بریستول در بحبوحه نگرانی های خطر آتش سوزی، روکش 38 برج را جایگزین می کند

EPS ماده ای متفاوت از پانل های آلومینیوم کامپوزیت (ACM) است که بیرون برج گرنفل را می پوشاند، بلوک برج غرب لندن که در آن آتش سوزی در سال 2017 باعث کشته شدن 72 نفر شد. شورای بریستول به AJ تأیید کرد که هیچ یک از برج های آن دارای روکش ACM نیستند. .

رنهارد گفت که شورای شهر بریستول ایمنی آتش‌سوزی را از زمان تراژدی گرنفل در سال 2017 جدی‌تر گرفته است و افزود: «ما بررسی‌ها و بازبینی‌های متعددی از بلوک‌های خود انجام دادیم تا مطمئن شویم که روکش‌های مشابهی ندارند و ایمن هستند».

گزارش‌های محلی می‌گویند که این دو حادثه شورا را بر آن داشت تا دوباره به ایمنی آتش‌سوزی در بلوک‌های مسکونی متعلق به شورا که محل سکونت نزدیک به 3000 خانوار است، نگاه کند.

او گفت که اقدامات ایمنی آتش نشانی قبلاً در برخی از ساختمان های متعلق به شورا ارائه شده است، از جمله آتش سوزی، محفظه بهتر و درب های جدید ضد حریق. و اینکه اینها به کاهش سرعت گسترش آتش سوزی در خانه توینل کمک کرده است. اما او افزود که شورا باید دائماً هوشیار باشد.

در 24 سپتامبر، یک مرد در اثر آتش سوزی که در طبقه بالای خانه توینل در منطقه ایستون شهر آغاز شد، جان خود را از دست داد و چندین نفر دیگر زخمی شدند. ساختمان با پلی استایرن منبسط شده (EPS) پوشیده شده بود.

تام رنهارد، عضو کابینه مسکن، هفته گذشته اعلام کرد که برج‌های سراسر بریستول برای کاهش خطر گسترش آتش‌سوزی بازسازی خواهند شد.

و ماه گذشته، سرویس آتش نشانی و نجات Avon گزارش داد که روکش EPS در گسترش آتش سوزی در 20 اکتبر در Eccleston House در منطقه Barton Hill در شهر نقش داشته است.

در حالی که ساکنان 38 برج منتظر روکش جایگزین هستند، نگهبانان آتش نشانی شبانه روزی در 27 برج برای بهبود ایمنی آتش نشانی معرفی می شوند. این شورا گفت که 11 ساختمان از 38 ساختمان قبلاً یک نگهبان آتش نشانی داشتند و همه آنها به دلیل دریافت هشدارهای جدید تخلیه برای جایگزینی نگهبانان بودند.

این شورا گفت که جزئیات بیشتر در مورد بهبود ایمنی آتش سوزی در مقاله کابینه در 28 نوامبر منتشر خواهد شد و کار برای بازیابی ارتفاعات بالا بین هشت تا ده سال طول خواهد کشید.

ما به طور مداوم رویکرد خود را در مورد ایمنی آتش نشانی بهبود می دهیم و آزمایشی را برای اجرای یک برنامه اسپرینکلر آغاز کرده ایم. اطلاعات جدید در مورد ایمنی آتش در بلوک ها از زمان انجام آن بررسی های پس از گرنفل ایجاد شده است و ما اکنون در مکان بهتری هستیم تا بفهمیم چه چیزی مورد نیاز است.

تحقیقات طولانی مدت در مورد فاجعه گرنفل هفته گذشته با وکلای بازماندگان و سوگواران که سازنده روکش Arconic و معماران استودیو E را به عنوان “قهرمانان” توصیف کردند بسته شد.[ed] بالاتر از بقیه از نظر مسئولیت آنها برای سرعت و وسعت آتش سوزی.

سرویس گزارش دهی دموکراسی محلی فاش کرد که 38 برج شورای بریستول با موادی بر پایه سنگ که در برابر آتش مقاوم تر است، بازسازی خواهند شد.



منبع این شهر در دو ماه گذشته دچار دو آتش سوزی بلندمرتبه شده است.