوابه و دو خوابه را برای زنان مجرد فراهم می کند که از طریق انجمنی که 100 سال پیش توسط رای دهندگان تأسیس شده است، در اختیار آنها قرار می گیرد.

شورای ایلینگ با وجود این که این طرح باعث ایجاد اختلاف در میان ساکنان محلی در مورد ارتفاع برج شد، مجوز برنامه ریزی را صادر کرد.

بیش از 70 نفر با این پیشنهاد مخالفت کردند، از جمله یک انجمن ساکنان محلی، و بسیاری از مخالفان نگرانی های مشابه در مورد طرح پیشنهادی “بسیار زیاد” را تکرار کردند.

در اعتراض خود، Ray Batchelor، fزیر و صندلی انجمن ساکنان پارک میل هیل، ادعا کرد که این پیشنهادبر محیط ایستگاه متروی شهر اکتون و منطقه حفاظت شده پارک میل هیل تأثیر می گذارد.

هشدار به اینکه ‘برج زشت یک سابقه خطرناک از برپایی بلوک‌های برج در منطقه‌ای دلپذیر و تاریخی اکتون خواهد بود، Batchelor اضافه کرد:بلوک‌های برج برای ثروتمندانی که می‌توانند از عهده کمیسیون‌ها و نگهداری مداوم برآیند، خوب عمل می‌کنند، اما برای افراد کم‌بخت زندانی هستند. در زمان تغییرات شدید آب و هوا، ساخت بلوک های برج نباید در نظر گرفته شود.

در حالی که برخی از ساکنان به “هدف ستودنی” این طرح برای ارائه مسکن ایمن برای زنان اذعان کرده اند، برخی دیگر نگرانند که اوج این پیشنهاد بیشتر از مزایای بالقوه آن باشد.

یکی از ساکنان نوشت: «این اکتون است، نه دبی». مخالف دیگری نوشت:این طرح برای یک ساختمان بلند 15 طبقه برای این بخش از شهر اکتون بسیار تهاجمی است… تلاش برای مشروعیت بخشیدن به یک ایده ضعیف، بد برنامه ریزی شده و تصور شده از طریق زنانه کردن آن به عنوان USP و عامل نوسان، ناعادلانه است و همچنین بد قضاوت شده است.

فقط 12 نظر برای حمایت به مقامات محلی ارسال شده بود.

یک گزارش ارزیابی میراث که توسط Savills به نمایندگی از WPH انجام شد اذعان داشت که این طرح به ایستگاه متروی نزدیک طراحی شده توسط چارلز هولدن آسیب می رساند.

اما GRID گفت که ساختمان جدید “با ظرافت برای پاسخگویی به منظره محلی و احترام به انبوه درختان چنار واقع در اطراف مجوز سایت” طراحی شده است، با بال هایی که در ارتفاعات مختلف قرار گرفته اند و آجرکاری قرمز رنگ در تضاد با نوارهای افقی سبکتر Reconstone در نمای متقارن

این رویه همچنین گفت که این پیشنهادات جایگزین ساختمان‌های موجود می‌شود که «دیگر برای هدف مناسب نیستند». آنها ادعا کردند که هیچ یک از خانه های فعلی حداقل استانداردهای فضایی تعیین شده در استانداردهای ملی توصیف شده فضایی را رعایت نکردند، و همچنین با ویلچر قابل دسترسی نبودند.

ده مورد از خانه های جدید در بروک هاوس به افراد دارای معلولیت اختصاص داده شده است و طرح پیشنهادی شامل 100 درصد مسکن ارزان قیمت است.

کالین ویچ، مدیر GRID گفت: این موفقیت برنامه ریزی نتیجه بحث های گسترده با سهامداران و مشتری است که چشم انداز حمایت از یک راه حل معماری خلاقانه برای محدودیت های سایت را داشت.

“در نهایت، این پیشرفتی را ارائه کرده است که مسکن حیاتی را برای زنان نیازمند فراهم می کند، با دسترسی ایمن به فضای رفاهی در فضای باز، در حالی که به طور مثبت به منطقه محلی، هم اکنون و هم در سال های آینده کمک می کند.”

در بیانیه قبلی، تریسی داونی، مدیر اجرایی WPH به AJ گفت: «تهیه خانه‌های با کیفیت خوب و مقرون به صرفه برای زنان بسیار مهم است، به ویژه در این بحران هزینه‌های زندگی و انرژی.

“در حالی که ما نگرانی برخی از ساکنان را در مورد قد تصدیق می کنیم، ما همچنین از تعداد نظرات مثبتی که از نیاز به مسکن اجتماعی و مقرون به صرفه تر برای زنان در منطقه استقبال می کنند، تشویق شده ایم.”

انتظار می رود ساخت و ساز در پاییز امسال آغاز شود و انتظار می رود در اواخر سال 2025 تکمیل شود.

داده های پروژه

معمار معماران GRID
مشتری Women’s Pioneer Housing Ltd WPH) & London and Quadrant Housing Trust (L&Q)
طراح اصلی MDA
محل Brook House، 100 Gunnersbury Lane، Ealing، W3 8HS
منطقه ناخالص داخلی موجود (متر مربع) حدود 1800 متر مربع
مساحت ناخالص داخلی پیشنهادی (m²) 7,499 متر مربع
هزینه ساخت حدود 28 میلیون پوند
مدیر پروژه نقره
نقشه بردار کمیت نقره
مهندس سازه پرده ها
مهندس خدمات سیلکاک داوسون
مهندس آتش نشانی جنسن هیوز
مشاور محیط زیست سیلکاک داوسون
مشاور آکوستیک رامبول
مشاور برنامه ریزی کره 25
مشاور میراث فرهنگی ساویل
معمار منظر LUC
مشاور حمل و نقل VelocityCAD
در سایت شروع کنید اواخر سال 2023 (پیش بینی شده)



منبع