بسته بندی حبوبات

از آنجا که رنگ بر میزان جذب مخاطب در هر زمینه ای تاثیر بسیار زیادی دارد، در نتیجه باید در همان مراحل ابتدایی و با توجه به طرح اصلی بسته بندی، رنگ مناسبی را انتخاب کرد. مخاطب با دیدن لوگو و جذابیتی که در نگاه وی دارد، کنجکاو می شود تا برای یکبار هم که شده، داستان پشت پرده این برند را بداند و از آن بهره مند شود. معمولا طراحانی که با انواع لوگو ها و سبک های آن آشنایی ندارند ، نمی توانند یک کار خوب و حرفه ای را به کارفرما تحویل دهند.

نمونه طراحی بسته بندی نبات

یکی از ترندهای طراحی بسته بندی در خرده فروشی، بسته ها و نمونه های کوچک با تصویرهای جذاب و زیبا هستند. در این صورت شما نیاز دارید با چند تغییر ساده و کوچک برای این محصولات جدید هم یک بسته بندی مشابه نمونه قبلی طراحی کنید. محصول مورد نظر توسط دو شرکت مختلف با بسته بندی متفاوتی ارائه شده است؛ یک بسته بندی ساده و بدون طرح و رنگ و دیگری بسته بندی می باشد که در عین سادگی به صورت هوشمندانه از رنگ ها استفاده نموده است.

آیا همه رقبایتان سوپ را در قوطی میگزارند؟ همه این قسمتها یک هدف مشترک دارند: آنها هویت نام تجاریتان را تشکیل میدهند تا موجب موفقیت در کسب و کارتان شوند. یکی دیگر از وب سایت هایی که منابع بزرگی از عکس ها و وکتورهای مورد نیاز یک طراح را فراهم کرده است و شما میتوانید آنها را به صورت رایگان دانلود کرده و در طراحی های خود استفاده کنید. باید فرمت های متفاوت یک فایل را بشناسید و بدانید کدام فایل را به چه کسی تحویل دهید. بسته هایی را طراحی کند که مشتریان برای خوردن ماست دیگر نیازی به قاشق نداشته باشند. کاغذ و متریال بکاررفته چاپ کاتالوگ : متریال بکار رفته در کاغذ امری مهم در کیفیت و در قیمت تاثیر گذار است ، استفاده از کاغذ های گلاسه در برند های مختلف از کشورهای کره ، چین و اخیرا هند در این بسیار پرطرفدار است ، که هر کدام از برندها با گرماژ برابر زیر دست متفاوتی نسبت به هم دارند .

نمونه طراحی لوگو نوشتاری

محصول شما ممکن است به یک یا هر سه اینها نیاز داشته باشد. در روانشناسی رنگها، سفید یک بوم خالی محسوب میشود که پیام آور پاکی،برابری و آغاز جدید است. این کار باعث میشود که از هزینه های چاپ بسته بندیتان مطلع شوید . خیلی از مشتریان برای ما کارهایی از طراحان عزیز دیگر می آورند و میگویند که به مشکل اساسی در تولید و چاپ و همچنین هزینه های تمام شده بخاطر پرت بالای کارتن و … به علاوه طراح وظیفه دارد، تصویر طرح خود را در فرمت های JPG یا PNG هم ارائه کند تا هر کسی بتواند آن را باز کند و ببیند. این مثبت گرایی با رنگ نارنجی پرطراوت، رنگی که با گرما، سرگرمی و نور خورشید ارتباط دارد، افزایش مییابد. توجه داشته باشید که کمد لباس میتونه تأثیر فوق العادهای در زیبایی اتاق خواب داشته باشه و محیط لوکس و جذابی رو خلق کنه.

نمونه طراحی بسته بندی نان

این نرمافزار فرمتهای مختلفی را ساپورت میکند که از آن جمله میتوان به SVG، EPS، PDF و AI که فرمت اختصاصی خود نرم افزار است اشاره کرد. برای طراحی بسته بندی نبات میتوان قسمت عمده روی بسته را خالی گذاشت و با کاور پلاستیکی پوشش داد تا نبات که خود ظاهر شکیل و زیبایی دارند بیشتر به چشم آیند و در پشت بسته می توان مشخصات و توضیحات لازم را درج نمود. با طراحی و ساخت غرفه ی نمایشگاهی در نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی میتوان محصولات خود را بهتر در معرض نمایش قرار داد. سایر موارد نیز در مورد محصول تولیدکننده در بسته بندی اعمال می شود باید در نظر گرفت تا اقدامات احتیاطی مانند قرار گرفتن در معرض نور خورشید، رطوبت یا درجه حرارت شدید اطلاع داده شود تا کالا طی مسافت طولانی را بدون هیچ گونه آسیب دیدگی و با دقت بگذراند. به نظر افتضاح می باشد، البته عکس این مطلب هم صادق است.

نرم افزارهای طراحی لوگو فارسی، برنامه هایی هستند که برای ساخت حرفه ای یک لوگو در دستگاه های تلفن همراه طراحی شده اند. وقتی حبوبات به صوت بستهبندی به فروشگاهها عرضه میشوند، باعث میشود که مصرفکننده بدون کمک گرفتن از فروشنده و صرفاً با مشاهده اطلاعات روی بسته خرید خود را انجام دهد، همچنین اگر محصولی که در قالب بستهبندی ارائه ده باشد از کیفیت بالایی برخوردار باشد باعث میشود که مشتری در خریدهای بعدی با مشاهده آن برند که قبل خریداری کرده اقدام به خرید کند و به دنبال محصول دیگری نگردد و همین باعث بالا رفتن میزان فروش و درنهایت کسب سود بیشتر برای تولیدکننده باشد. لایه بیرونی هم میتواند جعبه ای باشد که محصول در آن حمل میشود و یا کیسه خریدی باشد که درون خود فروشگاه برای جابه جایی از آن استفاده می کنید. بسته بندی داخلی، چیزی است که محصول شما را به طور ایمن در بسته بندی های بیرونی نگه می دارد.

پس از تکمیل طرح، در تمامی محتواهای بازاریابی مشاغل از وب سایت گرفته تا کارتهای ویزیت و مواد بسته بندی لوگو ظاهر میشود. وقتی شرکتها متوجه شدند که نمادها چقدر میتوانند تأثیرگذار باشند شروع به فکر برندسازی مشاغل خود کردند. این نوع دستگاه ها به دلیل پیشرفت قابل توجه عمدتاً در بسیاری از مشاغل مورد استفاده قرار می گیرند. 3- محصول چگونه توسط کاربر مورد استفاده قرار خواهد گرفت؟ این علامت به افراد یادآوری می کند تا بسته بندی محصول را در سطل زباله بیاندازند و به حفظ پاکیزگی شهر و روند بازیافت زباله کمک کنند.

چند نمونه طراحی لوگو

این حرف M در حلقه ای از گل های طلایی احاطه شده است و بسیار با شکوه به نظر می آید. این سایت تمرکز اصلی اش بر روی هویت سازمانی و برند است و تحت نظر یک شرکت طراحی گرافیک است و در این سایت میتوانید در رابطه با برند های جدید در حوزه های مختلف طرح های زیادی ببینید. اما برخی چاپگرها (به خصوص گزینه های ارزان تر) پالت رنگ محدودی دارند. اگر شما نرم افزار مناسب ندارید، ممکن است قادر به باز کردن این پرونده ها نباشید، اما چاپگر شما قادر به باز کردن این فرمت ها خواهد شرکت طراحی لوگوی لوگو داک بود. روش دیگری که میتوانید تعرفه طراحی لوگو را پایین بیاورید، خرید یک تمپلیت آماده برای طراحی لوگوی ارزان و سپس کار کردن روی این تمپلیت در نرم افزار های مختلف و در نهایت ساخت لوگو مورد نظر خودتان است.

نمونه سفارش طراحی بسته بندی

موفقیت در نمایشگاه چاپ و بسته بندی مشهد علاوه بر شرکت در نمایشگاه ، مستلزم داشتن غرفه حرفه ای برای نمایش کالا می باشد، دراین راستا شرکت نمایشگاه سازان با داشتن سابقه 15 ساله و افرادی مجرب و متخصص در حوزه های غرفه سازی ، ثبت نام نمایشگاه ، تورهای نمایشگاهی و مشاوره در زمینه فروش و حضور موفق در نمایشگاه ،هماهنگی جلسات B2B ، انتقال ارز ، برگزاری همایش ها و سمینار ها همواره پاسخگوی نیاز های فراتر از انتظار شما می باشد. تبلیغات آفلاین کاربردهای متعدد و موثری در بازاریابی و فروش محصولات دارند. بدون نیاز به تهیه کتابهای متعدد و جزوه، همه آنچه لازم است در اختیار تان خواهد بود.

فقط به دلیل جذابیت طرح و رنگ به سمت محصول کشیده می شود. پس چنان چه قصد بسته بندی جزئی محصول در فروشگاه خود را دارید می توانید از این نمونه اقتصادی استفاده نمایید. آیا وقتی به بست بندی نگاه میکنیم، واضح است که کالال چیست و برای استفاده چه اشخاصی مناسب است؟ بسته بندی مواد شوینده ای که در نگاه اول به شکل آبمیوه هستند. و آبمیوه هایش را به جای بطری درون کیسه های کوچک (ساندیسی) بسته بندی کرد.

سارا دستمالچیان

یکی از عواملی که می تواند بعد از مرغوبیت کالا، در به دست گرفتن بازار رقابتی کمک کننده باشد، بسته بندی خلاقانه و زیبای آنها است. به یکی دو فروشگاهی که قرار است کالای شما در آنها به فروش برسد سر بزنید و ببینید محصول شما قرار است در کجا مستقر شود. اکنون می خواهیم در ادامه به معرفی و بررسی 10 مرحله ی طراحی لوگو که باعث حرفه ای تر شدن شما می شود و همچنین مباحث پیرامون آن بپردازیم و آنها را بررسی کنیم. و نیز با تحقیق در باره مرحله چاپ میتوانید به طراح خود در آماده کردن و ارائه فایل های مورد نیاز کمک کنید. مثلا فرض کنید میخواهید محصول خود را که یک گردنبند ماه تولد است درون بسته بندی های ستاره شکل قرار دهید. چرا که مشتریان به دیدن سوپ در قوطی ها عادت دارند و فروشگاه ها و انبار ها قفسه های مخصوص سوپ خود را برای قوطی ها طراحی کرده اند.

نمونه طراحی بسته بندی با ایلوستریتور

مقاومت کیسه های بیگ بگ بین 500کیلوگرم تا 2تن می باشد. کیسه هایی که به حفظ طراوت و تازگی مواد غذایی کمک می کنند، در این دسته قرار می گیرند. برای معرفی برند خود قطعا به طراحی لوگو یا نشانه تجاری احتیاج دارید، اما شاید دانش مورد نیاز برای طراحی آن را ندارید. اما خیلی قبل تر از رسیدن به مرحله نهایی شما باید به فکر باشید. مرحله دوم ویرایش عکسها برای کیفیت چاپ مناسب. در کلیه مراحل اگر مرحله قبل نیاز به ویرایش داشته باشد، می توانید با انتخاب گزینه “مرحله قبل” یک مرحله به عقب رفته و اطلاعات ارسالی را ادیت کنید و سپس به مرحله بعد بازگردید. هرچند اگر شرکت یا فردی که با آن همکاری می کنید، یک فرد یا شرکت حرفه ای باشد، می تواند بدون داشتن اطلاعات کارفرما در مورد انواع لوگو ، یک لوگوی حرفه ای به شما تحویل دهد.

در عکاسی زمینه سفید به نورپردازی مناسب برای جلوگیری از ایجاد سایه ها و نمایش متریال بسته بندی توجه کنید. شرکت کنندگان این فرصت را دارند که محصولات خود را به بازدید کنندگان علاقه مند ارائه دهند. بسته بندی بیرونی، اولین چیزیست که مشتری می بیند. بدین ترتیب که اگر شرکتی سفارش طراحی کاتالوگ و طراحی بسته بندی و طراحی لوگو و برند خود را به یک مشاور و مجری تبلیغات معمولی می سپارد و در مقابل شرکتی که کمپین تبلیغاتی خود را به صورت دقیق برنامه ریزی می نماید و از طراحی لوگو تا طراحی کاتالوگ را به همراه یک مشاور و مجری تبلیغات علمی و با تجربه پیش می برد، قطعاً در بازار نیز مشکلات بیشتری خواهد داشته و سهم بازار کمتری از مخاطبین می گیرد. بلکه ، باید به صورت جذاب طراحی شوند تا به جذب مخاطب کنند. مثلا برای طراحی دمنوش لاغری می توانید بدن یک خانم کمر بازیک را طراحی کنید تا جذابت و لاغری اندام آن مخاطب را جذب کند.

در اینجا با کمد دیواری لوکس و انواع مدلهای اون آشنا شدیم. قیمت کمدهای دیواری و نحوه صحیح قیمت گرفتن از نجار ! قیمت طراحی لوگو تایپ بر همین اساس تعیین می شود و معمولا از سایر انواع لوگو ارزان می باشد. بسته بندی خود را با سایر محصولات رقیب مقایسه کرده اید؟ وقتی کالایتان در کنار یا بالای سایر کالاها چیده می شود، بسته بندی آن چه نمایی خواهد داشت؟ یکی از بدترین کارهایی که می توانید انجام دهید، غیر واقعی نشان دادن محصول در بسته بندی تان است. شما قرار است که از پاسخ به این پرسش ها برای پیکره بندی اطلاعات خود استفاده کنید. از این سبک بسته بندی استفاده می شود. به همین دلیل در ادامه به معرفی بهترین نرم افزارهای اندرویدی طراحی لوگو می پردازیم.امیدواریم از خواندن این مطلب لذت ببرید.

شاید اساسی ترین کارکرد یک لوگو دادن یک تصویر منحصر به فرد به تجارت شما باشد که شما را از سایر مشاغل و حتی رقبا متمایز می کند.این امر به ویژه در زمانی که رقابت بالایی در مشاغل شما وجود دارد اهمیت بالایی پیدا میکند (که اکثر آن ها از این قابلیت استفاده میکنند).قبل از اینکه بخواهید برای برند خود یک لوگو داشته باشید باید در مورد رقبا حوزه کاری خود تحقیق کنید و ببینید که برند و لوگو آن ها به چه صورت است (که البته ما این کار را قبل از طراحی لوگو شما انجام میدهیم) ، مطمئنا نکات مشابه بسیاری در آن ها یافت میشود که میتواند در طراحی لوگو فارسی الهام بخش ما باشد.

نمونه طراحی بسته بندی جعبه