تاسیسات بی خانمان های وست مینستر AHMM تایید شده است


موسسه خیریه بی خانمان St Mungo’s – با همکاری توسعه دهنده Stories – تأسیسات موجود خود را در جاده هارو تخریب کرده و با 45 تخت کوتاه مدت، 11 خانه برای اسکان میان مدت و فضایی برای سلامتی، رفاه، اشتغال و حمایت شدید برای افرادی که به آن نیاز دارند.

این طرح با ساخت یک برج مسکونی در این سایت، شامل 98 خانه برای ساخت و اجاره، تامین می شود. ابعاد این برج 7500 متر خواهد بود2 – اکثریت 9800 متر2 در سراسر توسعه ارائه شده است – اما فاقد خانه های خانوادگی و فقط 14 خانه مقرون به صرفه است.

برنامه ریزان شورای وست مینستر اذعان کردند که این مکان برای یک ساختمان بلند مناسب در نظر گرفته نمی شود و خاطرنشان کردند که برج پیشنهادی به مجموعه ای از دارایی های میراث و مناطق حفاظت شده اطراف آسیب می رساند.

با این حال، آنها این طرح را برای تصویب توصیه کردند و به منافع عمومی قوی از تدارک مجدد یک خوابگاه و ایجاد خانه‌های جدید و همچنین «جایگزینی یک ساختمان مضر از نظر معماری با یک ساختمان با طراحی خوب و با کیفیت بالا اشاره کردند. جایگزینی’.

اداره لندن بزرگ گفت که این طرح با طرح لندن مطابقت ندارد و خاطرنشان کرد که تنها بین 16 تا 21 درصد افزایش خالص مسکن مقرون به صرفه را بر اساس فضای طبقه فراهم می کند، بنابراین کمتر از 50 درصد مورد انتظار برای مالکیت عمومی است. زمین.

اعضای کمیته فرعی برنامه ریزی وست مینستر (کاربردهای اصلی) این برنامه را در عصر روز سه شنبه (20 سپتامبر) تأیید کردند – اما نسبت به ارتفاع توسعه و کمبود خانه های مقرون به صرفه ابراز نگرانی کردند.

پل فیش، عضو محافظه‌کار شورای شهر، سیاست مقامات محلی مبنی بر 35 درصد مسکن مقرون‌به‌صرفه را برجسته کرد و گفت: «ازقابلیت حیات نباید برای تشکیل کمیته‌هایی مانند این برای باج‌دادن در زمانی که یک طرح ذاتاً غیرقابل اجرا است، استفاده شود».

فیش به تایید این طرح رای داد، اما گفت: “اگر سنت مونگو متقاضی نبود، من این طرح را رد می کردم.”

روث بوش، عضو شورای کارگری، رئیس کمیته فرعی، به رای گیری ممتنع داد. او گفت: «من بسیار ناامید هستم که سنت مونگو، با تمام شایستگی‌اش، به مسائل مالی این موضوع به روشی که داشته نزدیک شده است. به نظر می رسد اشتباه است که بگوییم «ما این را نقض می کنیم [planning policy]، آن را نقض کنید [policy] و دیگری را زیر پا بگذاریم زیرا ما شایسته هستیم».

راه های دیگری برای انجام این کار وجود دارد. سخت است اما شدنی است. وجود این تعداد نقض سیاست – از جمله ارتفاع این ساختمان‌ها – کاملاً استثنایی است و من حتی مطمئن نیستم که مزایای آن بیشتر از آن باشد. اما آن را فقط می توان با مزایای به دست آمده توجیه کرد.

برای نظر دادن با AHMM تماس گرفته شده است.

دیدگاه معمار (برای اولین بار در نوامبر 2021 منتشر شد)

ما خوشحالیم که با Stories و St Mungo در طراحی و تحویل خانه جدیدی برای بی خانمان ها، همراه با آپارتمان های مختلط، در یک سایت برجسته در مجاورت Westway کار می کنیم.

دو شکل مسکونی مرتبط اما متمایز در اطراف یک حیاط زمین‌آرایی‌شده مشترک ساخته شده‌اند و با نماهای بسیار پیشرفته قاب‌بندی شده‌اند که به خیابان شلوغ هارو و مجموعه پر جنب و جوش زمین‌های ورزشی در زیر وست وی می‌پردازد.

یک هویت معماری واحد، این دو کاربری را با یک پالت ساده آجری گرم و جزئیات بتنی قوی که فرم ساختمان را برجسته می کند، متحد می کند.

طرح پلکانی که از طریق تجزیه و تحلیل جنبه و حریم خصوصی برای اتاق‌های قابل سکونت ایجاد شده است، انبوهی ایجاد می‌کند که سپس برای بهینه‌سازی نور روز به چندین عنصر عمودی باریک تبدیل می‌شود.

دیافراگم‌های عمیق پنجره‌ها، فضای داخلی با نور مناسب و اتاق‌های خوش‌آمد و غیر سازمانی را نشان می‌دهند که مطابق با راهنمای طراحی محیط‌های آگاهانه روان‌شناختی سنت مونگو با مشخصات بالایی طراحی شده‌اند.

ویل لی، کارگردان آلفورد هال موناگان موریس

نمای سایت فعلی در خیابان هارو 217



منبع