به تهیه کننده وست اند 18 ماه فرصت داده شد تا خانه روستایی «قلعه مانند» را خراب کند

نمایی از نیوگیت گرین قبل از ساخت و ساز

به نظر می‌رسد که این مسائل تا حد زیادی به ارتفاعات ساختمان‌های اطراف مربوط می‌شود و رابطه خانه جدید را با آنها تغییر می‌دهد، زیرا آنها «محل پیشنهادی را به درستی در بافت مناسب خود نشان نمی‌دهند».

مالکان به نمایندگی لانپرو به این تصمیم اعتراض کردند، اما بازرسی برنامه ریزی در 17 مه این تصمیم را رد کرد.

Lanpro که دفاتری در سراسر بریتانیا از جمله در لندن و نورفولک دارد، با این زوج همکاری کرد تا راه حلی برای اقدامات اجرایی شورا میانجیگری کند.

نمای آرکادی از نیوگیت گرین

ارتفاع گویا از Arcady به عنوان ساخته شده است

تصمیم بازرس دستور تخریب خانه تا 18 اکتبر 2024 و اصلاح سطوح زمین در محل را ظرف سه ماه از آن تاریخ صادر می کند. مالکان اجازه خواهند داشت ضمیمه و استخر خود را نگهداری کنند.

AJ برای اظهار نظر به شرکت سازنده آدام اشپیگل مراجعه کرد اما پاسخی دریافت نکرد.



منبع

اما یک بازرس منصوب از سوی دولت حکم داده است که این ساختمان که روستاییان آن را شبیه به یک قلعه توصیف می کنند، باید تا اکتبر 2024 تخریب شود.

اما درخواست برنامه ریزی گذشته نگر ارائه شده توسط Lanpro و صاحبان خانه در مارس 2022 به دلیل نگرانی در مورد “ارتفاع بیش از حد و مضر، مقیاس، جرم و برجستگی خانه پیشنهادی” و تأثیر آن بر منطقه حفاظت شده و منطقه برجسته ساحل نورفولک رد شد. زیبایی طبیعی.

شورا به این نتیجه رسیده بود که حتی اگر خانه مطابق با برنامه های مصوب بازسازی شود، مجوز برنامه ریزی سال 2014 “نمی تواند به طور قانونی اجرا شود”. در سال 2019 یک اخطار اجرایی صادر کرد و از مالکان می‌خواست برای خانه مجوز بگیرند.

در تصمیم تجدید نظر خود، بازرس برنامه ریزی دایان لوئیس از طراحی خانه که به عنوان “یک سری بلوک های به هم پیوسته” توصیف می کند، انتقاد کرد و اظهار داشت که خانه “بسیار بزرگ در این مکان حساس با توجه به سطوح زمین” است.

شکایتی در مورد ساختمان در حین ساخت و ساز باعث تحقیقات توسط شورای منطقه نورفولک شمالی (NNDC) شد، که به این نتیجه رسید که ساختمان غیرقانونی است و کنترل برنامه ریزی را نقض کرده است.

Arcady، یک خانه دو طبقه و چوبی معاصر در کلی در کنار دریا، برای آدام اشپیگل، تهیه کننده تئاتر West End و همسرش ساخته شد.

منبع:برگرفته از اسناد تجدیدنظر برنامه ریزی

شورای منطقه از نتیجه “پرونده مهم و پیچیده” استقبال کرد، در حالی که ویکتوریا هالیدی، عضو شورای محلی، گفت که “این جلسه را احساس می کند”. [had been] منصفانه و جامع».

این تصمیم ظاهراً به نبرد چهار ساله اشپیگل برای حفظ خانه خاتمه می دهد، خانه ای که در میان کلبه های سنگ چخماق روبروی کلیسای سنت مارگارت قرار دارد و روستاییان آن را با یک Travelodge مقایسه می کنند و آن را هم «وحشتناک» و هم «بسیار بزرگ» توصیف می کنند. مطابق با زمان.

مالکان، آدام اشپیگل، تهیه کننده تئاتر West End و همسرش، سال گذشته با کمک مشاوره Lanpro، یک شرکت متخصص در طراحی شهری، معماری و محوطه سازی، تلاش کردند تا خانه ساخته شده را سال گذشته از طریق تلاش برای اصلاح شرایط برنامه ریزی تایید کنند.

منبع: Lanpro (برگرفته از اسناد تجدید نظر عمومی)

سخنگوی شورا اضافه کرد: “Arcady، همانطور که ساخته شده است، به دلیل افزایش مقیاس، ارتفاع، جرم و طراحی کلی آن، از نظر مادی با طرح تایید شده اعطا شده تحت مجوز برنامه ریزی PF/12/1219 (مجاز در درخواست تجدید نظر در سال 2014) متفاوت است. (فنستراسیون و جزئیات).

منبع:برگرفته از اسناد درخواست تجدیدنظر برنامه ریزی (و برنامه برنامه ریزی گذشته نگر RV/21/2583 – بیانیه پرونده NNDC)

بعداً مشخص شد که مجوز تجدیدنظر در سال 2014 بر اساس یک طرح اشتباه است (یعنی سطوح زمین و ارتباط حاصله با محیط اطراف). به این ترتیب، هیچ توانایی برای بازسازی خانه بر اساس طرح 2014 وجود نداشت، به این معنی که این یک موقعیت واقعی بازگشتی نبود.

طبق گزارش بازرسی برنامه‌ریزی، یک سری خطا در نقشه‌های اصلی برنامه، تهیه‌شده توسط معمار و پیمانکار Pike Partnership، که در مارس 2020 اجرایی شد، وجود داشت.

همچنین تعدادی از تغییرات از آن طرح ها – ارائه شده در سال 2012 و مجاز به درخواست تجدید نظر در سال 2014 – در خانه تکمیل شده، معروف به Arcady، وجود داشت.