بررسی وضعیت سهام انجمن مسکن Linstone


برنده این قرارداد 240,000 پوندی با ارائه‌دهنده مسکن اجتماعی مستقر در پیزلی کار خواهد کرد تا اطمینان حاصل کند که همه خانه‌هایش با استانداردهای کیفیت مسکن معاصر اسکاتلند مطابقت دارند و اقدامات مناسب و مقرون به صرفه را برای رفع هرگونه موارد عدم انطباق توصیه می‌کنند.

مطالعه 2022-2025 همچنین تمام 1500 خانه متعلق به انجمن مسکن – به همراه حدود 470 قفل و گاراژ – را بررسی می‌کند و ارزیابی گزینه‌ها را برای بررسی استفاده در آینده و شناسایی مکان‌هایی که ممکن است سرمایه‌گذاری اضافی مورد نیاز باشد ارائه می‌کند.

بر اساس این خلاصه: «مسکن لین استون، با درگیر شدن در این بررسی وضعیت سهام، به دنبال شناسایی یک معمار واجد شرایط و با تجربه است که بتواند بر اساس کیفیت و دقت اطلاعات بررسی وضعیت سهام موجود انجمن، کیفیت داده‌های دارایی موجود را بهبود بخشد. ، ارائه اطلاعات جامع از وضعیت املاک انجمن و شناسایی بسته های مناسب کار / فازبندی پروژه های تعمیرات، تعویض، بهسازی و نگهداری آتی.

مدت قرارداد در ابتدا برای یک دوره سه ساله (سی و شش ماهه) خواهد بود و مشروط به اتمام موفقیت آمیز دوره سه ساله اولیه، قرارداد ممکن است تا سه سال دیگر بر اساس یک قرارداد تمدید شود. تمدید دو ساله اختیاری و به دنبال آن تمدید یک ساله نهایی.’

پیزلی، در 11 کیلومتری جنوب غربی گلاسکو، بزرگ‌ترین شهر در رنفروشایر است که صومعه‌ای متعلق به قرن دوازدهم را در خود جای داده است. این شهر در طول قرن نوزدهم مرکز اصلی تولید پارچه بود و نام خود را به شال و نقش نمادین پیزلی داد که دارای نقش و نگاری به شکل قطره با انتهای بالایی خمیده با الهام از طرح‌های ایرانی است.

معماران ECD مستقر در گلاسکو برنده قرارداد مناقصه انجمن مسکن Ferguslie Park برای توسعه مسکونی 3.1 میلیون پوندی در Paisley در سال گذشته شدند. انجمن مسکن Linstone که در سال 1998 تأسیس شد، حدود 1500 خانه را در حومه Paisley در Linwood و Johnstone مالک و مدیریت می کند.

پیشنهادها 60 درصد از نظر کیفیت و 40 درصد از نظر هزینه ارزیابی خواهند شد. متقاضیان باید بیمه مسئولیت کارفرما 5 میلیون پوند، بیمه مسئولیت عمومی 5 میلیون پوند و بیمه غرامت حرفه ای 2 میلیون پوند داشته باشند.

جزئیات مسابقه

عنوان پروژه مسکن Linstone – بررسی وضعیت سهام سه ساله
مشتری مسکن لین استون
ارزش قرارداد 240000 پوند
مهلت دور اول ظهر، 5 ژانویه
محدودیت های مناقصه گران باید حداقل گردش مالی سالانه 300000 پوند برای سه سال گذشته داشته باشند. عضویت در مدرک RIBA، RIAS یا قسمت III الزامی است
اطلاعات بیشتر https://www.find-tender.service.gov.uk/Notice/033314-2022?origin=SearchResults&p=1



منبع