بهترین لپ تاپ تا 15 میلیون آپدیت تابستان 1401 لپ تاپ فا

به طور مثال لپ تاپ هایی با کاربری گیمنیگ اما میان رده در بازار هستند که عموما به آن ‌ها گیمینگ میان رده می‌گیوند. لپ تاپ گیمنیگ میان رده را در دسته بندی لپ تاپ Core i5 می‌توانید پیدا کنید. در جایگاه هفتم بهترین لپ تاپ تا 20 میلیون، لپ تاپ زیبا، خوش رنگ و ظریف HP EF2126WM-A از برند HP قرار دارد. این لپ تاپ با وزن 1.69 کیلوگرم، یکی از سبکترین لپ تاپ‌های 15.6 اینچی است و به همین دلیل برای دانشجویان مناسب است. به همین دلیل ما سعی می‌کنیم در کنار هر لپ تاپی، مدلهای مشابه از همان سری را هم معرفی کنیم که این مدلهای مشابه، به راحتی قابل ارتقا به مدل اصلی هستند.

این یک اولترابوک سبک است و هر چند فضای ذخیره سازی بسیار بزرگی ندارد اما کاملا سریع است. این لپ تاپ بهترین لپ تاپی است که می‌توانید با بودجه‌ی زیر ۵۰۰ دلار برای برنامه نویسی پیدا کنید. این لپ تاپ خوش‌ ساخت با پردازنده عالی i H از پس هر کار محاسباتی و طراحی به راحتی بر می‌آید.

ASUS VivoBook Pro 16X M7600QE Ryzen 7-5800H 16GB-1TB SSD-4GB 3050Ti -OLED

با ترکیب قیمت لپ تاپ و نیازهای خود گزینه‌های موردنظر خود را انتخاب کنید و اگر سوالی در مورد هر کدام داشتید در صفحه هر محصول آن را مطرح کنید تا کاربران و کارشناسان زومیت به آن پاسخ دهند. همچنین فراموش نکنید که نظرات کاربران و بررسی‌های کوتاه آن‌ها در مورد محصولات را مطالعه کنید. فراموش نکنید لپ تاپ ارزان الزاما به معنی این نیست که با یک کالای بد روبرو هستیم بلکه به این معنی است که این کالا برای بازار هدفی با نیازهای پایه و اندک‌تر تدارک دیده شده است. معلوم کنید که چرا قصد دارید لپ تاپ بخرید و از لپ تاپ خود چه انتظاراتی دارید. پس از این مرحله باید شناخت کلی از رده‌های مختلف لپ تاپ و نوت بوک، قطعات داخلی و شرکت‌های سازنده‌ی آن‌ها به دست بیاورید. سپس می‌توانید با توجه به کارایی انواع لپ تاپ و در نظر گرفتن نیاز خود مناسب ترین انتخاب را از بهترین برند داشته باشید.

پردازنده

من توی مقاله بهترین لپ تاپ، بهتون لپ تاپ‌هایی رو معرفی کردم که سخت‌افزار، نرم‌افزار و بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی 2022 طراحی قدرتمندتری دارن. تمام مدل‌هایی که توی این مقاله معرفی شدن، از هر نظر از بقیه مدل‌ها بهتر هستن و ارزش بیشتری برای خرید کردن دارن. برای اینکه بتونم این لیست رو آماده کنم، مدل‌های زیادی رو از نظر پردازنده، نمایشگر، باتری و طراحی باهم مقایسه کردم تا تونستم بهترین اونا رو انتخاب و به شما معرفی کنم. برای اینکه بتونم این مقاله رو آماده کنم، مدل‌های زیادی رو از نظر طراحی، نمایشگر، سخت‌افزار، نرم‌افزار، باتری، حافظه و کارایی باهم مقایسه کردم تا تونستم لیست زیر رو آماده کنم. به جرأت میتونم بگم که این مقاله، چکیده بهترین لپ تاپ‌های بازاره که میتونید همین الان بخرید. از مشخصه‌های مهمی که باید هنگام خرید لپ تاپ به آن توجه کنید ابعاد و وزن لپ تاپ است.

  • این هیولای گیمینگ یعنی لپتاپ گیمینگ ایسوس مدل Strix Scar 15 دارای گرافیک RTX 3080 بوده و پردازنده فوق عالی Ryzen HX را دارد.
  • ما در لپ تاپ‌هایی که معرفی می‌کنیم این مورد را هم در نظر میگیریم.
  • در ادامه‌ی این راهنمای خرید لپ تاپ ابتدا نکات قبل از خرید لپ تاپ را به شما یادآور می‌شویم و در نهایت معرفی بهترین لپ تاپ های موجود در بازار ایران در یک ماه اخیر را خواهیم داشت.
  • من توی مقاله بهترین لپ تاپ مایکروسافت، بهتون بهترین‌های این برند رو معرفی کردم.
ایسوس برای پردازنده مرکزی این لپ تاپ به سراغ Intel Core i U با نهایت فرکانس پردازشی 4.1 گیگاهرتز رفته است. این لپ تاپ نیز کارت گرافیک جداگانه ندارد و مسئولیت پردازش‌های گرافیکی به UHD Graphics for 10th Gen Intel سپرده شده است. در میان خرید لپ تاپ های میان رده بد نیست به لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad 5 I5 8G 512G هم نگاهی داشته باشید. چرا که این محصول به عنوان یکی از بهترین لپ تاپ میان رده شناخته می‌شود. این لپ تاپ که صفحه نمایشی ۱۵٫۶ اینچی با وضوح تصویر Full HD دارد برای استفاده‌های روزانه و حتی نیمه‌ حرفه‌ای مناسب خواهد بود.

بهترین لپ تاپ تا 15 میلیون آپدیت تابستان 1401 لپ تاپ فا

این لپ تاپ با یک نمایشگر حرفه‌ای OLED و 2K نیز همراه شده تا لذت کار را برای شما دو چندان کند. درایوهای دیسک سنتی ظرفیت ذخیره سازی بیشتری را ارائه می دهند، اما به وزن و ضخامت لپ تاپ اضافه می کنند و در عین حال گرما و نویز ایجاد می کنند. از نظر کاربری نیز باید گفت که شما می‌توانید از لپ تاپ های میان رده برای انجام کارهای گرافیکی، کارهای مهندسی، امور ساده و روزمره، همچنین کارهایی مانند حسابداری یا ترید و … استفاده کنید.

دیدگاه در “بهترین لپ تاپ ها برای برنامه نویسی + قیمت”

پردازنده این لپ تاپ 4 مگ کش بوده، 12 گیگابایت رم DDR4 روی لپ تاپ قرار دارد و به یک هارد 1 ترابایت و یک هارد SSD دویست و پنجاه و شش مگابایت مجهز شده است. رنج قیمتی بهترین لپ تاپ ایسوس در دسته بندی بالا رده معمولا بیشتر از ۴۰ میلیون تومان است و شما می‌توانید آن‌ها را در دسته بندی لپ تاپ ایسوسCore i7 پیدا کنید. درست شبیه به لپ تاپ میان رده شما می‌توانید در کاربری گیمنیگ نیز لپ تاپ بالا رده را پیدا کنید. بنابراین اگر شما نیز قصد خرید لپ تاپ را دارید و دوست دارید تا بهترین لپ تاپ ایسوس ۲۰۲۲ را بشناسید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید. چرا که قرار است تا اطلاعات مفیدی را در این مورد این دسته از لپ تاپ ها و همچنین قیمت لپ تاپ ایسوس در اختیار شما قرار دهیم که قطعا برای شما مفید خواهد بود.