برج 18 طبقه Blackfriars Make’s برای تأیید تنظیم شد


ساختمان «محل کار مفهومی» که در مقابل SimpsonHaugh’s One Blackfriars قرار خواهد گرفت، بخشی از پروژه بازسازی بانک ساید یاردز خواهد بود که توسط Make و PLP طراحی شده و توسط Native Land تحویل داده شده است. برج اداری در محل سابق خانه لودگیت، یک بلوک اداری دهه 1980 که قبلا توسط دیلی اکسپرس روزنامه

این برج دارای 7900 متر خواهد بود2 فضای طبقه اداری، با برش های گوشه ای، فضایی با ارتفاع دو برابر در فضای باز را برای ساکنین فراهم می کند. این ساختمان دارای هسته خدماتی خود در جنوب خواهد بود که امکان مناظر بهینه از رودخانه تیمز را فراهم می کند.

این ساختمان جایگزین طرح های موافقت شده PLP برای یک ساختمان مسکونی 14 طبقه کوچکتر در این سایت خواهد شد، اما برنامه ریزان شورای ساوتوارک گفتند که برج همچنان با “اندازه متوسط” با “فرم نسبتا فشرده” خواهد بود و اشاره کردند که این یک مرحله را فراهم می کند. پایین از یک ساختمان 49 طبقه موافقت بلافاصله به جنوب.

در گزارشی، افسران این طرح را برای تصویب در کمیته برنامه‌ریزی Southwark در روز سه‌شنبه (17 ژانویه) توصیه کردند و گفتند که این طرح 18 طبقه در «سایت براون‌فیلد بسیار متصل» پشتیبانی می‌شود و می‌تواند تا 800 شغل در سایت ایجاد کند. .

در این گزارش آمده است: «طراحی ساختمان جدید با بالاترین کیفیت در نظر گرفته می‌شود و سهم مثبت و قابل توجهی در افق لندن و مجموعه‌ای از ساختمان‌های بلند در انتهای شمالی جاده بلک فریرز خواهد داشت».

برنامه ریزان افزودند که این برج آسیب قابل توجهی به امکانات رفاهی محلی یا دارایی های میراثی وارد نمی کند و از طریق “ترکیبی از پرداخت جایگزین و کاهش 42.6 درصدی کربن در محل” به وضعیت صفر کربن دست خواهد یافت.

برای نظر دادن با Make و Native Land تماس گرفته شده است.



منبع