برنده جایزه استرلینگ برای تراس های Passivhaus در جنوب لندن موافقت می کند

آنها به این نتیجه رسیدند که طراحی از کیفیت بالایی برخوردار است و “افزایش اندک تراکم نشان دهنده استفاده بهینه از زمین خواهد بود” و افزودند که هیچ تاثیر نامطلوبی بر شرایط زندگی خانه های همسایه شناسایی نکرده اند.

دیوید میخائیل، مدیر مؤسس Mikhail Riches، گفت: «مشتری ما خواستار پاسیوهاوس تایید شده بود، اما همچنین کربن خالص صفر (در حال کار/بدون جبران) را نیز هدف قرار داد، که آن را به یک پروژه معیار در لویشم با بودجه اداره لندن بزرگ تبدیل کرد.

«طراحی ما از سه تراس در سایتی با شیب ملایم، جامعه جدیدی را با منظره‌ای خوب و مناسب برای عابران پیاده ارائه می‌دهد. مدیریت تغییرات سطح با مسکن پلکانی، در حین کار در پوشش ساختمان، [with the] سختی های Passivhaus چالش برانگیز بوده است. راه حل ما استفاده از سقف پیوسته، شیب دار با محل و ساخته شده از یک فلز درز ایستاده بوده است.

تراس‌های دو و سه طبقه که توسط انجمن مسکن غیرانتفاعی Phoenix Community Housing به رهبری ساکنان توسعه می‌یابند، دارای آجرکاری قرمز-قهوه‌ای و پایه‌های تیره‌تر، و همچنین پنجره‌هایی با قاب آلومینیومی و سقف‌های روی هستند.

برنامه های برنده جایزه RIBA استرلینگ 2019 شامل ساخت سه تراس جدید در زمین های کم استفاده در Downham Estate توسط Arcus Road خواهد بود. اکثر این سایت علفزاری است که در دهه 1980 به عنوان بخش استفاده می شد، اما همچنین شامل 31 گاراژ بلااستفاده و یک بلوک مسکونی با هشت خانه است که تخریب خواهد شد.

این خانه ها 100 درصد مقرون به صرفه خواهند بود، که 25 خانه به عنوان اجاره مقرون به صرفه لندن و 11 خانه به عنوان مالکیت مشترک لندن تعیین شده اند. این خانه‌ها نیز 55 درصد به‌اندازه‌ی خانوادگی خواهند بود که 14 تخت یک تخته، 4 تخت دو تخته، 16 سه تخته و دو تخته چهار تخته خواهد بود.

برنامه‌ریزان شورای لویشم گفتند: مقیاس و بیان توده‌بندی، همراه با جزئیات و مادی با کیفیت بالا، توسعه را تضمین می‌کند. [sat] به راحتی در بافت ساخته شده موجود.

این درخواست ماه گذشته توسط شورای لویشم تایید شد.

وی افزود: درس هایی از [our Stirling Prize-winning] خیابان گلداسمیت در نورویچ شامل ساخت خانه‌ها و آپارتمان‌ها در تراس‌هایی با جنبه جنوبی است. در جاده آرکوس، هندسه سایت به ما امکان می‌دهد خیابان‌های عریض‌تری بسازیم – به‌جای ۱۴ متر، با عرض ۱۷ متر.

نمای ماهواره ای سایت:



منبع

میخائیل گفت که این عمل با SEED Landscape Design کار کرده است تا خیابانی را ایجاد کند که «سیستم‌های زهکشی پایدار شهری با پارکینگ و بازی کودکان کوچک» را متعادل کند و «فرصت‌های تعامل اجتماعی را بهینه کند».