برندگان WasteBuild Zero Awards 2023 معرفی شدند


جوایز جدید نوآوری و دستاوردهای سازمان ها و پروژه های ارائه راه حل های کم کربن و اقتصاد دایره ای را به رسمیت می شناسد.

بار گازتاس برنده رده جایزه ساختمان تجاری برای توسعه مجدد و گسترش باغ هالبین، یک ساختمان اداری دهه 1980 در نزدیکی میدان اسلون در مرکز لندن شد.

هیئت منصفه تحت تاثیر این قرار گرفتند که چگونه این پروژه تمام الکتریکی توسط “میل به ایجاد پایدارترین ساختمان اداری لندن” و دستیابی به کربن خالص صفر عملیاتی تا سال 2030 در حالی که به مردم اجازه می دهد در “بهترین فضای کاری در کلاس” پیشرفت کنند، تحت تاثیر قرار گرفتند.

قاضی کرستن لیز، شریک مدیریت در گریمشاو، گفت: «این یک مطالعه موردی فوق‌العاده است که می‌تواند به نشان دادن چگونگی حفظ و بازسازی بیشتر ساختمان‌های موجود با نتایج پایدار عالی، حتی زمانی که خود ساختمان اصلی نیاز دارد، کمک کند. تخریب شده.

تحقیقات مورد استفاده در اینجا را می توان مهار کرد و در سراسر صنعت مورد استفاده قرار داد و به ترویج استفاده مجدد بیشتر و بهتر از مواد کمک کرد.

هلندی، متخصص معماری زیستی معمار ORGA جایزه ساختمان عمومی را برای پروژه مدرسه بیوفیلیک De Verwondering به خانه برد. مدرسه ابتدایی در Almere – که به عنوان اولین مدرسه کاملاً زیست محیطی هلند نامگذاری شده است – با دیوارهای سبز و سقف گیاهی خود که در آن مرغ ها آزادانه پرسه می زنند، قصد دارد جوانان را به طبیعت پیوند دهد.

قاضی Thorsten Nölle از ARGE BB07 گفت: “این پروژه نمونه ای عالی از ساخت و ساز با طبیعت و پیشگامانه برای ساختمان های مدارس آینده و مناظر یادگیری الهام بخش جدید است.”

جایزه ساختمان مسکونی به تمرین سوئدی تعلق گرفت معمار لیلجوال برای خانه سالمندان Sköndal Villa که مرزها را فشار می دهد. هیئت داوران از این که چگونه “پروژه الهام بخش” نه تنها “خنثی از آب و هوا، بلکه زیبا، کاربردی و در عین حال از نظر مالی پایدار” بود شگفت زده شدند.

قاضی Stephanie Crombie از Morrow + Lorraine Architects و ACAN گفت این طرح، در نورا تایرسئو Centrum، “نمونه ای چشمگیر از خانه سالمندان کم انرژی است که بر انرژی کم تجسم و عملیاتی در کنار زندگی با کیفیت بالا تمرکز دارد”.

او اضافه کرد: عناصر بازیافتی در سراسر آن گنجانده شده اند، از جمله نماهای آجری بازیافتی، عایق آلومینیوم و پشم شیشه.

سرانجام مهندس سازه مستقر در لندن کارهای ساده برنده ابتکار محصول و مواد شد جایزه برای پروژه خود برای گنجاندن الوار ثانویه در عناصر ساختاری چند لایه.

از طریق همکاری مداوم بین Simple Works و UK CLT، یک محصول جدید برای تبدیل چوب زباله به عناصر ساختاری قابل استفاده توسعه یافته است.

قاضی Hans Hammink از de Architekten Cie گفت: این چیزی است که ما به آن نیاز داریم. مواد مورد استفاده ارتقا یافته به عناصر جدید CLT. یک جریان عرضه ثابت نیازهای صنعت ساختمان را برآورده می کند. این نیاز به مواد جدید را کاهش می دهد.

هر چهار برنده در صفحه ظاهر می شوند زباله ساخت صفر پنج شنبه 11 می در انبار NDSM در آمستردام. جوایز خود را به آنها اهدا می شود و هر کدام یک ویترین پنج دقیقه ای از پروژه های برنده خود را ارائه می دهند و پس از آن پذیرایی نوشیدنی جشنی برگزار می شود. با مراجعه به www.wastebuild.com درباره شرکت در Wastebuild Zero 2023 بیشتر بدانید

کنفرانس و نمایشگاه Te WasteBuild Zero در سال 2019 راه‌اندازی شد و جامعه جهانی متشکل از بیش از 2000 معمار، توسعه‌دهنده، سیاست‌گذار، برنامه‌ریزان و تامین‌کنندگان کلیدی صنعت را گرد هم می‌آورد تا راه‌حل‌های پیشرو کم کربن، دایره‌ای و احیاکننده را مورد بحث و بررسی قرار دهند.

در سال 2022 یک برنامه جوایز را برای به رسمیت شناختن نوآوری و دستاوردهای سازمان‌ها و پروژه‌های محیط‌ساز اروپایی راه‌اندازی کرد که راه‌حل‌های خلاقانه کم کربن و اقتصاد دایره‌ای را ارائه می‌کنند. این برندگان جوایز بخشی جدایی ناپذیر از محتوای کنفرانس در رویداد 11-12 مه خواهند بود.

این جوایز برای هر عنصری از زنجیره تامین محیط ساخته شده برای فرصتی برای نشان دادن نحوه کار آنها برای طراحی زباله خارج از فرآیند و کاهش انتشار کربن مجسم بود.

فریزر استوکس، بنیانگذار WasteBuild Zero گفت: «من بسیار هیجان زده هستم که امسال راه حل های دایره ای جدید، نوآورانه و الهام بخش را با راه اندازی جوایز WasteBuild Zero جشن می گیرم.

حمایت و شناخت آن افراد، محصولات و پروژه‌هایی که در انتقال کم کربن پیشرو هستند برای کسب شناخت گسترده‌تر ضروری است و امیدوارم کسانی که در فهرست نهایی امسال قرار گرفتند بتوانند از WastebuildZero به عنوان سکوی پرشی برای پروژه بعدی خود و رشد بخشنامه استفاده کنند. محیط ساخته شده است.

WasteBuild Zero با مشارکت اداره می شود مجله معماران و MRW، و توسط هفته املاک.

برای بلیط کنفرانس و کارت نمایشگاه رایگان اینجا کلیک کنید



منبع