برنامه های 3DReid’s Tolworth Tower مسدود شد – دوباره

گزارش بازرس همچنین نشان داد که این طرح نتوانست الزامات سیاستی برای کربن خالص صفر را برآورده کند، و از طراحی این طرح انتقاد کرد و بیان کرد که در کنار برج «نماد» موجود، دو برج جدید فاقد «هیچ ویژگی‌های متمایزکننده‌ای برای تمایز واضح هستند. آنها از هر ساختمان بلند دیگری.

در این گزارش آمده است: «انباشت آسیب […] به طور قابل توجهی و آشکارا بر مزایای پیشنهاد برتری خواهد داشت.

پیشنهادات ارائه شده مجدد 3DReid جنبه های کلیدی این طرح رد شده را حفظ کرد، از جمله نوسازی برج سیفرت و تخریب مغازه های موجود برای ایجاد راه برای دو برج جدید. پلان های بازسازی شده دارای آپارتمان های کمی کمتر بودند – از 499 به 492 کاهش یافتند – در حالی که به طور قابل ملاحظه ای فضای اداری را از 529 متر مربع به 1473 متر مربع افزایش دادند.

اما شورای کینگستون بار دیگر این پیشنهاد را مسدود کرد و به 11 دلیل از جمله “طراحی ضعیف” و محوطه سازی، عدم توجیه “از دست دادن قابل توجه فضای کار” و عدم موفقیت در “به حداکثر رساندن مشهود” مسکن ارزان قیمت در محل اشاره کرد.

یکی دیگر از دلایل کلیدی ارائه شده، عدم ارائه یک استراتژی آتش سوزی «محکم» با توجه به الزامات طرح لندن 2021 بود.

طرح اصلی 3DReid که در سال 2021 رد شد و سپس در سال 2022 در دادگاه تجدید نظر رد شد (سمت چپ). و پیشنهادات تجدید نظر شده که در می 2023 رد شدند



منبع

اگرچه بازرسی برنامه‌ریزی تعداد خانه‌های مقرون به صرفه را «کافی» تشخیص داد، اما بازرس حکم داد که از دست دادن فضای شغلی پیشنهادی (از 19080 متر مربع فضای اداری به 529 متر مربع فضای کاری انعطاف‌پذیر) «قوی قابل توجیه نیست». .

این طرح‌ها به دنبال رسیدگی به انتقاداتی بودند که توسط بازرس برنامه‌ریزی در ژوئن 2022 هنگام رد درخواست تجدیدنظر توسعه‌دهندگان در مورد امتناع از ارسال اولیه آن مطرح شد. بازرس حکم داد که از دست دادن فضای اداری غیرقابل توجیه است و این طرح فاقد زیبایی یا «حس قوی از مکان» است.

از 75 همسایه ای که در روند مشاوره شورا مشارکت داشتند، 66 نفر به این طرح ها اعتراض کردند در حالی که فقط چهار نفر از آنها حمایت کردند.

برج سیفرت از مارس 2019 خالی بوده است. 3DReid قبلاً گفته بود که تعداد مستاجران دفتر به دلیل «نا مناسب بودن ساختمان برای نیازهای اداری معاصر» در حال کاهش است.

3DReid همچنین طراحی ارتفاع را «برای تکمیل طرح برج اصلی تولوورث» تغییر داد، که بازرسان برنامه‌ریزی تأیید کردند که «تأثیر مثبت قابل‌توجهی بر پیشنهاد» داشته است.

3DReid و Healey Development Solutions (برادوی) از اظهار نظر در مورد آخرین رد شدن خودداری کردند.

جدیدترین طرح‌ها برای بازسازی نقطه عطف دهه 1960، که در کنار اتوبان دوگانه A3 در تولوورث قرار دارد، چهارمین مجموعه‌ای است که از سال 2015 برای تأیید برنامه‌ریزی ارائه شده است، و مجموعه دوم طرح‌ها توسط 3DReid. اولین پیشنهادات این رویه در می 2021 رد شد و تابستان گذشته در دادگاه تجدید نظر رد شد.

شورای کینگستون تأیید کرد که این تصمیم به یک افسر برنامه ریزی شورا واگذار شده است و در کمیته برنامه ریزی به رأی گیری نرفت.

این رویه گفته است که مقاوم سازی برج با حفظ قاب ساختاری اولیه، تقریباً 5800 تن کربن تجسم یافته را ذخیره می کند.

شورای کینگستون اولین طرح را به 10 دلیل رد کرد، از جمله فقدان مسکن مقرون به صرفه (50 خانه از 499 خانه)، و عدم اثبات اینکه هنوز تقاضا برای استفاده از ساختمان 22 طبقه به عنوان دفتر وجود ندارد.

طرح تجدید نظر شده همچنین شامل یک استراتژی انرژی در سراسر سایت بود که بازرسی برنامه ریزی گفته بود در نسخه قبلی فاقد آن بود. این پمپ های حرارتی منبع هوا و پنل های خورشیدی را برای کمک به رسیدن به اهداف خالص در نظر گرفته است.

در ماه نوامبر، 3DReid برنامه های تجدید نظر شده خود را برای بازسازی مکان خالی مدرنیستی، تبدیل دفاتر به آپارتمان و افزودن دو برج مسکونی جدید ارائه کرد.

این تصمیم 11 ماه پس از آن گرفته شد که توسعه دهنده، Client Healey Development Solutions (برادوی)، درخواست تجدیدنظر در مورد رد پیشنهاد قبلی برای سایت را از دست داد.