برنامه Proctor & Matthews و Metropolitan Workshop با یک میلیارد پوند تعمیرات اساسی در املاک کارپنترز

یک برنامه برنامه ریزی کلی برای توسعه مجدد املاک کارپنترز در استراتفورد برای تایید به شرکت توسعه میراث لندن (LLDC) ارسال شده است.

در سال 2020 Populo Living – که قبلا Red Door Ventures بود – تیم چند رشته‌ای فعلی را برای ایجاد یک طرح جامع جدید برای محله انتخاب کرد.

طرح جامع همچنین شامل ساختمان‌های جدید برای کالج صنایع دستی ساختمان و دسترسی بهبود یافته به ایستگاه استراتفورد و پارک المپیک است، لبه شمالی سایت، در مجاورت خط راه‌آهن، فضاهای تجاری و شغلی را در خود جای خواهد داد.

“حفظ خیابان ها، زیرساخت ها، درختان و نوسازی بیش از 300 خانه موجود در هسته اصلی این طرح جامع پایدار و تحت رهبری ساکنان قرار دارد و تجدید امکانات اجتماعی و آموزشی تضمین می کند که کارپنترز یکی از جامع ترین و کامل ترین جوامع در لندن است.”

در ماه مه، LLDC مجوز برنامه ریزی برای نوسازی جیمز رایلی پوینت اعطا کرد، به این معنی که 132 خانه برای اجاره اجتماعی به عنوان بخشی از بازسازی مرحله ای تا اوایل سال 2025 تکمیل می شود.

طرح جامع، یک پارک محله ای را در مرکز املاک پیشنهاد می کند، که توسط بلوک های آپارتمانی پایین تر، خانه ها و مزونت هایی احاطه شده است که توسط خیابان های میوس و حیاط های مشترک سرو می شود. ساختمان های بلندتر در لبه های سایت در امتداد مسیرهای شریانی، با کاربری تجاری و اجتماعی در طبقات همکف و آپارتمان های بالا قرار می گیرند.



منبع

به گفته این شورا، 73 درصد از ساکنان ساکن در این املاک در رای گیری مستقل در دسامبر 2021 به توسعه مجدد رای دادند.

نتیجه یک طرح جامع است که مقیاس و ویژگی محله‌های تاریخی لندن را منعکس می‌کند و مستقیماً به «حس مکانی» که ساکنان می‌خواهند ببینند پاسخ می‌دهد.

طرح Populo Living، شرکت تحویل مسکن کاملا متعلق به شورای نیوهام، حدود 2000 خانه جدید، بازسازی شده و جایگزین را طی 15 تا 20 سال آینده پیشنهاد می کند. این مقام می گوید که «حداقل 50 درصد» برای رانت اجتماعی خواهد بود.

در نهایت، ساکنان می‌توانند آینده مثبتی را برای خود در املاک ببینند و – از طریق گفتگوی گسترده‌ای که با Populo، Make:Good و تیم طراحی انجام شد – ساکنان همچنان قادر خواهند بود تا محله را در طول عمر پروژه شکل دهند.

Carpenters Estate بین سال‌های 1968 و 1972 توسعه یافت و شامل 710 خانه است که در سه بلوک بلند، بلوک‌های کم‌مرتبه و خانه‌های پلکانی تقسیم شده‌اند. 11.5 هکتار در کنار ایستگاه استراتفورد، شهر وستفیلد استراتفورد و پارک المپیک ملکه الیزابت.

نیل دیلی، یکی از بنیانگذاران و شریک کارگاه متروپولیتن، گفت: «ارسال برنامه ریزی پایان آغاز است و فصل جدیدی را در تاریخ جامعه در کارپنترز نشان می دهد.

املاک کارپنترز موجود، با ترکیبی از خانه‌های کم‌مرتبه و سه بلوک برج، از سال 2001 در معرض طرح‌های توسعه مجدد قرار گرفته است و در مقطعی به عنوان خانه جدید 1 میلیارد پوندی برای دانشگاه کالج لندن (UCL) در نظر گرفته شد. این برنامه ها در سال 2013 کنار گذاشته شدند.

ما در حال پیشرفت قابل توجهی با برنامه بازسازی و بازسازی املاک کارپنترز هستیم، و ارائه طرح کلی نشان دهنده تعهد ما به تبدیل این املاک به یک جامعه و محله پر جنب و جوش به جای شهر ارواح به دلیل بی توجهی تاریخی است.

در سال 2017، شورای نیوهام جستجوی یک شریک توسعه را برای بازسازی محله و ایجاد 3000 خانه آغاز کرد که 35 درصد از آنها «مقرون به صرفه» نامیده می شد. این جستجو در دسامبر 2018 به نفع کنترل مستقیم برنامه توسط مقامات محلی، که متعهد شده است حداقل 50 درصد مسکن واقعاً مقرون به صرفه را ارائه دهد، رها شد.

طرح اصلی Carpenters Estate توسط Proctor و Matthews (آگوست 2022).

رخسانا فیاز، شهردار نیوهام، گفت: «پس از دهه‌ها انتظار و عقب ماندن، ساکنان بالاخره می‌توانند از داشتن شورایی که برای اجرای وعده‌های من برای تحویل خانه‌های بسیار مورد نیاز که می‌توانند از عهده آنها برآیند، عمل کند.

اندرو متیوز، مدیر موسس Proctor & Matthews گفت: «این طرح پاسخی منحصربه‌فرد به شخصیت و هویت خاص کارپنترها است که سلسله‌مراتبی از فضاهای عمومی متمرکز بر مردم را ارائه می‌کند، که توسط ساختار منظر شهری از مقیاس‌های مختلف ساخته شده، انواع مسکن و مسکن پشتیبانی می‌شود. تراکم ها

دو بلوک برج موجود در املاک، جیمز رایلی پوینت و لوند پوینت 167 آپارتمانی حفظ و بازسازی خواهند شد.

تیم چند رشته ای که روی این پروژه کار می کنند توسط سرمایه گذاری مشترک Tibbalds CampbellReith رهبری می شود. علاوه بر Metropolitan Workshop و Proctor & Matthews که در طرح اصلی همکاری می کنند، دیگر معماران درگیر شامل معماران متخصص مقاوم سازی برج، ECD Architects، معماران منظر LDA Design و متخصص تعامل جامعه Make:Good هستند.