بهترین لپ تاپ های دانشجویی 2022 ؛ مشخصات و راهنمای خرید تکراتو

بهترین لپ تاپ های دانشجویی 2022 ؛ مشخصات و راهنمای خرید تکراتو

فروشگاه اینترنتی لیپک شما را در راه خرید مناسب ترین لپ تاپ دانشجویی کمک خواهد کرد. برای دانشجویان معماری بهترین لپ تاپ را در بازه قیمتی 15 الی 20 میلیون تومان می توان دید. لپ تاپ های بازه قیمتی 10 میلیون تومان چندان گزینه های خوبی نیستند و از توان و قدرت کافی برخوردار نیستند.

  • از مهم‌ترین قابلیت‌های چنین لپ تاپ‌هایی، داشتن عمر باتری طولانی و عملکرد سریع پردازنده مرکزی است.
  • کارت گرافیک آن از نوع انویدیا Geforce RTX 3050 و مجهز به چهار گیگابایت حافظه اختصاصی است.
  • بدنه لپ تاپ‌های لنوو هم کیفیت بالایی دارد و کیبورد نرم آنها باعث شده انتخاب خوبی برای دانشجویان باشند که زیاد تایپ می‌کنند.
  • حال شاید این سوال را از خود بپرسید که چرا این محصول از سرفیس پرو ۷ و پرو ۷ پلاس بهتر است.

ما در دنیایی مدرن زندگی می‌کنیم که لازمه‌ی زندگی در آن، در اختیار داشتن ابزاری متناسب با کارها و فعالیت‌های امروزی است. ابزار امروزی هم گوشی، لپ‌تاپ،‌تبلت و مواردی از این دست هستند که دانش‌آموزان و دانشجویان می‌توانند با استفاده از آن، محدودیت‌های قلم و کاغذ را از بین ببرند. اگر دانشجو و دانش‌آموز هستید و می‌خواهید برای رفع نیازهای خود یک لپ‌تاپ خوب با قیمت مناسب پیدا کنید، در این مطلب ۱۱ لپ تاپ خوب و کارآمد را به شما معرفی خواهیم کرد. لپ تاپ‌های دانش آموزی به دانش آموزان این امکان را می‌دهند تا تجربه‌های علمی‌را با کمک ابزارهای پیشرفته یاد بگیرند.

بهترین لپ تاپ دانشجویی لنوو مدل V15-PG

چیزی که Pixelbook Go را به گزینه خوبی تبدیل می‌کند این است که آنقدر بادوام و قدرتمند است که می‌تواند برای چندین سال بهترین خدمات را به یک دانشجو ارائه دهد. لپ ‌تاپ ROG Strix G15 G513IE-AA از محصولات شرکت «ایسوس» است که با طراحی زیبا روانه بازار سایت اصیل بخرید شده است. بدنه‌ شیک ROG Strix G15 G513IE-AA به‌ گونه‌ای طراحی شده که لپ‌ تاپی رده ‌بالا را نوید می‌‌دهد. این دستگاه با ارائه بیش از ۱۱ ساعت عمر باتری، می تواند در هر دو عرصه کار و بازی، عملکرد مناسبی را در اختیار کاربر قرار دهد. این دستگاه جهش بزرگی در عرصه لپ تاپ‌های اپل است و همه اینها به لطف تراشه جدید M1، اولین تراشه سفارشی اپل برای لپ تاپ‌ها است. به عنوان مثال اگر شما برنامه های زیادی روی ویندوز خود اجرا می‌کنید و یا صفحه های زیادی در کروم باز می‌کنید، ممکناست که سرعت پایین سیستم، شما را اذیت کند.

نکته ی قابل توجه به هنگام خرید لپ تاپ های دانشجویی برای خانم ها

در خرید لپ تاپ های دانشجویی علاوه بر اینکه باید به قیمت آنها توجه کنید باید به رشته خود نیز توجه داشته باشید. وضوح فول اچ دی در این محدوده قیمت کاملا ضروری است و این لپ تاپ هم آن را تامین می‌کند. مورد مهم دیگر اندازه صفحه نمایش است که کوچکتر از اندازه معمول لپ تاپ (15.6 اینچ) است. به همین دلیل این لپ تاپ برای افرادی که نیاز به محیط کاری بزرگ و وسیع دارند (مانند گرافیست‌ها و یا گیمرها) مناسب نیست. برای خیلی از افراد این سوال وجود دارد که بهترین لپ تاپ دانشجویی کدام است؟ در واقع باید گفت که این سوال جنبه کلی گرایی دارد و نمی‌توان تعیین کرد، کدام لپ تاپ شایسته لقب “بهترین لپ تاپ دانشجویی” است. ضمن اینکه ما در ابتدای این مقاله لینک هایی به راهنما های خرید خودمان دادیم، شما می‌توانید از دسته بندی راهنمای خرید لپ تاپ سایت ما نیز استفاده کنید و بهترین انتخاب ممکن را انجام بدهید.

لپ تاپ های این بازه گزینه های بسیار معمولی هستند که برای دانشجویان پزشکی و سایر رشته ها مناسب هستند. به طور کلی لپ تاپ های بازه قیمتی حدود 15 میلیون تومان بهترین گزینه های موجود برای اکثر رشته ها و دانشجویان هستند و اگر می خواهید یک لپ تاپ خوب بخرید بهتر است 15 میلیون تومان را در نظر داشته باشید. در ادامه بهترین لپ تاپ‌های دانشجویی با بودجه 30 میلیون را معرفی می‌کنیم که شامل سه عنوان می‌شود. این لپ تاپ از نظر گرافیکی قویترین لپ تاپ محدوده 25 میلیون بازار است. در ادامه بهترین لپ تاپ‌های دانشجویی با بودجه 20 میلیون را معرفی می‌کنیم که شامل سه عنوان می‌شود. بهترین اندازه لپ تاپ 15.6 اینچ است و این اندازه بالاترین تنوع از نظر سخت افزاری را دارد.