برنده‌های پرسل برای بازیابی طاق‌های ویکتوریایی فهرست‌شده در ساحل برایتون ادامه دارد


کار بر روی بازسازی تراس مادیرا اواخر سال آینده پس از تصویب طرح تمرین AJ100 در روز پنجشنبه (3 نوامبر) آغاز خواهد شد.

کار تعمیر در انتهای شرقی سازه 865 متری اولین کاری است که شروع می شود و در کنار یک برج آسانسور جدید برای بهبود دسترسی بین سطوح بالایی و پایینی تفرجگاه، که مناطق نشستن و کاشت جدید را دریافت می کند، انجام می شود.

رهبر شورا فلیم مک کافرتی در بیانیه ای گفت که بازسازی تراس مادیرا باعث احیای انتهای شرقی ساحل می شود و بهبودهایی را هم برای ساکنان و هم برای بازدیدکنندگان فراهم می کند.

این تاریخی‌ترین بخش از تراس طبقه دوم و نزدیک‌ترین بخش به مناطق مسکونی است که از این پروژه بهره می‌برد، که از طریق برج آسانسور جدید، دسترسی بهتری به تفرجگاه ساحلی را شاهد خواهد بود.

مک کافرتی گفت: «احیای تراس مادیرا یکی از مهم ترین پروژه هایی است که شورا برای مدت طولانی آن را آغاز کرده است. بازسازی موفقیت‌آمیز تراس مادیرا، انتهای شرقی ساحل را با جاذبه‌های برجسته و رویدادهای صحنه‌ای که برای ساکنان و بازدیدکنندگان جذاب است، دوباره زنده می‌کند.

Purcell که به‌خاطر کار خود در بازسازی سازه‌های آهنی تاریخی شهرت دارد، در مارس 2020 توسط شورا منصوب شد. این پس از طرح‌های Chalk Architecture برای مقاوم‌سازی طاق‌ها به نمایندگی از توسعه‌دهنده Boxpark در سال 2018 بود.

برنامه‌های پرسل برای بازسازی طاق‌های ویکتوریایی در تراس مادیرا در برایتون تأیید شد.

منبع: پرسل

بازسازی بخشی از کارهای گسترده تر برای بهبود ساحل برایتون است. شورا قبلاً موافقت خود را با استخری در ساحل، روبروی تراس های مادیرا، توسط معمار محلی We Like Today داده است. و معمار منظر LUC طرحی را برای جایگزینی دیوار دریایی موجود و انجام کارهای قلمرو عمومی ارائه کرده است.

نیل کینگ، رهبر ارشد پروژه پرسل، گفت: «توسعه خلاصه و پیشنهادات، در کنار شورا، برای دستیابی به نتیجه مطلوب برای تراس‌ها و جامعه محلی، یک امتیاز هیجان‌انگیز است».

وی افزود: بازسازی ساختار نمادین و تاریخی در خط مقدم پیشنهادات ما بوده است، در حالی که طراحی مداخلات جدید و حساس برای وارد کردن تراس ها به 21 است.خیابان قرن و بهبود دسترسی برای همه.’

سه حزب سیاسی اصلی برایتون – کارگر، حزب سبز و محافظه‌کار – موافقت کردند که سالانه 200000 پوند برای بازسازی تراس‌ها در پنج مرحله کنار بگذارند، که در انتهای شرقی اولین کار مرمت دیده می‌شود.

این مقام قبلاً گفته بود که 4.3 میلیون پوند برای تأمین مالی پروژه وام خواهد گرفت، علاوه بر 2 میلیون پوندی که قبلاً اختصاص داده و 440000 پوند از طریق تأمین مالی جمعی و قرعه کشی اجتماعی جمع آوری شده است.



منبع