“بهترین برنده تاریخ استرلینگ” – این حرفه به پیروزی مک لافلین واکنش نشان می دهد

نه تنها بزرگترین ساختمان ساخته شده در بریتانیا در سال گذشته، بلکه بهترین برنده جایزه استرلینگ تاریخ

بالاخره تصمیم درست داوران RIBA. نه تنها بزرگترین ساختمان ساخته شده در بریتانیا در سال گذشته، بلکه بهترین برنده جایزه استرلینگ.

بکا توماس، مدیر خلاق، New Practice
کتابخانه مجموعه ای از فضاهای زیبا و مورد توجه است. این پروژه همچنین از مشتری با منابع و پول فراوان برای ارائه این زیبایی بهره می برد. با این حال، ترجیح می‌دهم چیزی با مدبرتر و انعطاف‌پذیرتر به این افتخار دست یابد.

فراتر از پیچیده بودن ساختمان فوق العاده خوب ساخته شده است. فضای داخلی غرق در نور است. فضاها در نظر گرفته شده و مواد همگی به خوبی انتخاب شده اند، گرم و قابل لمس هستند. همه با یک حساسیت و حساسیت عمیق گرد هم آمده اند. تبریک فراوان به نایل مک لافلین و تیمش.

فکر می‌کردم مدرسه ابتدایی جدید هنلی هالبراون هاکنی و جاده 333 کینگزلند با فرم جسورانه و حضور مدنی خود یک رقیب قوی هستند، اما داوران انتخاب سختی داشتند.



منبع جان مکری، ORMS
کتابخانه جدید برنده شایسته و شایسته جایزه استرلینگ است. ساختمانی زیبا با الهام از لوئیس کان که مکانی لذت بخش برای مطالعه خواهد بود.

موییوا اوکی، رئیس منتخب RIBA
کتابخانه یک ساختمان فوق‌العاده، با جزئیات ظریف و ظاهری شگفت‌انگیز است. [I wish] می تواند برای عموم بازتر باشد. اما من به تیم نایل مک لافلین تبریک می گویم که وظیفه پرزحمت هدایت این پروژه را به ثمر رساند.

جاناتان هاروی، یکی از بنیانگذاران هالند هاروی
بدون شک یک استاد کلاس در فضاهایی با جزئیات و ترکیب بندی زیبا. دیدن اینکه جایزه استرلینگ تعهد به طراحی پایدار را جشن می گیرد فوق العاده است. با این حال، شاید فرصتی از دست رفته برای تمرکز بر پروژه هایی با پیام اجتماعی قوی تر.

کارن کوک، یکی از بنیانگذاران Spice
فضای داخلی کتابخانه جدید کالج Magdelene یادآور کتابخانه اکستر لوئیس کان است، با گوشه های صمیمی با مقیاس انسانی در چوب غرق در نور طبیعی. به همین ترتیب، نمای بیرونی فرم‌های مدرن با مقیاس حساس را با مواد سنتی می‌سازد. من دوست دارم آنجا دانشجو باشم.

آلن دانلوپ از معماران آلن دانلوپ
هر کس در یک پناهگاه خالی زغال سنگ، در ساعت 3 صبح اواسط ژانویه، در طول خاموشی زمستانی آینده، می‌توانست ببیند که کتابخانه کالج مجدلیه برنده آشکار است. دانش‌آموزان می‌خواهند لپ‌تاپ‌های خود را ببندند، تلفن هوشمند خود را خاموش کنند و کتابی بردارند.