تالار شهر بریج واتر، سامرست


تیم برنده یک بازسازی جاه طلبانه از مجموعه تاریخی را طراحی و ارائه خواهد کرد که در سال 1823 ساخته شد و اکنون مقر شورای شهر بریگواتر است و در عین حال دارای یک تئاتر محلی است.

پروژه تخمینی 4 میلیون پوندی که برای تکمیل در سال 2025 برنامه ریزی شده است، سالن تئاتر را بازسازی کرده و سرسرا، رختکن، توالت ها و سالن اصلی ساختمان را ارتقا می دهد. دفاتر، توالت‌ها و اتاق‌های ملاقات بلااستفاده در یک ضمیمه دهه 1950 مجموعه نیز مرمت خواهند شد.

بر اساس این خلاصه: «توسعه مجدد تالار شهر باعث ارتقای خیابان High Street در بریگواتر می شود. همچنین مکانی برای فرهنگ و سرگرمی ایجاد می کند، در حالی که کل ساختمان را برای شرکت، محل اقامت و فضای اداری مورد استفاده قرار می دهد. همچنین امکان ارتباط بهتر با موتورخانه، مرکز هنری بریگواتر و اطلاعات محلی و توریستی را فراهم می کند.

“تکمیل پروژه بهبود کیفیت قابل توجهی را در تئاتر ایجاد می کند و انعطاف پذیری بیشتری را برای رویدادهایی با طیف وسیع تری از فعالیت ها با دسترسی بسیار بیشتر برای جامعه محلی با مزایای ویژه برای افراد دارای آسیب شنوایی (سیستم LOOP)، دسترسی معلولان ( نصب آسانسور)، کسانی که محدودیت حرکتی به دلیل سن و اختلال بینایی دارند.’

بریج واتر یک شهر کوچک با حدود 41000 سکنه است که در لبه سامرست لولز واقع شده است. مکان‌های دیدنی محلی عبارتند از بورس ذرت در فهرست درجه یک و کلیسای مریم مقدس قرن سیزدهمی.

آخرین پروژه بر ارتقای تالار شهر بریج واتر طراحی شده توسط ریچارد کارور و چارلز نولز تمرکز دارد که در فاصله کوتاهی از مرکز خرید فرشته پلیس قرار دارد.

متقاضیان باید 10 میلیون پوند بیمه مسئولیت عمومی و 10 میلیون پوند بیمه مسئولیت کارفرما داشته باشند.

جزئیات مسابقه

عنوان پروژه قرارداد مناقصه مشاوره بازسازی تالار شهر (معامله شهری) 2023 تا 2026
مشتری شورای شهر بریگواتر
ارزش قرارداد تی بی سی
مهلت دور اول ظهر، 7 آوریل 2023
محدودیت های متقاضیان باید پنج مرجع ارائه دهند و مدرکی دال بر تجربه کار با نهادهای دولتی مشابه ارائه دهند
اطلاعات بیشتر https://www.find-tender.service.gov.uk/Notice/007099-2023



منبع