برج دانشجویی جان متیوز 38 طبقه منچستر چراغ سبز می گیرد

بازه زمانی آینده این طرح هنوز مشخص نیست.

طرح تایید شده معماران جان متیوز برای One Medlock Street

در حالی که طرح معماران جان متیوز مستلزم تخریب یک هتل پریمیر این موجود است، گزارش برنامه‌ریزی می‌گوید که توسعه مجدد به منچستر کمک می‌کند تا از طریق صرفه‌جویی در مصرف انرژی، به هدف خالص صفر سال 2038 برسد.

Jon Matthews Architects دارای مجموعه ای رو به رشد از طرح های اصلی در منچستر و اطراف آن است، از جمله طرح مسکن شماره 1 اولدترافورد به ارزش 44 میلیون پوند (تکمیل شده در سال 2021) و توسعه مسکونی 32 طبقه Oxygen (تکمیل شده در سال 2022) و همچنین پروژه هایی در پیرامون طرح چارچوب توسعه استراتژیک خیابان اول (FSSDF).

طرح تایید شده معماران جان متیوز برای One Medlock Street



منبع

علاوه بر اعطای رضایت برای درخواست One Medlock Street، کمیته برنامه ریزی نیز دیروز نزدیک به ده طرح دیگر از جمله ارسالی از BDP و Studio Egret West را تصویب کرد.

داده های پروژه

افسران استفاده از فولاد Cort-en را در قسمت 11 طبقه و “پرده دیواری لعابدار” در ساختمان 38 طبقه را ستودند و گفتند که “احساس واضح و سبکی به ارتفاعات” می دهد که تکمیل کننده ساختمان های اطراف است.

جان متیوز بنیانگذار Practice گفت:این توسعه یک قطعه کلیدی از اره منبت کاری اره مویی FSSDF است که توسط شورای شهر منچستر تعیین شده است

ساختمان اداری به عنوان یک محل کار پایدار با استفاده از بهترین شیوه های پایدار طراحی شده است [and] برج مسکونی از لبه جنوبی آن به عنوان دروازه ورود به شهر عمل می کند. این برج که از آلومینیوم آنودایز پوشیده شده است، دارای یک فرم مخروطی مجسمه‌ای است که نور خورشید و بازتاب‌های آسمان را می‌گیرد.

افسران برنامه‌ریزی گفتند که پیشنهادات معمار جان متیوز نیاز به اسکان دانشجویان در مرکز شهر را برطرف می‌کند و ساختمانی با کیفیت بالا در «سایت دروازه‌ای شاخص» در جنوب مرکزی منچستر، درست بالای راه مانکنین ایجاد می‌کند.

“به طور جداگانه این یک پروژه مهم است، اما در کل این یک توسعه تحول آفرین است که چهره کاملا جدیدی به رویکرد جنوبی شهر می دهد.”

محل یک خیابان مدلاک منچستر
مقامات محلی شورای شهر منچستر
نوع پروژه خوابگاه دانشجویی با کاربری مختلط و توسعه دفتر
مشتری هتل های Dominvs Group و Premier Inn
معمار معماران جان متیوز
معمار منظر Planit یعنی
مشاور برنامه ریزی تورلی
مهندس سازه رامبول
مشاور مکانیک و مهندسی ریج
نقشه بردار کمیت کامینگ
طراح اصلی کره ایمن
مشاور نور ریج
پیمانکار اصلی تایید شدن
منابع مالی تایید شدن
از تاریخ سایت شروع کنید تایید شدن
مدت قرارداد تایید شدن
مساحت ناخالص طبقه داخلی متر مربع 67400 متر مربع
CO سالانه2 انتشارs تایید شود
هزینه کل تایید شدن

اعضای شورا در روز پنجشنبه (1 ژوئن) در یک جلسه برنامه ریزی پر از دستور کار از توسعه بخش 11 و 38 طبقه برای پریمیر این و دومینوس حمایت کردند.

طرح One Medlock Street، برای زمینی به مساحت 0.74 هکتار در جنوب Deansgate، 1014 تخت و همچنین فضای اداری درجه A را در دو ساختمان به مساحت 36500 متر مربع ارائه می دهد.

منبع: جان متیوز

در گزارش برنامه‌ریزی چندین ساختمان بلند مجاور – از جمله برج بیتهام، اکسیس، و میدان دین‌گیت – برای توجیه ارتفاع پیشنهاد ذکر شده است.